|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 20:50:26   
Anonimen
Dugošolci vsak teden, ob petkih, dobivako čebelice, če so bili tisti teden pridni. To izgleda tako, da mora učenec, ki misli, da si je zalužil čebelico, vstati. In ko jih tako nekaj stoji, potem učiteljica za tiste, za katere meni, da si čebelic niso zaslužili, brez pojasnila, zakaj, nazaj posede. Torej se morajo usesti. Tisti, ki ostanejo, pa morajo, ko jih pokliče, vsak posebej obrazložiti, zakaj mislijo, da so si tisti teden čebelice zaslužili. Našteti morajo stvari, ki so jih naredili dobro. Torej stvar utemeljit.

user posted image

Zdaj pa me zanima, a se vam zdi to v redu? A se vam zdi v redu, da si samo samozavestni otroci, ki si upajo pred celim razredom peti samohvalo, zaslužijo pohvalo? Tisti, ki so mogoče veliko bolj zaslužni biti pohvaljeni, pa si neupajo izpostavljat, pa ostanejo v senci tistih, ki so bolj pogumni? Pa kakšni so to pedagoški prijemi? Dajte, prosim, razsvetlite me!

< Sporočilo je popravil Splišni -- 30.8.2007 20:52:15 >
  Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 20:53:34   
*zvezdica*
A to je sam pr eni prfoksi, al je to utečena praksa pri vseh(drugošolskih prfoksah)?

_____________________________

Marcel in Zarja

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 20:55:02   
mala maja
meni se ne zdi to uredu.user posted image user posted image kaj pa tisti, ki so si jo prav tako zaslužili in si ne upajo vstati, ker niso dovolj samozavestni, da bi utemeljili svoj razlog zakaj so vstali in zakaj si zaslužijo pohvalo.

No pa saj si sama isto napisala. Men je to čudno, sory amapak res mi ne gre v glavo tako ravnanje učiteljice.
In tako verjetno stojijo pokonci vedno eni in isti.user posted image

jaz bi se sigurno pritoževala nad takim načinom ocenjevanja(al pa pohvale)

pri nas ni tako ocenjevala.
Štampilko so dobili, če so lepo nardil nalogo, če so pobrisali tablo, če so kaj lepega naredil. In to vsi brez izjeme so bili takole nagrajeni in ni se jim bilo treba izpostavit.

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 20:55:06   
Anonimen
Jaz močno upam, da je to samo pri eni. Zato pa sprašujem.

(odgovor članu *zvezdica*)
  Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 21:00:30   
*zvezdica*
Tud men se to ne zdi OK. Ja, saj je super in fajn, da otrok zna utemeljit zakaj je bil priden. Ampak najbrž se res javljajo vedno eni in isti..tiste tihe (in najbrž tudi pridne) miške pa ostanejo vedno v ozadju. Pa postane to začaran krog..tisti, ki se že v osnovi forsirajo imajo tako možnost za še večje izpostavljanje.
Aja, pa tud to mi ni všeč, da prfoksa sama posede tiste, za katere meni, da si niso zaslužil. Ja matr, naj da pol vsem možnost da se "zagovarjajo".

_____________________________

Marcel in Zarja

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 21:04:55   
Anonimen
Meni je to tako mimo, da bolj ne more biti. Pa že tako mi je ta šola ful blesava, Tibor naj bi šel tja, zdaj pa sem še tole izvedela. In ta učiteljica naj bi dobila ravno Tiborja. Madona, ne vem, pa kaj se to dogaja samo nam. Že v vrtcu je vse nekaj čudno, pa zdaj bo še v šoli ... A drugje je pa povsod vse super? Meni se zdi, da se samo jaz skozi nekaj protožujem. Pa Tibor tega ne ve, da ne bo katera mislila. Se ful trudim, da skrivam to nejevoljo. 

