cilla
|
Neki si pa pozabila napisati... Hitrost vožnje avtomobila je še veliko bolj ključna za to, ali se bo dojenc v morebitnem trku poškodoval in kam bo/če bo zletela košara/lupinica/sedežek. Testi so delani pri enih hitrostih (recimo 60 km/h), ljudje na cesti pa pogosto vozijo čisto ene druge hitrosti. Zadnjič me je na AC prehitel avto z nalepko otrok v avtu in če sem še uspela prav videt vsaj obris sedežkov na zadnjih sedežih, ki je moral peljati krepko čez 150. Pri tej hitrosti ni važno, al trčijo vate od spredaj, z boka, od zadaj, al ti trčiš, zletiš, priletiš... Glede unega videa na zgornjem linku s košaro, ki poleti: iz tistega videa težko razberem, kako je bila košara pritrjena, predvsem ne poznam sistema za pritrjevanje tiste konkretne košare v videu. In to je bistven podatek. Tako da spremenljivk je en kup (tudi takih, ki jih crash testi ne upoštevajo - npr teža in dolžina otroka, kake postave je in kako paše v neko lupinico/sedež). Zato prisegat, da je ena stvar za sigurno naj-boljša, nima glih nekega smisla. Sicer sem sama tudi zagovornik, da nikoli neke no-name lupinice/avtosedeža. Če ima nalepko, da je skladen z EU standardi, to še ne pomeni nič. Mnjah. V bistvu je res težka tale . Vsaj vozičke in lupinice največkrat kupujemo preden se otrok sploh rodi. In lahko samo upamo in predvidevamo, da bo tisto, kar smo nabavili, njemu ustrezalo. Meni se je npr. zgodilo, da sta me mulca prehitela in smo zato lupinice kupovali, ko sta bila že rojena. Tako sva vsaj vedela, da morava iskati lupinico, ki bo bolj primerna za specifične potrebe nedonošenca (npr. da otrok za dobro njegovega dihanja v njej bolj leži, da ni tako sključen kot v mnogih lupinicah, itd itd).
|