|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   3.razred - domača naloga
30.10.2016 18:24:26   
josephine27
Čisto informativno me zanima. Tisti k imate otroka v tretjem razredu. Koliko časa dnevno povprečno porabi za domačo nalogo /učenje?
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 9:48:59   
lery
Živio ! Jaz imam dva v tretjem razredu. Dnevno porabimo uro do dve, ampak to je samo računanje. Morali bi še brati vsak po pol ure in nato še pisati,pa še tekoče snovi SPO. Ampak to se meni zdi preveč,Tako pa malo razdelimo po dnevih oz kar jima je težje tisto se bolj učimo. Moti me to ker v šoli naredijo en račun po možnosti preslišita razlag,i nato je za domačo nalogo cela stran v delovnem zvezku pa pojma nimata kako se to dela. Mi je pa hudo ko včasih jokata in pravita da ne razumeta.

(odgovor članu josephine27)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 10:23:12   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: josephine27

Čisto informativno me zanima. Tisti k imate otroka v tretjem razredu. Koliko časa dnevno povprečno porabi za domačo nalogo /učenje?


nič

naredi vso nalogo v šoli, ko imajo eno uro na voljo čas, da to opravijo - približno enkrat mesečno ne uspe narediti vsega, a je to takrat njegova odločitev, da bo namesto dokončnanja naloge raje šel na obšolsko dejavnost in bo naloga počakala za doma

uči se ne, ni potrebe

kar je domačega dela, so branja za bralno značko, priprava gradiva za kakšno projektno nalogo (slike, iskanje literature), 2 govorna nastopa tekom leta

(odgovor članu josephine27)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 11:52:48   
liliana
Je verjetno razlika, če je otrok v podaljšanem bivanju ali pa gre takoj po šoli domov.....če je v podaljšanem bivanju domače naloge opravi tam.....

naša je v podaljšanem bivanju in domače naloge opravi tam.....učila se je pa tudi v tretjem razredu, pa naj je šlo za projektne naloge, govorne nastope (v bistvu je to tudi učenje) ali se je zgolj učila spoznavanje okolja (ker proti koncu tretjega razreda je bila snov že taka, da se je bilo treba učiti, ni bilo zgolj to, kar je že vedela od doma).....aja, pa poštevanko se je tudi morala malo učiti.....ji je sedaj v 4. razredu to prišlo prav.....

Meni osebno se je zdelo, da je domačih nalog in učenja premalo......ker to, da otrok doma zgolj 5 ali 10 minut dnevno dela za šolo, pa dobi praktično za nič dela 5 je meni premalo......samo pri nas imamo pač sistem, kjer je važno, da starš pove "moj otrok se nič ne uči, pa je odličen".....saj, če bi šlo za enega otroka bi to še šlo skozi, če pa je tričetrt razreda takega, pa to več ne gre.....ker vsi naši otroci pač niso ajnštajni.......

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 13:47:21   
petea
Jaz gledam na to drugače - 8- do 9-letniki ne morejo oddelati osemurnega delovnika. Še večina odraslih tega ni zmožna.

Če delajo 4 - 5 ur dnevno, je to čisto dovolj, če ne že preveč.


Sistem šole mojih otrok mi je čisto všeč.



Sem se pred tedni pogovarjala z mamo enega lanskega tretješolca. Otrok je šolo čisto zasovražil, komaj čakal na počitnice in konce tedna. Razlog? Pri njih je tak sistem, kot ga opisuje avtorica teme - vsak dan še cel kup domačega dela.

Moji otroci z veseljem obiskujejo šolo. Snov večinoma brez težav osvojijo. Na njim šibkejših področjih jim, seveda, pomagamo. A daleč od tega, da bi kateri od njih bil v teh začetnih razredih cele dneve vpet v šolsko delo. Praviloma gre bolj za kakšno malo drugačno razlago ali kakšen dejanski prikaz, kar vzame največ nekaj minut.
Večurnega učenja, sploh vsakodnevnega, nikoli ni.

Še največ 'drila' naredimo med vožnjo v šolo ali domov, ko večkrat izkoristimo čas za kakšno utrjevanje - črkovanja, zlogovanja, računanja smo največ zvadili tako.


(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 17:25:55   
liliana
8 in 9 letniki ne oddelajo 8 urnega delavnika.....v tretjem razredu sploh ne.....pouk so imeli običajno od 8. do 11.30, z odmori vmes.....potem je bilo podaljšano bivanje....torej, če otrok ni v podaljšanem bivanju, ga naloge čakajo doma....običajno je tak otrok v 3. razredu doma nekje ob 12.30, če ne že prej......torej komot lahko doma kako nalogo naredi......

Tisti, ki so pa v podaljšanem bivanju, pa naloge običajno naredijo tam.....moja hči jih tudi tam opravi, redko ima kaj za doma (pa to ni dveurno opravljanje nalog, ker ima vmes kosilo, ob 13.30 pa gre na avtobus, naloge pa vseeno tam opravi, sedaj v 4. razredu pa imajo pouk tudi vsak dan do 12.30; tako da o kaki večji obremenitvi ne morem govoriti, zato pa pravim, da se mi zdi to premalo).....

Sem se pred tedni pogovarjala z mamo enega lanskega tretješolca. Otrok je šolo čisto zasovražil, komaj čakal na počitnice in konce tedna. Razlog? Pri njih je tak sistem, kot ga opisuje avtorica teme - vsak dan še cel kup domačega dela.


Ne vem no, jaz rada hodim v službo, počitnic pa se tudi razveselim.....komaj jih čakam.....

Moji otroci z veseljem obiskujejo šolo. Snov večinoma brez težav osvojijo. Na njim šibkejših področjih jim, seveda, pomagamo. A daleč od tega, da bi kateri od njih bil v teh začetnih razredih cele dneve vpet v šolsko delo. Praviloma gre bolj za kakšno malo drugačno razlago ali kakšen dejanski prikaz, kar vzame največ nekaj minut. Večurnega učenja, sploh vsakodnevnega, nikoli ni.


Moraš razumeti, da vsi otroci snovi brez težav ne osvojijo.....pri tvojih otrocih, pri moji, pri ne vem kom še, zadostuje par minut dnevno, pa naj je to v avtu, v čakalnici pri zobozdravniku ali za mizo v otroški sobi.....če teh par minut ne bi bilo, bi pa bile lahko težave, ker se snov "nalaga", še posebno pri matematiki in če nekaj otrok ne osvoji, potrebuje otrok kasneje mogoče nekaj časa nekaj ur dnevno, da nadoknadi zamujeno.....

