marjetica8
|
IZVIRNO SPOROČILO: ronja Zenkrat nista bili še na ničemer. NIsta imeli neke velike želje in že tako smo včasih komaj skvačkali dneve skupaj, ker znajo bit kar nabiti (razni obiski, trgovina, rihtanje tega in onega...) in jima je potem falilo, če nismo imeli dovolj "našega časa". Letos pozno spomladi pa je pokazala zanimanje, da bi šla na kake plesne (ampak so se ravno končevale), ker so hodile njene prijateljice. Zdaj je v drugi skupini in ne vem, kam hodijo te punčke in niti ne vem, s katerimi se bo ujela (ker mi je jasno, da ne bi hodila zaradi plesa, ampak zaradi prijateljic ), tako da bom počakala, da pove, kam bi rada šla, če bo kaj želela. Sem pa razmišljala, da bi uvedla doma 1x na teden glasbeno urico in 1x na teden angleščino, da bi prav določila dan in uro, sicer se človek tega ne drži, tako pa otroci sami zatežijo, če pozabiš . Dokler sem upala, da bom ok, sem imela tudi namen kupit karte za bazen in da bi hodile 1-2x na teden in bi mogoče Ronjo naučila plavat... Ampak to zdaj žal ne pride v poštev. No, pa mogoče drugo leto. Vem, da ni isto, če se otroci "učijo" v skupini ali pa če se starš heca z njimi doma - nisem pa ziher, da je slednje slabše. Naučijo se kaj dosti itak v nobenem primeru ne, veselje do tega in kako osnovo jima pa lahko tudi sama dam;). Če bi imela neomejeno časa in denarja, bi ju seveda kam vpisala, tako pa se mi zdi boljše, da se preselimo na kak kvadrat večje stanovanje ali kakih 100 metrov bližje centru kot pa to, da hodita na razne dejavnosti - saj kot sem videla pri njenih prijateljicah, spomladi, ko so se začeli lepi dnevi, nobena ni več hotela hodit - čeprav so bile baje zelo navdušene nad plesnimi/telovadbo/... Ampak seveda se je fajn tudi po igrišču jagat in jih je bilo težko dol spravit. Potem pa ne vem, koliko ima to smisel, da ga prepričuješ/siliš, da gre... Ipak so še otroci... Podpis pod tole! Sama delam v glasbeni šoli in kljub temu da je to moj poklic, moram rečt da se mi ne zdi prav da glasbena šola toliko zahteva od otroka. Ja za tistega, ki to sam želi in ki izkaže željo po nadaljevanju glasbenega študija. Ma tko talentirani otroci so zelo redki in velika večina bi radi igrali inštrument za svoje veselje. Tudi glasbena šola sama ima na otroka ogromno drugih vzgojnih učinkov, kot so pridobitev vztrajnosti, koncentracije v danem trenutku, trening nastopanja, premagovanje treme itd...Vedno bolj gre v to smer, da se ta "popoldanska dejavnost" tretira kot čisto prava šola in sploh ni več popoldnaska dejavnost - zahteva namreč celega otroka. In mam občutek da se druge "popoldanske dejavnosti" približujejo temu, da kaj kmalu ne bojo več samo popoldanske dejavnosti. In potem smo tam, ko ima otrok preveč vsega in na koncu ne zmore, se posledično čuti neuspešen in zgubi orjentacijo kaj bi dejansko rad in čemu bi se želel bolj posvetiti.
|