*lenc@*
|
IZVIRNO SPOROČILO: Gina Lenca vse kar smo ti napisali, je primer dobre oz. slabe prakse. To je to, kar si želela vedet. Ne pritožuje se, če ti kak odgovor ni všeč. Moji šolski otroci nimajo nobenih seminarskih nikdar, pa osvajajo mnogo priznanj, tudi takih, ki niso tako zelo simpl - tako da garantiram, da znanje ni odraz seminarskih. Drugače pa menim, da dober učitelj lahko zahteva, da otrok vadi, vendar otroku on sam ponudi gore zanimivega znanja. Mene osebno zoprni učitelji niso nikdar skoraj nič naučili, saj je zanje veljalo, da samo zahtevajo, nudijo pa nič. Učitelji, ki so veliko nudili sami od sebe, bili zanimivi, pa so se zanimali tudi za nas, otroke, so bili pa nekaj popolnoma drugega. Vsaj nekaj sem od njih odnesla, kar za obratne primerke ne velja. Niti strogost ni bila pogoj za znanje. Zelo strog učitelj je imel red, ampak smo se ga bali. Jaz sem bila pri teh urah stalno pod stresom. Fuj, bljak. Niti ni bilo to merilo za količino znanja, ki nam ga je nekdo nudil - niti pod razno. Čeprav smo morali pri teh urah vse v nulo znati, smo se še vedno učili bedarije tam, jih morali znati v nulo, pa smo jih ravno tako pozabili čez tri dni čisto vse - ker so bile balast, nesmiseln balast. Sicer je še bolj bljak, če učitelj nima sploh nobene discipline, ker tam je pa grozljivo dolgčas bilo. Najboljši so mi bili učitelji, ki so upoštevali nas, otroke, pa še znali so nas zmotivirat, pa še en red so imeli. Vse na kupu. Seminar v 1. razredu?? Bljak, fuj - prelaganje učenja na starše. Sploh si mislit ne morem, da se komu tolk zmeša, da to prakticira, niti v širši okolici ne poznam take učiteljice (thxg). Gina, vse lepo in prav tudi prebrala sem si poste, vendar ste pa zapele s to seminarsko, da ni res ...in spoštujem vsako mnenje. Tudi, tvojega , ki je zgodba z ene strani, drugi jo imajo pa z druge in ni rečeno, katera je pravilna... vsaka v določeni stvari!
_____________________________
"Kam potuje čas? Če bi vedel, zaprl vrata bi pred njim." R. K.
|