Otroci so različni, izredno redki so tisti, ki nič ne potrebujejo doma, ker vse "iz šole odnesejo", v nižjih razredih običajno ne potrebujejo zato, ker so jih starši, stari starši že pred šolo naučili brati in računati, pa prvi dve, mogoče celo tri leta, ni treba delati nič, ni potrebno niti tistih 5 ali 10 minut dnevno.....večina otroka pa potrebuje delo tudi doma (v našem šolskem sistemu ga potrebuje, ja), pri enih je to 5 ali 10 minut dnevno (običajno pri tistih, ki bi brez teh 5 minut dnevno komot dobil v šoli 4, za 5 pa potrebuje tistih 5 minut dnevno doma, pri zobarju ali v avtuuser posted image ), nekateri pa za 4 ali 5 potrebujejo doma več dela in se tistih 5 ali 10 minut dnevno raztegne v uro ali dve......precej je pa odvisno od ambicij staršev......

Drugače pa, šola je obveza, šola ni družaben dogodek, kjer bi se otrok moral počutiti vedno le veselo in srečno......obveznosti pa običajno niso prijetne in otrok mora dati skozi prav tako kako neprijetno izkušnjo, kot je recimo učenje, pa čeprav se mu kdaj ne da......

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 18:45:52   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
8 in 9 letniki ne oddelajo 8 urnega delavnika.....v tretjem razredu sploh ne.....pouk so imeli običajno od 8. do 11.30, z odmori vmes.....potem je bilo podaljšano bivanje....torej, če otrok ni v podaljšanem bivanju, ga naloge čakajo doma....običajno je tak otrok v 3. razredu doma nekje ob 12.30, če ne že prej......torej komot lahko doma kako nalogo naredi......
Tisti, ki so pa v podaljšanem bivanju, pa naloge običajno naredijo tam.....moja hči jih tudi tam opravi, redko ima kaj za doma (pa to ni dveurno opravljanje nalog, ker ima vmes kosilo, ob 13.30 pa gre na avtobus, naloge pa vseeno tam opravi, sedaj v 4. razredu pa imajo pouk tudi vsak dan do 12.30; tako da o kaki večji obremenitvi ne morem govoriti, zato pa pravim, da se mi zdi to premalo).....


Kot 8-urni delovnik mislim 4-5 ur pouka + nekaj ur domačega učenja, delanja nalog ...

Mislim, da je 4 - 5 ur umskega dela zanje čisto dovolj.
Nekaj ur pa seveda rabijo še za kakšne druge dejavnosti in za prosto igro in druženje.


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Sem se pred tedni pogovarjala z mamo enega lanskega tretješolca. Otrok je šolo čisto zasovražil, komaj čakal na počitnice in konce tedna. Razlog? Pri njih je tak sistem, kot ga opisuje avtorica teme - vsak dan še cel kup domačega dela.

Ne vem no, jaz rada hodim v službo, počitnic pa se tudi razveselim.....komaj jih čakam.....


Ta otrok je zasovražil šolo. Razumeš?
On se ne veseli pouka.
Pa ne, ker ne bi znal ali zmogel. Ampak zato, ker v šoli pričakujejo, da bodo otroci, skupaj z njimi pa še starši, doma še več ur vsak dan delali za šolo.
In ni edini. V razredu tega fanta je kar nekaj takšnih otrok. In veliko staršev se je pritoževalo nad pretiranimi zahtevami šole.

Moji otroci se tudi veselijo počitnic. A z veseljem hodijo v šolo. Ta fant pa ne. Razumeš razliko?

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Drugače pa, šola je obveza, šola ni družaben dogodek, kjer bi se otrok moral počutiti vedno le veselo in srečno......obveznosti pa običajno niso prijetne in otrok mora dati skozi prav tako kako neprijetno izkušnjo, kot je recimo učenje, pa čeprav se mu kdaj ne da......

Mi je jasno, da je šola obveznost.
Mojim otrokom tudi.
Tudi to jim je jasno, da je to njihova obveznost, ne moja.
In da je njihov uspeh predvsem njihov, ne moj.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 20:14:30   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

Kot 8-urni delovnik mislim 4-5 ur pouka + nekaj ur domačega učenja, delanja nalog ...

Mislim, da je 4 - 5 ur umskega dela zanje čisto dovolj.
Nekaj ur pa seveda rabijo še za kakšne druge dejavnosti in za prosto igro in druženje.




Mislim, da je povečini tu problem....se pa strinjam, da pa otrok potrebuje tudi prosto igro in druženje.....

Ta otrok je zasovražil šolo. Razumeš? On se ne veseli pouka. Pa ne, ker ne bi znal ali zmogel. Ampak zato, ker v šoli pričakujejo, da bodo otroci, skupaj z njimi pa še starši, doma še več ur vsak dan delali za šolo. In ni edini. V razredu tega fanta je kar nekaj takšnih otrok. In veliko staršev se je pritoževalo nad pretiranimi zahtevami šole. Moji otroci se tudi veselijo počitnic. A z veseljem hodijo v šolo. Ta fant pa ne. Razumeš razliko?


Kako pa ti to veš.....? Mogoče pa so pričakovanja šole, kamor hodijo tvoji otroci prenizka......

Kolikor se jaz spomnim osnovne šole, smo tudi mi delali domače naloge......in imeli smo domačo nalogo VSAK DAN in to že od prvega razreda naprej.....pa domačih nalog ni bilo malo, od računanja strani ali dveh do prepisov....danes tega praktično nimajo.....

Ne vem no, meni se ne zdi, da se danes v šolah toliko pričakuje od otrok domačega dela, vsaj ne v nižjih razredih......res je pa, da starši nimamo časa slediti pouku in učni snovi otroka in potem se nam zdi vsega preveč.......do drugega razreda še kar gre, potem se pa zatakne, ker snovi postaja preveč in snov postaja takšna, da je mogoče kak starš tudi ne razume več.....

Da pa otrok zasovraži šolo je lahko razlog tudi ta, da se starši pred otrokom dnevno obregujejo ob šolo in učitelje ter pomilujejo otroka, kako bogi da je, ker se revček mora učiti......

Mi je jasno, da je šola obveznost. Mojim otrokom tudi. Tudi to jim je jasno, da je to njihova obveznost, ne moja. In da je njihov uspeh predvsem njihov, ne moj.


Tebi in tvojim otrokom mogoče je jasno, tvojim prijateljem in njihovim otrokom pa mogoče ni jasno......




(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: 3.razred - domača naloga
31.10.2016 22:43:31   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
IZVIRNO SPOROČILO: petea

Kot 8-urni delovnik mislim 4-5 ur pouka + nekaj ur domačega učenja, delanja nalog ...

