Gina -> RE: počasno pisanje (19.9.2006 20:57:32)
|
Če je otrok v 4. razredu in če ima po veliko vajah še vedno tako velike težave, da ne dohaja sprotnega zapisovanja, potem naj se najprej obrne na šolsko svetovalno službo, ki bi morala narediti vsaj kake teste ali ga na teste za sum na določene specifične motnje poslat kam naprej. Jaz takole na daljavo nimam pojma, kako hude so te težave, niti nisem šolska svetovalna služba, pa vendarle človek z leti izkušenj dobi občutek za to, kdaj je otrok samo malce počasen ali malce manj grafomotorično natančen, pa kdaj gre za kaj hujšega. Če gre za prve od naštetih težav, ni nič hudega, niti ni treba delati nobenih dodatnih vaj - te se delajo takrat, ko je človek v 1., 2., 3. razredu, ko je poudarek na razvijanju grafomotorike - torej ste jih že skozi dali. Niti se zaradi takih manjših nepopolnosti ni treba nič sekirat- če je npr. počasnost del otrokovega karakterja ali če je malce manj spretno držanje pisala del otrokovih genskih zasnov za motoriko, pa če ne govorimo o strašnih motoričnih "manjkotih". Če pa gre za kaj resnejšega, pa vam bodo postopke za pomoč otroku razložili tam, kjer jih bodo diagnosticirali.
|
|
|
|