tilči
|
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ IZVIRNO SPOROČILO: nia5 IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ IZVIRNO SPOROČILO: nia5 IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ IZVIRNO SPOROČILO: nia5 Je bil zdaj telekomovec tu, ker je počasen internet zaradi naše telefonske napeljave in je rekel, da je do hiše hitrost normalna, v hiši pa počasna in da bomo mogli napeljavo zamenjat . Naj bi bilo krivo to, da je strela vdarila v sosedovo bajto . A se keri sanja, koliko bi taka zamenjava stala? Katastrofa! Pri nas smo ravno zaradi takšne teorije zamenjali vse kablovje - namig: najceneje prideš skozi, če sam kupiš potrebni kabel in na črno plačaš Telekomovca, da ti pride zrihtat zadevo izven svojega delovnega časa. Ampak bolje pa še vedno ni!!! Po juniju 2009 je pri nas vse skupaj eno samo sranje Nonstop meče ven, prekinja,... Zamenjali kablovje + pritikline, 3x menjava modema, raznorazne meritve (celo, če mikrovalovka kaj vpliva - ampak ne),... NIČ BOLJE! Zdaj bomo itak najprej preverili vtičnice, ki so stare, ker iz spodnjega štuka gre gor do nas novi kabel, razen, če je spodaj kaj narobe. Ma sita sem že, da ne dela kot bi moralo, a plačat pa vseeno moraš Mi zdaj vsako prekinitev prijavljamo in bomo napisali reklamacijo na račun! Poln ku...fer jih imam Madona, še celo telefon smo zamenjali, ker je tip sumil, da telefon moti... Samo v našem primeru po moje Amis kaj dosti ne more naredit, ali pač? Ne vem, če sem ga prav razumela, ko je rekel, da je dal zdaj na 200mb, moglo bi delat z 400mb in tako tudi plačujemo (zdaj dela z 100mb ), morda je mislil da bo nam manjši paket zaračunal, bom videla pri naslednji položnici. Pri katerem ponudniku pa ste? Mi imamo Siol. Glede na to, da smo mi že vse zamenjali, poštimali itd., torej je z naše strani vse b.p., so oni tisti, ki so dolžni napake odpraviti in zagotoviti brezhibno storitev, če pa tega ne znajo, pa lahko zahtevamo, da odštejejo določen procent pri računu. Tako so nam povedali na dežurni liniji. In to bomo zdaj tudi storili. Največji hec je, da je centrala tako blizu, da se ne morejo izgovarjat na ev. oddaljenost. V bistvu smo neuradno izvedeli, da je problem v tem, ker imajo preveč naročnikov in ne zmorejo zagotoviti dovolj linij oz. je centrala preobremenjena. Za kar pa spet nismo mi krivi. tudi pri nas ful počasi dela .Včasih ne vem,ali je računalnik že tako slab ali pa je internet počasen,ker tako poočaaaaasiiii odpira,da včasih že živce izgubljam,sploh ko hočem kaj na hitro pogledati Kable imamo nove,tako da to ne more biti vzrok.Smo pa že parkrat klicali na siol in potem je čudežno začel hitreje delat.Kolega je rekel,da to oni dol določajo,koliko signala ti spustijo
|