Mislim, da je 4 - 5 ur umskega dela zanje čisto dovolj.
Nekaj ur pa seveda rabijo še za kakšne druge dejavnosti in za prosto igro in druženje.


Mislim, da je povečini tu problem....


Razvijanje obšolskih dejavnosti, ki pritegnejo otroka, se mi zdi dober.
Seveda, v kolikor je to predvsem interes otroka.
In seveda, v zdravi meri.

Samo šolsko delo, brez drugih zanimanj, ni v redu.

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Ta otrok je zasovražil šolo. Razumeš? On se ne veseli pouka. Pa ne, ker ne bi znal ali zmogel. Ampak zato, ker v šoli pričakujejo, da bodo otroci, skupaj z njimi pa še starši, doma še več ur vsak dan delali za šolo. In ni edini. V razredu tega fanta je kar nekaj takšnih otrok. In veliko staršev se je pritoževalo nad pretiranimi zahtevami šole. Moji otroci se tudi veselijo počitnic. A z veseljem hodijo v šolo. Ta fant pa ne. Razumeš razliko?

Kako pa ti to veš.....? Mogoče pa so pričakovanja šole, kamor hodijo tvoji otroci prenizka......
Kolikor se jaz spomnim osnovne šole, smo tudi mi delali domače naloge......in imeli smo domačo nalogo VSAK DAN in to že od prvega razreda naprej.....pa domačih nalog ni bilo malo, od računanja strani ali dveh do prepisov....danes tega praktično nimajo.....
Ne vem no, meni se ne zdi, da se danes v šolah toliko pričakuje od otrok domačega dela, vsaj ne v nižjih razredih......res je pa, da starši nimamo časa slediti pouku in učni snovi otroka in potem se nam zdi vsega preveč.......do drugega razreda še kar gre, potem se pa zatakne, ker snovi postaja preveč in snov postaja takšna, da je mogoče kak starš tudi ne razume več.....
Da pa otrok zasovraži šolo je lahko razlog tudi ta, da se starši pred otrokom dnevno obregujejo ob šolo in učitelje ter pomilujejo otroka, kako bogi da je, ker se revček mora učiti......


Poznam mamo in otroka že zelo dolgo.
Poznam razmišljanje mame in vem, da realno ocenjuje tako svojega otroka kot šolo, ki jo otrok obiskuje.

Šola, ki jo obiskujejo moji otroci, dosega na mnogih področjih precej dobre rezultate, tako da verjetno tudi niso pričakovanja šole do svojih učencev prenizka.
Kot starš tudi nimam nobenih pripomb čez delo učiteljev. Pravzaprav me znajo pogosto zelo pozitivno presenetiti z uporabljenimi pristopi.
In na šoli mojih otrok delajo naloge vsak dan. A v šoli. Naloge za doma praktično ni, razen seveda, če je otroci v šoli ne želijo ali uspejo narediti. Ni je tudi ne za konce tedna ali za čez počitnice.
In to mi je všeč.


(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 12:35:50   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

Razvijanje obšolskih dejavnosti, ki pritegnejo otroka, se mi zdi dober.
Seveda, v kolikor je to predvsem interes otroka.
In seveda, v zdravi meri.

Samo šolsko delo, brez drugih zanimanj, ni v redu.




Samo kaj, ko živi bog ne ve, kaj in kje je zdrava mera.......in interes otroka pri 8 letih je tudi vprašljiv.....dostikrat gre za interes staršev, ker starš je sposoben svojega otroka prepričati v marsikaj, če ima interes......

Se strinjam.....šola ni vse, zato pa otrok tja do petega razreda potrebuje v prostem času predvsem igro.......kjer si krepi in razvija svoje sposobnosti, ki mu jih institucionalno varstvo in institucionalna igra ne more.....

Poznam mamo in otroka že zelo dolgo. Poznam razmišljanje mame in vem, da realno ocenjuje tako svojega otroka kot šolo, ki jo otrok obiskuje.


Jaz sebe lahko opišem kot dokaj realno osebo.....in sem sposobna situacije tudi dokaj realno in objektivno oceniti......vendar, če je moj otrok vpleten, je moja objektivnost že lahko pod vprašajem.....in verjamem, da je podobno tudi z drugimi starši......čustva pač niso vedno objektivna in realna......

In na šoli mojih otrok delajo naloge vsak dan. A v šoli. Naloge za doma praktično ni, razen seveda, če je otroci v šoli ne želijo ali uspejo narediti. Ni je tudi ne za konce tedna ali za čez počitnice. In to mi je všeč.


Tudi pri nas je podobno....kot sem že prej povedala, je moje dete v eni uri po koncu pouka sposobno pojesti kosilo, narediti praktično vso domačo nalogo in se še igrati s šopkinsi (ker jih pač vsak dan vlači s sabo)...torej sedaj je nekaj možnosti: ali je moje dete ajnštajn (po moji oceni sicer to ni, možnost pa očitno obstajauser posted image
), ali imajo premalo domačih nalog, ali pa imajo tako super učiteljice, da jim vse razložijo med poukom (to tudi ni, po moji oceni, ker se večina staršev pritožuje, da imajo otroci preveč domače naloge doma), ali pa otrok nemara snovi ne razume in zato tudi naloge ne naredi, siliti ga pa itak ne smejo....

Nekaj mamic in razreda moje hčerke se tudi non stop pritožuje, kako naporno morajo otroci delati doma, da po uro ali dve na dan delajo domače naloge (jaz recimo tega ne opazim).....iz tega torej izhaja, da nekdo od staršev ni objektiven, ali sem to jaz, ki se mi zdi, da je nalog premalo, ali so to tisti starši, ki pravijo, da je naloge preveč.....resnica (tista objektivna) pa je verjetno nekje vmes in je tam, da vsi otroci niso enako sposobni.....eni od razlage v šoli odnesejo več, drugi manj, eni rabijo doma več dodatnega dela, drugi manj......rabijo ga pa eni in drugi, ker na vsaki osnovni šoli, v vsakem razredu ni 5 ali 6 ajnštajnov in davinčijev, gauss se vseeno ni tako spremenil, čeprav bi starši to radi......

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 13:04:33   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Samo kaj, ko živi bog ne ve, kaj in kje je zdrava mera.......in interes otroka pri 8 letih je tudi vprašljiv.....dostikrat gre za interes staršev, ker starš je sposoben svojega otroka prepričati v marsikaj, če ima interes......
Se strinjam.....šola ni vse, zato pa otrok tja do petega razreda potrebuje v prostem času predvsem igro.......kjer si krepi in razvija svoje sposobnosti, ki mu jih institucionalno varstvo in institucionalna igra ne more.....