(odgovor članu *zvezdica*)
  Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 21:07:23   
Pikabu
Meni se zdi to preveč izpostavljeno, pa če pogledam nase, bi mi vzelo čisto preveč časa, da bi se šla na tak način. Jaz sem imela tako, da smo ob petkih barvali žogice. Vsak je pobarval toliko žogice, kot misli, da je bil priden. Če je bil cel teden zelo priden, je pobarval celo, če je kakšna malenkost bila narobe, je malo ni pobarval, če je bilo zelo hudo, je ni skoraj nič pobarval. Vsak zase je precenil in jim tega nisem popravljala. Jaz sem jim pregledala, jih pohvalila, se s kakšnimi tudi pogovorila, zakaj je tako pobarval, vedno smo gledali na tisto, kar je bilo pozitivno. Če sem videla, da je kakšen problematičen pobarval celo žogo, sem ga tudi prosila, da utemelji in je navadno res znal našteti stvari, ki jih je tisti teden dobro opravil in jih sama zaradi vseh negativnih stvari mogoče niti nisem opazila. Pa pred vsakim barvanjem sem jim rekla, naj dobro premislijo, naštela (nikoli po imenih) stvari, ki so mene motile, ki so mi bile tisti teden všeč, potem so pa barvali. Pri meni se je to zelo dobro obneslo. V zgoraj opisanem primeru bi morala učiteljica zelo paziti, da tudi nesamozavestni pridejo do čebelice, pa kot sem napisala, meni je to preveč izpostavljeno.

_____________________________

Ema (13. 9. 2004)
Maks (27. 9. 2006)
Katja (11. 4. 2010)
Luka (13. 6. 2014)

(odgovor članu *zvezdica*)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 21:14:21   
poliloni
Meni je to čisto mimo, ker se spet pokaže, da tisti, ki lezejo v rit proftirajo. Sploh pa na koncu itak ona oceni ali si jo kdo zasluži ali ne, torej v čem je potem sploh point, da morajo sami vstatiuser posted image

* se strinjam s komentarji predhodnic....

(odgovor članu Pikabu)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 21:16:59   
mala maja
no pri našem k je bil bolj med živahnimi je za ta živahne učiteljica uvedla tud gosenico s 30 čeni(sklepi kakor čteuser posted image ) in so jo vsak dan barvali.

rdeča- poreden, nagajiv
oranžna-priden amapk lahko bi se še malo potrudil
zelena-zelo priden

In lako povem, da je full pomagala vsem. Na koncu so tekmovali kdo bo bolj priden da bo lahko pobarval gosenico zeleno. No naš se je umirl za 100% in tudi uspeh je bil veliko boljši potej. Je pa hiperaktiven.

Ampak ocenili so sami kako naj jo pobarvajo in učiteljica jim ni nikoli popravljala se pa je pogovorila z njimi če se ji je zdelo da je kakšen učenec pobarval z napačno barvo(se je napačno ocenil).


Splišni mogoče pa jo Tibor ne bo imel. kaj pa kakšna druga šola. sej mogoče imaš možnost ga dati kam drugam v šolo, al je samo ena tam v KR.

(odgovor članu Pikabu)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
30.8.2007 22:35:27   
Anonimen
Mah kaj čem ga na drugo šolo dajat, potem se bo pa še tam kdo našel, ki bo spet f..., saj je gotovo povsod tako. Če ne letos, pa naslednje leto ali še naslednje. Je pa škoda. A pa to učiteljice nimajo nobenih predavanj ali kaj, kjer bi jim kakšni strokovnjaki povedali, da se to ne dela?

(odgovor članu mala maja)
  Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 0:37:57   
Marogica
Meni pa se to ne zdi slabo. S to "metodo" učiteljica uči samozavestnosti in samokritičnosti(kolikor je pri taki starosti mogoče), saj morajo otroci utemeljiti zakaj, bi naj bili pridni. Vendar pa me moti, da tiste, za katere to ne velja, posede, brez da bi razložila, zakaj ni tako. Tudi to bi morala, da otrok razume, zakaj pa ta teden naj ne bi bil priden.

Mislim, da so to prvi koraki k temu, da otrok razmišlja, če je bil priden, za nekatere pa celo to, da postanejo pridni ali pa si to želijo, kar je lahko tudi staršem v pomoč,predvsem pri zelo neubogljivih otrojihruser posted image . Nisem pa noben expert in za to "metodo" še nisem slišala.

Samo razmišljam....

_____________________________

"Vrabec zavida pavu breme njegovega repa".
R. Tagore

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 1:07:59   
nejcko
Se strinjam z Marogico. Samoocenjevanje je del vzgojnega načrta in otroci se morajo slej ko prej naučiti samokritičnosti. Kolikor jaz vem, imajo vse učiteljice v prvi triadi take metode, ene imajo čebelice, druge gosenico, tretje drevo itd., je pa seveda od učitelja do učitelja različno, do kakšne mere in na kakšen način bo pri učencih spodbujal samokritičnost.
Kakor pravi mala maja, tako samoocenjevanje pri učencih "pali" 100/uro in zelo pozitivno vpliva na njihovo obnašanje oz. spodbuja zdravo tekmovalnost v prizadevnosti, pridnosti in lepem obnašanju.

