viv_ -> RE: sistematski pri 3 letih (1.3.2007 22:03:00)
|
No, mi smo imeli danes še psihologa, ostalo smo zrihtali. Najprej sem morala izpolnit en vprašalnik (kaj otrok zmore/zna), potem smo šli pa k psihologinji. Tam je Mirna dobila eno ploščo, v kateri so bile luknje v obliki kroga, kvadrata in trikotnika in jih je morala pravilno razporedit. Potem ji je pa še parkrat obrnila stvari, da vidi, če jo zmede. Tamala je lepo zložila, pa še zraven je povedala, kaj je krog, kaj kvadrat in kaj krog. Potem je dobila na pol prerezanega konja, pa ga je morala pravilno sestavit. Potem je dobila 4 kocke, pa ji je rekla, naj da dve v škatlo. Pa potem še enkrat. Pa preštet je mogla kocke do 4. Narisat je bilo potrebno krog. Potem je mogla ponovit en stavek z R-ji in šumniki. Odgovorit je bilo treba na vprašanja: - Kaj sije zunaj? - Kaj piha zunaj? - Kaj pada zunaj? - Kaj leti po zraku? - Kaj plava v vodi? - Kaj se pelje po cesti? - Kdo laja? - Kdo mijavka? Tamala se je potem še takoj zmenila za štampiljko na roko in to je bilo to. Vse je bilo OK. Strokovna ugotovitev je bila, da je visoko nadpovprečna in da v razvoju močno prekaša sovrstnike (mati so po novem visoki skoraj 2 m [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] , je pa res, da je bojda večina otrok nadpovprečnih). Problem je pa grizenje nohtov (to te tudi povprašajo). Za to so nam pa rekli, da naj je ne opozarjamo, ker lahko dosežemo kontra efekt, ampak naj ji vedno, ko da prste v usta preusmerimo pozornost, damo kaj v roke in tako naprej...
|
|
|
|