Zame je zdrava mera to, da otrok v petek zvečer še normalno funkcionira in ni zombi.
Kot normalno pa mislim, da je nasmejan, da dan in dejavnosti preživi vesel in da starši nismo otroku samo taksisti, ampak nekaj časa preživimo tudi skupaj, kar tako.



(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 13:07:07   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Poznam mamo in otroka že zelo dolgo. Poznam razmišljanje mame in vem, da realno ocenjuje tako svojega otroka kot šolo, ki jo otrok obiskuje.

Jaz sebe lahko opišem kot dokaj realno osebo.....in sem sposobna situacije tudi dokaj realno in objektivno oceniti......vendar, če je moj otrok vpleten, je moja objektivnost že lahko pod vprašajem.....in verjamem, da je podobno tudi z drugimi starši......čustva pač niso vedno objektivna in realna......


liliana,
ta mama (in oče) je zelo realna, tudi ko gre za njenega otroka.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 15:07:17   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

Zame je zdrava mera to, da otrok v petek zvečer še normalno funkcionira in ni zombi.
Kot normalno pa mislim, da je nasmejan, da dan in dejavnosti preživi vesel in da starši nismo otroku samo taksisti, ampak nekaj časa preživimo tudi skupaj, kar tako.





No, jaz vseeno mislim, da otrok tudi po uri učenja na dan v petek zvečer lahko normalno funkcionira......pa čeprav je v tretjem razredu.....onim, ki hodijo v glasbeno šolo in morajo poleg glasbene šole doma še vaditi, bi se poleg obiska osnovne šole in glasbene šole potem moralo v petek zvečer že sfuzlati od vsega umskega napora......

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 15:12:15   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Poznam mamo in otroka že zelo dolgo. Poznam razmišljanje mame in vem, da realno ocenjuje tako svojega otroka kot šolo, ki jo otrok obiskuje.

Jaz sebe lahko opišem kot dokaj realno osebo.....in sem sposobna situacije tudi dokaj realno in objektivno oceniti......vendar, če je moj otrok vpleten, je moja objektivnost že lahko pod vprašajem.....in verjamem, da je podobno tudi z drugimi starši......čustva pač niso vedno objektivna in realna......


liliana,
ta mama (in oče) je zelo realna, tudi ko gre za njenega otroka.



Se opravičujem, ker sem tvoje znance proglasila za neobjektivne osebe.....v bistvu ju občudujem, da jima to tako zelo uspeva, biti objektiven, ko je otrok v petek zvečer kot zombi, ker se mora učiti eno uro na dan......

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 15:40:37   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
IZVIRNO SPOROČILO: petea
Zame je zdrava mera to, da otrok v petek zvečer še normalno funkcionira in ni zombi.
Kot normalno pa mislim, da je nasmejan, da dan in dejavnosti preživi vesel in da starši nismo otroku samo taksisti, ampak nekaj časa preživimo tudi skupaj, kar tako.

No, jaz vseeno mislim, da otrok tudi po uri učenja na dan v petek zvečer lahko normalno funkcionira......pa čeprav je v tretjem razredu.....onim, ki hodijo v glasbeno šolo in morajo poleg glasbene šole doma še vaditi, bi se poleg obiska osnovne šole in glasbene šole potem moralo v petek zvečer že sfuzlati od vsega umskega napora......


Ne, ne govorim o eni uri domačega učenja na dan, ampak o seštevku vseh obveznosti in dejavnosti otroka.
Torej, če je v petek zvečer zombi, je nečesa preveč in je treba nekaj v urniku spremeniti.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 15:44:34   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
IZVIRNO SPOROČILO: petea
IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Poznam mamo in otroka že zelo dolgo. Poznam razmišljanje mame in vem, da realno ocenjuje tako svojega otroka kot šolo, ki jo otrok obiskuje.

Jaz sebe lahko opišem kot dokaj realno osebo.....in sem sposobna situacije tudi dokaj realno in objektivno oceniti......vendar, če je moj otrok vpleten, je moja objektivnost že lahko pod vprašajem.....in verjamem, da je podobno tudi z drugimi starši......čustva pač niso vedno objektivna in realna......

liliana,
ta mama (in oče) je zelo realna, tudi ko gre za njenega otroka.

Se opravičujem, ker sem tvoje znance proglasila za neobjektivne osebe.....v bistvu ju občudujem, da jima to tako zelo uspeva, biti objektiven, ko je otrok v petek zvečer kot zombi, ker se mora učiti eno uro na dan......


Še enkrat, ne gre za uro lahkotnega učenja na dan.
Gre za vsaj 2-urno intenzivno vsakodnevno domače delo v 3. razredu.
Od tega ga je vsaj pol ure bilo takšnega, da sta ga morala delati starš in otrok skupaj. Vsak dan.
Napisano velja za dobrega učenca.

Za slabše se seveda količina časa (precej) poveča.
Vsak dan.

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: 3.razred - domača naloga
1.11.2016 20:10:45   
liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

Torej, če je v petek zvečer zombi, je nečesa preveč in je treba nekaj v urniku spremeniti.


Se strinjam.....mogoče pa kot starš ni treba od otroka zahtevati, da nosi domov petke, če je v petek zaradi tega zombi.....če bo prinesel štirice, mogoče ne bo zombi......user posted image

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: 3.razred - domača naloga
10.11.2016 10:47:20   
ronja
Lani je bila tretješolka. Bilo je zeloooo različno - na začetku leta, ko so morali nadoknaditi zaostanek iz prvih dveh let, so delali ko zmešani. Moja pupa se je z nalogo "matrala" po 1-2 uri, včasih še več in sem mislila, da je obupno počasna, kaj je narobe z njo, da tako dolgo rabi... Potem sem na roditeljskem zvedela, da drugi delajo nalogo tudi po 4 ure (pa da mama zraven sedi in spodbuja, ne da samo sanjajo, meni vsaj to ni bilo treba), učiteljica pa je lepo razložila, da morajo nadoknadit precej zaostanka, sicer jim bo v 4. težko in nas prosila, da jim pri tem pomagamo doma, dala ideje, kako in sploh se je zelo trudila. Ene stvari so pač dribl. In sem bila vesela, da ni z malo nič narobe, da pač morajo spisat (ne da se naučijo pisat, ampak da se naučijo hitro pisat) in da imajo očitno vsi probleme s tem in se vsi tega zavedajo in je pač samo ena stvar, ki jo je treba speljat.
Potem se je do konca leta to zelo umirilo, da je na koncu imela prvošolka velikokrat več naloge kot tretješolka, večinoma je vse naredila v max. pol ure, redko več. Tako da - kasneje je lažje, ker se navadijo hitro pisat in so veliko hitreje gotovi:).

lery, mogoče bo lažje, če se zmenite, da če ne razumeta, prideta k tebi po razlago - tako bo vse skup hitreje narejeno. Ne mislim, da jima bi zdaj vsak dan stala za vratom, samo da prideta, kadar ne vesta, kako se rešuje. Brezveze, da se matrata in zgubljata samozavest, če jima lahko razložiš, pa je.

