Anonimen -> Obračunavanje stroškov v bloku (6.10.2006 11:49:40)
|
Dve leti in pol je bil ljubi mir... V bloku imamo eno gospo z s.p.-jem, ki obračunava stroške v bloku in ki jih je do pred kratkim tudi osebno pobirala v gotovini... Zdaj pa, ko gre vse počasi na euro, je rekla, da ona ne bo več osebno pobirala, ampak je odprla poseben TRR na ime Sveta stanovalcev, kamor zdaj vsi plačujemo preko trajnikov, položnic in kaj jaz vem česa še. Ampak odkar je to naredila, je pa cela štala. Od vseh stanovanj v bloku nas ima nekaj v stanovanjih števce za vodo in plačilo vode se nam obračunava po njih (po porabi). Preostanek celotne položnice se, glede na število članov gospodinjstva, razdeli po ostalih stanovanjih. To je vse OK. Popis števca ji moramo vsak mesec vreči v nabiralnik na posebnem kartončku. Tudi to je OK. Jaz pa zdaj že dva meseca norim, ker ona dela po svoje (pa še gazda je znoru). Dokler je pobirala osebno, smo morali zadnji dan v mesecu popisati števce, do 5. v mesecu smo morali oddati kartonček, do 10. v mesecu je na oglasni deski objavila seznam stroškov in do 15. v mesecu je bil rok plačila. Ko pa je nehala osebno pobirati, pa ni nikjer objavila ali napisala ali nam sporočila, da je pa zdaj drugače. Odločila se je, da kartončke vseeno popisujemo zadnji dan v mesecu, oddati jih moramo pa 1. v mesecu. In ona 5. v mesecu že naredi obračun. Tega seveda nismo mogli vedeti, če pa ni povedala. In nemalokrat nas 1. v mesecu sploh ni bilo doma. Zato smo kartončke zadnja dva meseca oddajali tako, kakor smo mislili, da jih moramo - 5. v mesecu. Ona pa jih je gladko ignorirala, napisala porabljeno kubikažo vode po svoje in jo seveda tudi obračunala. Razlike ni ogromno, je pa vseeno in jaz je nočem plačati. Zakaj bi plačala 8m3 tople vode, če sem pa porabila 4? Trikrat sem jo pisno opozorila, naj popravi, pa ni. Niti po treh dopisih nas ni obvestila o spremenjenem roku za oddajo kartončkov. In naslednji mesec je vodo ponovno obračunala po svoje. Jaz je pa spet nočem plačati. Zahtevam ali poračun ali pa spremembo za nazaj. Nenazadnje ji plačujemo 2 jurja mesečno, da ta obračun naredi. Naj ga potem naredi pravilno - računovodkinja pa taka! No, zdaj je pa gazda znorel in jo poklical. In šele njemu je blagovolila pojasniti, kako in kaj. Mi smo seveda samo debelo gledali. In ji ponovno rekli za popravek ali pa poračun pri septembrskih stroških. Ona pa nič. Izstavila je račun za september (pravilen), za nazaj ni pa nič popravila. Kaj meni zdaj preostane? Septembrski račun bom plačala, ker je pravilen. Tista dva za nazaj pa ne bom, ker nista. Ker pa je v blokovskih stroških vštet tudi znesek rezervnega sklada, to pomeni, da od našega stanovanja manjkata dva obroka (cca. 25.000 SIT) za popravilo dvigala. In ona zdaj vpije, da nima dovolj denarja, da plača izvajalca. Ja pa mater - stroške naj popravi, hudiča, pa bo dobila denar. Jaz ne bom dvojno plačevala! Saj ne serjem denarja. Kam se lahko še obrnem, če od nje ni nič? In kaj konec koncev lahko naredi ona, če sploh lahko kaj? A lahko jaz poračunam po svoje (vem, kakšne so posamezne cene) in plačam brez tistih dveh jurjev za njo, saj nenazadnje ni opravila svojega dela v treh mesecih? Kam se naslovi pritožbe? Sestanek stanovalcev odpade, ker ne bi jaz nič dosegla - vsem popravi (ker so lastniki), samo nam ne (ker smo najemniki). Jasno, da bi zagovarjali njo.
|
|
|
|