Marogica
|
Mehičanka, vse tvoje "skrbi" omeni najprej vzojiteljici in jo vprašaj zakaj se kaj tako dela in ne drugače. Mogoče ti bo ona povedala svojo verzijo, pa bo zate in tvoje razumevanje potem lažje. Kar se hrane tiče, je tako, da pri nas otroci dobijo zajtrk tudi po dve porciji, če je še lačen, malica pa je namenjena za nekaj "za vmes", ne pa da se otrok napoka. Mogoče bi bilo bolje, da otroka pripelješ pred zajtrkom in to iz dveh razlogov, da se navadi vsakodnevnega ritma in da se bo najedel, kot je treba. Oblačila-otrokom je v vrtcu prej vroče, kot ne, jaz pač v prehodnih obdobjih vzgojiteljico opzorim, da ima otrok v nahrbtniku še dolge/kratke rokave. Pijača-svojemu 15-mesečniku sem dajala stekleničko s seboj in ker je moj otrok dosti pil, sem opozorila vzgojiteljico, naj mu večkrat ponuja pijačo ali pa mu da stekleničko v roke. Res je, da otroci nimajo pijače neprestano pri sebi, saj bi eni polivali ali da se igrali s stekleničkami. Previjanje-pri nas so previjali okrog 9 ure, pred spanjem in ko so se zbudili-to je ca vsake 2,3 ure, kar sama doma isto počnem. Otrok ni prišel nikoli z vneto ritko domov, pa kaka zelo dosti oz. pogosto, pa še ritica se mu hitro vname. Drugače pa, kot sem že omenila, vprašaj vzgojiteljico, zakaj je pri vas tako. Mi prinašamo vlažilne robčke, ne vem, kako je pri vas... In 13, 14 otrok za dve vzgojiteljici je pač preveč, da bi vsem otrokom vse želje iz oči brale. Verjemi pa, da se trudijo. SPloh na začetku (beri začetek septembra) je problematičen, ko se uvajajo skoraj vsi na novo, zato pustijo, da tiste mamice, ki so poleg, pač "porihtajo" svoje otroke, da ostanejo za vzgojiteljico tisti, ki mamic več nimajo zraven. Začetek septembra ni samo stres za malčke, je tudi stres za vzgojiteljice. Zaupajte jim, saj se že po kratkem času stanje normalizira, otroci se navadijo ritma, novega okolja in tega, da se svet ne vrti samo okoli njih, pa tudi, da mama ni 24/7 z njimi, kar je tudi prav in normalno.
_____________________________
"Vrabec zavida pavu breme njegovega repa". R. Tagore
|