Pri nas v podaljšanem bivanju težko delajo nalogo, ker pri nekaterih učiteljicah ni mišljeno, da bi jo, imajo pač tak urnik, da se to začne šele ob 15:30 (tako nam je razložila učiteljica pod. bivanja četrtošolke, da če jih prej vzamemo, pač ne bojo imeli naloge, ker je prej ne bojo delali, ker imajo tak urnik - takrat se pa že vsi združujejo in učiteljica, ki jih takrat prevzame, pravi, da naj jo rajši vzamem prej, ker tam ne bo mogla delat, ker drugi razredi pa imajo drugačen urnik in potem norijo okoli in motijo te, ki bi delali dn (to so njene besede) - to je bilo že lani tako in je pač hodila domov za 1 uro:D). Tako da pupi rajši prideta vmes (med šolo in krožki) domov (zdaj pač imata to možnost, ko je ne bo, bosta šli pa v knjižnico, recimo) in tako v tem času lepo naredita nalogo.

Pri tamali lani v pod. bivanju niso kaj dosti delali, letos ko so dobili drugega učitelja (on je ta sistem tu označil za kaos in da tega ne bo niti spreminjal, ker sam ne more proti celemu sistemu:D), no , takreat so imeli za moje pojme super urnik in naredili dn takoj po kosilu, vendar imajo zdaj spet drugo učiteljico oz. se menjajo in je bolj ali manj kaos, tako da sem se zmenila, da lahko pupi počakata v vrtcu tiste pol urce, kolikor se križamo in tam v miru naredita nalogo:). (ker malega lahko vzamem samo po kosilu, ne morem motit sredi spanja ali njihovih aktivnosti, jasno! In zato ga ne morem vzet istočasno, kot onidve končata, včasih je on prej in midva počakava, včasih pa obratno - in takrat se lepo usedeta na klopco z mizico v vrtcu in naredita naloge:). Baje nikogar ne motita, ker sta tiho in dokler bo to lepo delalo, je super:). Sem pa vprašala prej, ali smeta.

Kar se učenja tiče, gremo 1x na teden čez vse, kar so delali (da pogledamo vse zvezke, kar so prosile učiteljice na roditeljskem) in to je to. Posebej se z njo ne učim, razen če me prosi (npr. če ji lahko napišem račune za deljenje ali pa če jo sprašujem pesmico ali kaj podobnega, tisto pač sproti). To traja pol dneva za obe skupaj (torej eno popoldne ali eno dopoldne).

Če delajo 4 - 5 ur dnevno, je to čisto dovolj, če ne že preveč.

Se strinjam. Zato pa ju rajši vzamem prej ven, ker potem je dn narejena v pol ure, če pa bi bili v šoli, bi za to porabili precej več časa. Tako imata več čas za svoje igre:). Meni je tudi všeč vaš sistem šole, samo pri nas je drugačen, kaj češ.

Tisti, ki so pa v podaljšanem bivanju, pa naloge običajno naredijo tam.....moja hči jih tudi tam opravi, redko ima kaj za doma (pa to ni dveurno opravljanje nalog, ker ima vmes kosilo, ob 13.30 pa gre na avtobus, naloge pa vseeno tam opravi, sedaj v 4. razredu pa imajo pouk tudi vsak dan do 12.30

Lili, sistemi so različni: moja drugošolka konča 3x na teden ob 13h in 2x na teden ob 12:10, tretješolka pa 2x na teden ob 14h, 1x ob 12:10 in 2x ob 13h. Potem je kosilo in grejo ven ali se podijo v razredu in jim dn pač ostanejo, vsaj tistim, ki imajo kak krožek. Krožki, itd... pa so ipak fajn, ker nas je večina šla študirat nekaj, s čimer smo se zraven ukvarjali, redkokdo nekaj prav iz šole;). Meni je čisto jasno, da je težko naredit mir v razredu, da bi lahko pisali naloge in da se otroci rabijo tudi sprostit in noret okoli in da vse to uspel nekaterim učiteljem, nekaterim pa pač ne in se pač prilagodimo.
Je pa res, da če bi bili v pod. bivanju, bi ju še vedno čakalo precej za doma (ker je tako pri njunih sošolcih, tudi tabrihtnih;)). In po celem dnevu v šoli, si že malo zmatran za delat, pa čeprav si vmes tudi norel okoli in jedel kosilo... ni isto kot doma, doma je vse veliko hitreje gotovo... Vidim, ko pridem ponje, kadar počakata v vrtcu - tam sta 10-15 min in večinoma imata že skoraj vse gotovo, ko pridem. Če so v pod. bivanju, pa ne morejo naredit, ker pač ni takrat časa za to.

Kolikor se jaz spomnim osnovne šole, smo tudi mi delali domače naloge......in imeli smo domačo nalogo VSAK DAN in to že od prvega razreda naprej.....pa domačih nalog ni bilo malo, od računanja strani ali dveh do prepisov....danes tega praktično nimajo....

Jaz imam drugačne spomine: hodila sem v celodnevno šolo, kjer smo končavali s poukom takrat kot zdaj končavajo naši mali, če imajo podaljšano bivanje - nekje do 15:30 je bila šola. In mi smo VSE dn naredili tam. Temu se je reklo SU - samostojno učenje in takrat smo vsi sedeli in delali naloge in ko si bil gotov, si lahko risal ali bral ali se igral. Pa še na igrišče smo šli vmes in na kosilo, vse v tem istem času:). In doma mi bilo treba nič delat za šolo, ker smo vse naredili že tam, čeprav sem hodila na vse možne krožke, ki so bili na voljo.

Razvijanje obšolskih dejavnosti, ki pritegnejo otroka, se mi zdi dober.
Seveda, v kolikor je to predvsem interes otroka.
In seveda, v zdravi meri.