Torej, ta metoda, ki jo opisuješ, je povsem ok, le način, kako jo učiteljica izvaja, ni ravno najbolj posrečen. Če že hočemo učence naučiti samokritičnosti in utemeljevanja lastne samopodobe, potem je prav, da damo možnost vsem učencem, torej tudi tistim, ki po učiteljičinem mnenju čebelice ne zaslužijo. Naj jih posadi nazaj v klop, a naj jim to tudi utemelji na njim razumljiv način. Če že morajo ta pridni utemeljevati lastno samopodobo, potem naj bi svojo kritiko utemeljila tudi učiteljica - to bi bilo namreč vzgojno in otrokom za vzgled, hkrati pa pokazatelj, na kaj vse morajo biti prihodnjič pozorni.
Od učiteljice bi bilo tudi prav in fer, da bi na koncu izbrala tudi kakšnega "nesamooklicanega" kandidata, ga pobarala, zakaj meni, da si čebelice ne zasluži, ter mu potem razložila, zakaj ona meni, da si jo vendarle zasluži. Za vzpodbudo bi lahko dala kakšno čebelico tudi malo bolj "nepridnim" otrokom, če so vsaj kakšen dan ali dva v tednu naredili vsaj eno dobro stvar.

Jaz sicer nimam izkušenj s tako majhnimi učenci, ampak pri "ta večjih" je podobno. Tudi njih motivira kakšna pohvala, priznanje, da so kljub svoji nedisciplini in malomarnosti pa vendarle naredili nekaj dobro.

Glej, Splišni, imaš prav, ko praviš, da bo vedno in povsod ista pesem - Tibor bo srečeval dobre in slabe učiteljice. V 1. in 2. triadi je to malo tečno, če otrok naleti na učiteljico, s katero nista kompatibilna, v 3. triadi pa se ta zadeva malce porazgubi, a še vedno se bodo našli učitelji, ki mu ne bodo po meri. Žal ali na srečo je pač tako v življenju - tudi jaz se nisem ujela s svojimi učitelji (ne v OŠ ne v SŠ, celo na faxu neuser posted image ). Šola ni samo učenje nekih učenosti ampak je del socializacije - vzemi to tako in ti bo veliko lažje.


p.s. Mater sem pametna, drugo leto bom pa sama cvilila tukaj gor, kako mojega mulca nihče ne razumeuser posted image

Ne, resno - vem, da je težko, ampak poskusi se čim manj informirati o šoli in učiteljih, ker, saj veš, slabe novice letijo na kup.

(odgovor članu Marogica)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 3:03:21   
Magi*
IZVIRNO SPOROČILO: Pikabu

Jaz sem jim pregledala, jih pohvalila, se s kakšnimi tudi pogovorila, zakaj je tako pobarval, vedno smo gledali na tisto, kar je bilo pozitivno. Če sem videla, da je kakšen problematičen pobarval celo žogo, sem ga tudi prosila, da utemelji in je navadno res znal našteti stvari, ki jih je tisti teden dobro opravil in jih sama zaradi vseh negativnih stvari mogoče niti nisem opazila. Pa pred vsakim barvanjem sem jim rekla, naj dobro premislijo, naštela (nikoli po imenih) stvari, ki so mene motile, ki so mi bile tisti teden všeč, potem so pa barvali. Pri meni se je to zelo dobro obneslo. V zgoraj opisanem primeru bi morala učiteljica zelo paziti, da tudi nesamozavestni pridejo do čebelice, pa kot sem napisala, meni je to preveč izpostavljeno.


definitivno se mi tale pristop zdi boljši. tisti, ki ga opisuje splišni je res malo preveč "narejen" za že tako samozavestne otroke. pa tudi spodbude ni prave, če jih po njeni oceni posede brez argumenta. kdo si pa naslednjič upa vstati, razen seveda tistih, ki so bili pohvaljeni? ne, ta način bi tudi mene zelo motil. sama metoda pa se mi ne zdi problematična, če jo izvaja dober pedagog.

mater smo imeli mi simple otroštvo.

