nejcko
|
Sem proti uvedbi verouka v šole in to iz istih razlogov, kot jih je navedla Meta! Sem za predmet verstva in etika, ki se v naših šolah že izvaja kot izbirni predmet. O različnih verstvih se učenci seznanijo tudi pri obveznem predmetu državljanska vzgoja in etika v 8. razredu - je kar nekaj ur namenjenih tej tematiki. Je pa realnost taka: zanimanje za izbirni predmet verstva in etika je v urbaniem okolju (beri v večjih mestih) kar precejšnje, medtem ko zanimanja zanj na podeželju skorajda ni, torej se na dostih podeželskih šolah niti ne izvaja (hmmm, zakaj le ). In dejstvo je, da roko čez izobraževanje učiteljev izbirnega predmeta v prvi vrsti drži TF; ob tej predpostavki in dejstvu, da je izobraževanje zelo obsežno (400 ur, od katerih ti 3/4 časa predavajo krščanski teologi), je zanimanje za tako izobraževanje skromno. Ker, HALO, za noben drug izbirni predmet - še enkrat preberite!!! NOBEN DRUG IZBIRNI PREDMET, ni predvideno nobeno dodatno izobraževanje, pa, je kar nekaj izbirnih predmetov na voljo na naših OŠ. In zdaj se sprašujem, zakaj za pa učitelji potrebujejo toliko ur dodatnega izobraževanja , kajti večina, ki poučuje ta predmet, ima izobrazbo, preko katere so se že kar dobro seznanili s tematiko verstev (to so večinoma prof. zgodovine, prof sociologije, filozofije, laični teologi ...) A ne, da nam je vsem jasno, kam pes taco tukaj moli Aja, pa še to ... sama o krščanstvu vem veliko veliko več (pa sem samo krščena) kot npr. moj mož, ki je hodil k verouku in ima vse zakramente Doma imam par različnih izvodov Svetega pisma, pa nisem nikoli hodila k verouku niti ne hodijo moji otroci, pa me zadnjič kliče svakinja, če imam kakšno SP za posoditi za nečaka, ki btw že 5 let hodi k verouku in nasploh cela familija kar dosti hodi v cerkev Ah, ja ... važno se je imenovati vernik
< Sporočilo je popravil nejcko -- 9.12.2009 0:29:37 >
|