J.L.
|
dajte mi prosim svetovat, kako naj ukrepam v spodnji situaciji. pred časom sem preko ene spletne strani naročila parfum ter plačala preko monete. takoj sem dobila obvestilo, da željene militraže trenutno ni na voljo, ter da naj počakam teden dni (je bil zraven določen dan). čakam čakam, je že teden okrog od datuma, ki ga je obljubljal prodajalec. pa ga kontaktiram preko maila. tega dobim po parih dneh, da se opravičuje, je neka zbrka in so jim zaštekali naročila. ter da bo res kmalu na mojem naslovu. sedaj je mimo že več 1mesec, parfuma ni, vmes sem pred 2tednoma povedala, da odstopam od naročila, saj sem si parfum nabavila drugje. torej sem pričakovala da bo denar nakazan na TRR dokaj hitro. dobim povratni mail, da bo denar takoj, ko moneta njim nakaže. pismo! kličem na mobitel in mi povejo, da oni s tem nimajo nič, so le posrednik, pač pa naj se obrnem na ponudnika, v mojem primeru spletnega prodajalca. jebo ga ja! sem mu napisala, kar so mi povedali na reklamacijskem oddelku pri mobtelu, maila še vedno ni, dear pa itak ni nakazan- znesek nekaj čez 40e. kontaktne številke ni nikjer, drugače bi jih pošteno nahrulila! sploh lahko pričakujem denar? sem jim poslala pismo, da zahtevam, da bo nakazan denar do konec tedna (to je bilo v torek), danes je četrtek, odgovora ni, denarja še manj. ni dosti 40e, je pa vseeno moj denar in ga niti približno nemislim pozabit, sploh ker me nekdo tako lepo izigrava. žal mi je da se je izteklo tako, saj bi v nasprotnem primeru zapravila kar nekaj denarja pri njih, ker sem frik na parfume, sedaj ni šans. kaj lahko še naredim????
|