onka
|
Pozdravljeni. Moj sin je v prvem razredu rojen decembra 2007. Glede na starost smo imeli že pred vstopom v šolo na mojo pobudo posvetovanje s svetovalkami v vrtcu in šoli za vstop v prvi razred. Ker je znal narediti krog in poznal barve so se odločili, da je sposoben iti v šolo. V prvem razredu pa, računanje mu je kar šlo, ko pa se je začela abeceda (nekje februarja), pa kljub temu, da vsak dan vadimo doma;, po nareku po treh napisanih besedah meša črke, ker mu zmanjka koncentracije, besedo ne zna brati po zlogih, pozna samo črke besede, ne zna pa jo prebrati itd Na začetku so nam na govorilnih urah svetovali čimveč delati z njim, zdaj pa celo svetujejo, ker se otrok res "matra", naj celo kakšen dan spustimo z učenjem. Ko sem omenila, da želim, da ponavlja razred,(čeprav vseskozi poslušam, da je med najslabšimi) so dobesedno vsi proti, ker mu naj bi to prineslo čustveno moralni zaostanek, ker bi "ponavljal" in da dosega minimalne rezultate, naj bi šel po njihovem mnenju naprej. Glede na to, da so ga takorekoč porinili v prvi razred (sem želela, da gre v šolo eno leto kasneje, samo žal vztrajala nisem) me zanima, če bi ponavljal na mojo prošnjo, ali bi imel res vedno "etiketo" zaostalega učenca. Ker sem prepričana, da samo dovolj ni zrel. Je povprečen otrok, ki bi se rad samo igral in tudi druži se s sebi enakimi.
|