Samo šolsko delo, brez drugih zanimanj, ni v redu.
Podpis. Moja pupa rada pleza. Meni plezanje sploh ni, niti lubiju, tako da bi težko tu našla nek najin interes - ona se je pač zaljubila v ta šport, kot jaz v par drugih:). Vendar ji je bilo 2x na teden preveč, ker je imela potem premalo prostega časa, zato je hodila samo 1x na teden. Saj to ni neka raketna znanost:). Druga pupa ima rada balet, meni balet res ni, lubiju tudi ne. Dejasno si otroci želijo delat še kaj drugega kot šolo in to se mi zdi dobro:).

Tudi pri nas je podobno....kot sem že prej povedala, je moje dete v eni uri po koncu pouka sposobno pojesti kosilo, narediti praktično vso domačo nalogo in se še igrati s šopkinsi

Lili, to je super! Vendar očitno na naši šoli pač ni nobenega otroka, ki bi bil tega sposoben, ne vem, mogoče tak kraj, kako sevanje, da so sami nesposobni tukaj;). Razumi, da ni povsod tako kot na vaši šoli. Na naši 1 uro po koncu pouka ne pridejo niti še iz jedilnice nazaj v razred. Precej časa se porabi na hodnikih, tak je pač tu sistem, zato je tako grozno glasno in ves čas tako zelo polno na hodnikih od 12h dalje. In moje dete je sposobno v eni uri po šoli pojest kosilo, naredit nalogo in se še igrat na igrišču, brez problema. Vendar tega ne more narediti, če je to uro v pod. bivanju. Ker ne more delat naloge na hodniku ali v jedilnici ali na igrišču (niti ne bi želela - v jedilnici naj je kosilo, zunaj naj se igra in divja okoli)... Komot pa do naredi, ko počakata v vrtcu in gremo še na igrišče.

Se strinjam.....mogoče pa kot starš ni treba od otroka zahtevati, da nosi domov petke, če je v petek zaradi tega zombi.....če bo prinesel štirice, mogoče ne bo zombi...

Pa saj mogoče ne zahtevamo petk;). Meni to ni prav važno, ne zdi se mi, da bo bistveno vplivalo na njihovo kariero, itd... Vendar si nekateri ljudje, med njimi tudi veliko otrok, želi pokazat to, kar znajo, dat od sebe čim več. Ne pravim, da je to vedno dobro. Svoji pupi vedno rečem, da nima veze, da se ne splača sekirat, da to ne vpliva na nič, če je pisala 4. Vendar ji gre še vedno na živce, če je za pol točke falila petko in mi je jasno, ker bi šlo meni tudi:D. In pogledava,kaj bi lahko naredila drugače, kje se hitro zgubi točko itd... ker si pač želi nasvet. Pa meni res ni noben problem, če bi bila pravdobra (manj pa verjetno zdaj še ne bi bila tudi če se ne bi nič učila).

Moji pupi nista zombija in jima ni noben problem naredit nalog - ampak to je zato, ker gresta po šoli domov in jih lahko hitro naredita. Kadar sta bili v pod. bivanju, pa jima je bilo popoldne potem to že muka. In ko sem ta trik povedala par drugim mamam, so vse ugotovile, da dela:). Od 8 ur hrupa pa si zmatran, tudi če nič ne delaš in samo moraš bit tam. Ni problem v delu, če ga lahko v miru opraviš, potem si hitro gotov. Vsi radi delamo to, kar znamo in ima nek smisel:). Samo če bi tebi vmes nekdo šaril po tipkovnici, tudi ne bi tako dobro delala;). Njim je pa isto, če jim kdo puščico vmes strese, recimo. Pa ni to nobena taka reč, se podobno dogaja ves čas v šoli, sploh v pod. bivanju:). Traja vse skup dlje in potem pač ostane več za delat za doma. In otroci so zmatrani od hrupa in šole kot obveznosti in potem jih čaka še naloga doma in imajo vsega poln kufer. Res je velika razlika, kako hitro naredi isti otrok isto nalogo, glede na to, kdaj jo dela. Če niso zmatrani, jo naredijo tiktak brez napak. Ko so zmatrani, se mučijo in je polno napak, ki jih je treba popravljat in vse skup traja 3x dlje in je 10x bolj naporno.

Torej če otroci v pod. bivanju težko delajo nalogo lahko: če imate šolo blizu, lahko gre otrok vmes domov (če mu lahko zaupate s prometom) ali imate srečo, da je šolska knjižnica odprta v času pod. bivanja (naša žal ni) ali imate srečo, da je kakšna knjižnica v bližini, potem lahko gre otrok tja napisat nalogo med koncem pouka in začetkom obšolskih dejavnosti. In tako ima potem popoldne fraj za igro:).

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu josephine27)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: 3.razred - domača naloga
12.11.2016 9:26:03   
liliana
Ronja, da ne citiram, ker je zakomplicirano.......user posted image in bom strnila....

Če povzamem tvoje pisanje, v šolstvo ni toliko problem v sistemu, kot je problem v nesposobnih učiteljih.....ker ugotavljamo, da je od šole do šole, od razreda do razreda stanje različno.....torej so problem neposobni učitelji in preveč zahtevni starši, ki precenijo sposobnosti svojega otroka in zahtevajo odlične ocene od njega, čeprav mora za odlično oceno otrok presedeti ure in ure pred šolskimi knjigami.....res je, da so učitelji in starši ter otroci tudi del sistema in da zato nekako na splošno lahko rečemo, da je "sistem kriv", ker naš sonček ni tako uspešen v šoli, kot bi sami želeli.......

In šola, kjer v podaljšanem bivanju niso sposobni otroci naretiti domače naloge se mora krepko zamisliti nad sposobnosto učitelja, ki vodi podaljšano bivanje......ker učitelj, ki vodi podaljšano bivanje je ena navadna lena rit, če potrebuje zato, da otroci opravijo kosilo več kot eno uro......ker če je podaljšano bivanje namenjenu zgolj temu, da se otroci prehranjujejo več kot eno uro in se potem eno uro igrajo, zakaj so potem zahteve ministrstva in staršev, da to dejavnost nadzoruje visoko izobražen pedagoški kader (univerzitetno izobraženi profesor), ki je zato precej dobro plačan, ker ima končano 4 letno fakulteto, ni pa sposoben v treh urah opraviti drugega kot nahraniti 15 do 26 otrok....

In meni je čisto jasno, da so otroci različni, kot mi je jasno tudi, da so učiteljice različne (večina učiteljic dela po liniji najmanjšega upora in redke so tiste svetle izjeme)....in če se otrok doma uči pol leta v tretjem razredu 3 ali 4 ure dnevno nekaj ni vredu z učiteljico ali pa s starši, ki preveč zahtevajo od svojega otroka.....v tvojem primeru, ko so morali "nadoknaditi" snov je bila tudi krivda preveč ležerne učiteljice iz prejšnjih let, ko ni zahtevala nič od otrok (se še spomniš najine debate, ko so naši delali domače naloge in so se morali učiti, pa to učenje ni trajalo dnevno ure in ure, ampak nekaj minut, bilo je pa potrebnouser posted image ).....in ni krivda sistema, ampak je krivda nesposobnih posameznikov, ki so del tega sistema......




