počasno pisanje (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


tinca35 -> počasno pisanje (18.9.2006 10:05:38)

Prosila bi vas za kakšen nasvet. Moj sin obiskuje 4/9. Težave ima z hitrostjo pisanja. Do polovice 3raz. smo ga doma in v šoli poskušali naučiti pravilno držati pero drži palec prekrižan čez kazalec. Potem je bilo še slabše, ker se je ukvarjal s prsti. Pa sva se z možem zmenila, da mu pustimo naj drži kot mu paše. Pisati je začel hitreje. Letos pa je učiteljica rekla, da prepočasi piše. Žal pa ni dala nasveta kako naj mu pomagam. Je pa res, da se včasih sin kar zasanja in pozabi pisati. Naj povem, da veliko vadi pisanje. Kaj mi lahko svetujete, da bo izboljšal hitrost pisanja.




RAČKAPK -> RE: počasno pisanje (18.9.2006 12:04:12)

Tudi mi smo imeli podobno težavo. v drugem razredu osemletke nam je
učiteljica predlagala da ga damo na vaje k defektologu. tam se je naučil delati vaje, da je šlo boljše in hitreje.
imel je motorične težave in defektologinja mu je pomagala
nekateri učitelji ponavadi samo kritizirajo, da otorci ne znajo lepo in hitro pisati
nikoli pa ne povedo kako se da takšno zadevo odpraviti oziroma omiliti.
na sestanku učiteljici kar povej, da naj ona predlaga kot pedagog kako se
da pomagati taki zadevi. starši smo pač samo starši, stroka pa naj dela svoje delo.

SREČNO




Gina -> RE: počasno pisanje (19.9.2006 20:57:32)

Če je otrok v 4. razredu in če ima po veliko vajah še vedno tako velike težave, da ne dohaja sprotnega zapisovanja, potem naj se najprej obrne na šolsko svetovalno službo, ki bi morala narediti vsaj kake teste ali ga na teste za sum na določene specifične motnje poslat kam naprej. Jaz takole na daljavo nimam pojma, kako hude so te težave, niti nisem šolska svetovalna služba, pa vendarle človek z leti izkušenj dobi občutek za to, kdaj je otrok samo malce počasen ali malce manj grafomotorično natančen, pa kdaj gre za kaj hujšega. Če gre za prve od naštetih težav, ni nič hudega, niti ni treba delati nobenih dodatnih vaj - te se delajo takrat, ko je človek v 1., 2., 3. razredu, ko je poudarek na razvijanju grafomotorike - torej ste jih že skozi dali. Niti se zaradi  takih manjših nepopolnosti ni treba nič sekirat- če je npr. počasnost del otrokovega karakterja ali če je malce manj spretno držanje pisala del otrokovih genskih zasnov za motoriko, pa če ne govorimo o strašnih motoričnih "manjkotih". Če pa gre za kaj resnejšega, pa vam bodo postopke za pomoč otroku razložili tam, kjer jih bodo diagnosticirali.




Stran: [1]