(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: 3.razred - domača naloga
12.11.2016 14:10:40   
petea
IZVIRNO SPOROČILO: ronja
Lani je bila tretješolka. Bilo je zeloooo različno - na začetku leta, ko so morali nadoknaditi zaostanek iz prvih dveh let, so delali ko zmešani. Moja pupa se je z nalogo "matrala" po 1-2 uri, včasih še več in sem mislila, da je obupno počasna, kaj je narobe z njo, da tako dolgo rabi... Potem sem na roditeljskem zvedela, da drugi delajo nalogo tudi po 4 ure (pa da mama zraven sedi in spodbuja, ne da samo sanjajo, meni vsaj to ni bilo treba), učiteljica pa je lepo razložila, da morajo nadoknadit precej zaostanka, sicer jim bo v 4. težko in nas prosila, da jim pri tem pomagamo doma, dala ideje, kako in sploh se je zelo trudila. Ene stvari so pač dribl. In sem bila vesela, da ni z malo nič narobe, da pač morajo spisat (ne da se naučijo pisat, ampak da se naučijo hitro pisat) in da imajo očitno vsi probleme s tem in se vsi tega zavedajo in je pač samo ena stvar, ki jo je treba speljat.


Kakšen zaostanek?
A je bil cel razred bolan ali je bila učiteljica več mesecev odsotna?!?

:O

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: 3.razred - domača naloga
22.11.2016 11:48:48   
ronja
Če povzamem tvoje pisanje, v šolstvo ni toliko problem v sistemu, kot je problem v nesposobnih učiteljih...

Nikoli nisem krivila "sistema", pravim samo, da ima vsaka učiteljica svoj sistem in kot ves čas zelo glasno vsi ponavljate, je treba pustit učiteljem avtonomijo, jim popolnoma zaupat in se ne umešavat v njihovo delo, zato se pač prilagodimo drugače - tako da so čim manj časa v šoli. Ker pri nas je res viden trend: več časa, kot so v šoli, slabše je življenje na splošno: bolj nervozni, več kreganja, bolj zmatrani, več napak, manj ustvarjalne igre, manj želje po učenju, manj spontanega branja, manj radovednosti... To se krasno vidi že, ko so počitnice in so 1 teden doma - po par dneh so kot novi! Zato sem vesela, da sta zdaj že tako veliki, da bojo lahko vsi trije vedno po šoli šli domov ali v knjižnico (navadno, ker šolska seveda ne dela - odprta je od 8-10 oz. od 8 do 12, pri tem, da do 8:15 ne smejo gor, so lahko samo v spodnji avli, tam je tudi varnostnik in so zaklenjena vrata, tako da dejansko ne morejo gor:D), pa še to ne vsak dan:D. Popoldne je odprta 2x na teden do 14h, ko imajo tudi naši pouk. Tavelika pupa ima možnost it v knjižnico samo 15 minut 2x na teden (ker 2x/teden začnejo ob 8:20, enkrat pa imajo izbirni predmet preduro). Kolikor vem, je knjižničarka zaposlena za 8 ur;). Vem, ker sem naštudirala urnik knjižnice, da smo našli, kdaj sploh lahko gre tja:D.

v tvojem primeru, ko so morali "nadoknaditi" snov je bila tudi krivda preveč ležerne učiteljice iz prejšnjih let, ko ni zahtevala nič od otrok

Ja, zato sem te pa takrat spraševala, da vem računat, da lahko primerjam. In zato nisem bila tako zelo presenečena, ko nam je povedala nova učiteljica, da imajo zaostanek. Nisem se preveč sekirala, ker R. ni imela zaostanka pri branju in računanju in so to glavne stvari v prvih dveh letih, je pa rabila vajo, da se je naučila hitro pisat. In če se učiteljica trudi in na rod. sest. lepo razloži, v čem je trik, zakaj je toliko naloge, kaj otroci rabijo in zakaj... bi bila res butasta, da ne bi sodelovala. Mislim, da se noben starš ni pritoževal nad tisto učiteljico, pa smo bili zelo različni starši;). In tudi otroci so jo imeli radi:). Tako da ja - seveda se da - njej se že da:).

Kar se tiče prejšnje učiteljice, mislim, da ni bila ležerna, ampak da je imela krizo in so ji otroci malo zrasli čez glavo, pa malo so se ji smilili, ker so bili še mali in je premalo zahtevala. JIm je pa dala druge stvari, ki so tudi pomembne. In ni noben problem, če kdaj učitelj ne more dat 100%, saj nihče od nas ne. In imamo svoje dni, mesece, leta, ko nismo tako produktivni kot na višku. Vendar nekateri učitelji to vidijo in se prilagodijo (ta učiteljica je recimo šla na svojo željo v podaljšano bivanje, ker je rekla, da je to trenutno preveč zanjo in je fajn učiteljica pod. bivanja, otroci naredijo pri njej nalogo, recimo;).

Meni je bila tista po tvoje "ležerna" učitejlica vseeno boljša kot ta, ki jo ima tamala. NJej sicer ni hudega, ker prvič ni veliko časa tam, drugič nima problemov s šolo in tretjič ona ne rabi toliko potrditve oz. sprejemanja/materinskosti od zunaj, ker je precej manj občutljiva. Ampak se vidi in čuti: ta učiteljica vedno objame otroka, kadar vidi, da starš gleda in nikoli sicer. In prijazno govori, kadar so starši zraven in se dere ko zmaj, kadar ni staršev zraven (lani so imeli razred na voglu, jaz pa sem vedno spodaj parkirala bicikl in medtem ko sem ga zaklepala, se je vedno kar lepo slišalo:D). Meni to recimo ni všeč. Nimam nič proti, če ne objemajo otrok, če se ne počutijo tako - imam pa proti, da jih objemajo za farso. Vem, da vsakemu kdaj počijo živci in se mi ne zdi nobena katastrofa, če se kdaj zaderejo, vendar ne da je taka razlika glede na to, kdo gleda... Tista "ležerna" jih je objela ne glede na to, kdo je gledal in nardla ne glede na to, kdo je gledal. Enako. Tudi to je nekaj, kar jim je dala - sicer ni hitrost pisanja, je pa mogoče enako pomembno;).

Vse ima svoje pluse in minuse - mi smo imeli prvi dve leti luštno, ker ni bilo s šolo absolutno nič dela in smo imeli od 12h oz. 13h (kakor kateri dan) dalje čisto prost dan - kar smo izkoristili za izlete na bajer, za branje pravljic kar tako, ne ker bi bilo treba, recimo... in se nam je splačalo:) Čeprav je potem v 3. morala malo več vadit pisanje. Drugi, ki so imeli še druge zaostanke, so imeli seveda večje probleme in temu primerno so bili malo bolj jezni, kar je razumljivo. Nekateri pa še niso bili zreli za šolo in je bilo super, da so imeli tako učiteljico, ki ni takoj naredila "ordnung und disciplin", ampak je bil prehod malo bolj nežen. Razumem vse strani. In razumem učiteljico 3.r., da verjetno ni bila najbolj srečna, ko je dobila razred z zaostankom, ampak ji čestitam, kako se je tega lotila. Ta je imela pač vse, imeli smo srečo, da smo dobili en dragulj med učitelji, vem:). Sem že takrat vedno rekla in povedala upravi (vendar kot rečeno njihov odziv je bil, da ji bojo povedali - wtf? POvedala sem ji že sama! Njim povem zato, da bi dobila kake ugodnosti, če obstajajo... In da bi tudi vodstvo vedelo, kdo dobro dela...)

< Sporočilo je popravil ronja -- 22.11.2016 11:52:23 >


_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: 3.razred - domača naloga
22.11.2016 11:50:39   
ronja
Kakšen zaostanek?
A je bil cel razred bolan ali je bila učiteljica več mesecev odsotna?!?

Hehe, ne, cel razred ni bil bolan, učiteljica je bila pa res večkrat na bolniški, vendar ni bil problem samo v tem. To je precej raznolik razred, s katerim imajo baje učitelji večkrat težave (meni so sicer zelo luštni otroci) in učiteljica je imela malo težav z avtoriteto(/disciplino, pa malo so se ji smilili tamali, ker je nekaterim res težko šlo, niso bili še zreli za šolo (še vedno trdim, da je 9 letka blesava iznajdba in da bi otroci rajši bili še 1 leto v vrtcu) in jim je potem včasih dovolila igrat se, ko bi se morali bolj učit. NI tako veliko zahtevala, vendar so predelali vso snov, samo verjetno ni bila tako utrjena.

NI bila slaba učiteljica, imela je srce na pravem mestu in za mojo tamalo oz. taveliko je bila super! Če bi dobila to, ki jo ima tamikena, bi bila boga, saj je rabila eno materinsko figuro v šoli - in to je res dobila z njo:). Pač je potem v 3. malo več časa pisala dn, je preživela, hehe:). Sem ji razložila, kako in kaj (da nas je na rod. sest. učiteljica prosila, da jim pomagamo in da bo zdaj veliko naloge, ker morajo spisat, sicer bo v 4. res štala) in mala se ni nič pritoževala, lepo je naredila, včasih se ji ni glih dalo, ni bil pa to nek strašen problem. Sem jo spomnila, da je imela zato pa 2 leti fraj in da sicer bi imela pa naloge že od 1. r. dalje kot njena sestrica, pa se je hitro nehala smilit sama sebi:D. Ker bi si tudi sama izbrala svojo varianto:). "šta se mora, nije teško, hehe;)"

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

(odgovor članu petea)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: 3.razred - domača naloga
22.11.2016 20:16:31   
liliana
Meni to recimo ni všeč. Nimam nič proti, če ne objemajo otrok, če se ne počutijo tako - imam pa proti, da jih objemajo za farso. Vem, da vsakemu kdaj počijo živci in se mi ne zdi nobena katastrofa, če se kdaj zaderejo, vendar ne da je taka razlika glede na to, kdo gleda... Tista "ležerna" jih je objela ne glede na to, kdo je gledal in nardla ne glede na to, kdo je gledal. Enako. Tudi to je nekaj, kar jim je dala - sicer ni hitrost pisanja, je pa mogoče enako pomembno;).


Ne vem no....jaz od učiteljice ne pričakujem objemanja, ne vem kake topline in materinskosti....to ima otrok doma.....šola in učiteljica imajo drugo vlogo.....objeme in poljube otrok dobi drugje, ni treba, da institucionalno izobraževanje daje poudarek zgolj temu, ker institucionalno izobraževanje je namenjeno izobraževanju in temu, kako naj otrok funkcionira v skupini, kjer ni vedno vse lepo in fajn in kjer ni otrok center sveta (kot recimo doma).....institucionalno izobraževanje ni namenjeno prvenstveno kazanju ljubezni in topline otrokom, raznoraznim zadovoljevanjem prehranskih hirov staršev in otrok itd.....

(odgovor članu ronja)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: 3.razred - domača naloga
26.11.2016 8:13:38   
josephine27
Sem bila nekaj časa odsotna tako, da sem šele sedaj prebrala odgovore. Vidim, da se je razvila cela debata. Zanimalo me je predvsem zato, ker sem pri sinu opazila zelo veliko spremembo od lani kar se dela tiče. Lani je praktično vse razen branja naredil v podaljšanem bivanju. Letos porabi še cca. eno uro doma. Se mi je zdelo kar veliko. Tako, da me je malo zanimalo kako je drugje. Na srečo je zelo samostojen, ker sem velikokrat do večera v službi. Pa sem se v tem času pogovarjala s sosedo ( deklica hodi na drugo OŠ) in pravi, da potrebuje za naloge 2-3 ure in da se veliko staršev pritožuje čez učiteljico.

_____________________________



(odgovor članu liliana)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: 3.razred - domača naloga
30.11.2016 21:22:10   
liliana
Vsako leto je več učenja....ni zdaj tako, da je do 5. razreda enako kot v prvem in drugem razredu.....kjer ni navidezno nič dela (ker ni ocen, se je še lažje prepustiti ležernosti, ker opisne ocene so tako lepo zapisane, da si jih vsak lahko po svoje razlaga....)


(odgovor članu josephine27)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





7 idej za izvirne božično-novoletne voščil...
Za te voščilnice ne boste potrebovali ne veliko ročnih spretnosti, ne veliko pripomočkov. Pa vendar boste nad rezultatom...
Norice ali vodene koze
photo
Norice ali vodene koze so najpogostejša nalezljiva bolezen z izpuščaji. Bolezen se pojavlja skozi vse leto, v večjem šte...




Risanke.
пеперутка16

So vaši otroci gledali (gledajo) risanke kot so Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu Gi Oh, Pokemon ... in zaradi njih postali nasilni?