_____________________________

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein

(odgovor članu Pikabu)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 9:17:24   
poliloni
način, kako jo učiteljica izvaja, ni ravno najbolj posrečen. Če že hočemo učence naučiti samokritičnosti in utemeljevanja lastne samopodobe, potem je prav, da damo možnost vsem učencem, torej tudi tistim, ki po učiteljičinem mnenju čebelice ne zaslužijo.



Se strinjam s tem!

(odgovor članu nejcko)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 9:18:32   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: nejcko
Ne, resno - vem, da je težko, ampak poskusi se čim manj informirati o šoli in učiteljih, ker, saj veš, slabe novice letijo na kup.


Tole je po moje najboljši nasvet, kar jih lahko dobim. Resno.user posted image

Meni se ta metoda, ki sem jo opisala, zdi totalno mimo zaradi tega, ker je krivična do otrok, ki nimajo dobre samopodobe ali so čisto malo sramežljivi, pa jih nič ne spodbuja k temu, da bi postali bolj samozavestni. Kvečjemu še bolj jih dol udari. Lep primer je ta punčka, ki jo poznam.

(odgovor članu nejcko)
  Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 9:19:36   
Anonimen
IZVIRNO SPOROČILO: Magi*
mater smo imeli mi simple otroštvo.


Ja, a ne, prav res.

(odgovor članu Magi*)
  Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 10:30:40   
piščanc
uh, tud v našem otroštvu so se našle učiteljske cvetke, tako da je to itak vseeno. eden spodbuja enega, drugi drugega. dobri učitelji se pa hitro vidijo, samo moraš imeti srečo, da jih dobiš. največ, res največ pa lahko za učenje in samozavest otrok naredimo starši.

ti kar nikar ne kompliciraj že zdaj. če bo prišo do te vzgojiteljice in se tibor pri tem ne bo počutil dobro, potem pa naredi štalo. že sedaj se sekirati pa je brez veze.

kaj pa veš, mogoče bo pa vsak teden stal za čebelico in jo tudi dobil. to pa bo OK zanj

_____________________________

iz malega zraste veliko

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 10:50:08   
smigli
Po moje ni prav, ker diskriminira sramežljive.

(odgovor članu piščanc)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 13:17:44   
hejdi
Slabost te metode je predvsem delitev na "ta pridne" od "ostalih". In to javno (v razredu pred vsemi). user posted image

Mislim, da pri omenjeni metodi ne gre le za krivičnost do sramežljivih otrok, pač pa je škodljiva tudi za "ta pogumne". Pri njih spodbuja hvalisavost in važenje s svojo pridnostjo. Kar je slabo. Pogumno je, če zmoremo priznati kje smo ga polomili. 

Kar se samopodobe tiče, je ta intimno doživljanje sebe in zaupanje v svoje sposobnosti. Dosežemo jo z iskrenim zanimanjem za otroka, z izražanjem zaupanja, da bo nekaj zmogel, kar se prične že pri prvih korakih (namesto "Padel boš!", "Drži se, da ne padeš in pridi dol!", ali "Gotovo ti bo uspelo, le vadit moraš!"...). Učiteljica jo spodbuja, ko pri vsakem otroku ceni to kar mu uspeva najbolje.
Otrok ima lahko pozitivno samopodobo, pa ne bo vstal, ker se noče s svojo "pridnostjo" važiti, ali pa je zaradi velike samokritičnosti prepričan, da bi lahko bil še bolj "priden". Otroci so bolj zreli kot mislimo!

Ta metoda niti ne vzgaja samokritičnosti, ker se za samokritičnost ni potrebno izpostavljati. Poleg tega je otrok, ki vstane in ga učiteljica posede nazaj, osramočen. S tem razvija slabo samopodobo in mu nič ne pomaga k samokritičnosti. Ta metoda vzpodbuja iskanje zunaje potrditve in primerjanje z ostalimi. Naš cilj pa je (vsaj upam) vzgoja k razvoju notranjega zadovoljstva in k notranji motivaciji (npr. pobarvana žogica - ta metoda se mi zdi odlična!). Tu se mora učiteljica bolj potruditi, da se z vsakim učencem pogovori zakaj je tako pobarval žogico. Črnobelo kupčkanje pridnih in manj pridnih me pa spominja na izpostavljanje arijske rase...

Naštela sem nekaj razlogov, zakaj se mi metoda vstajanja "ta pridnih" zdi nesprejemljiva.

Nisem prepričana, da je dobro ignorirati vzgojne prijeme, s katerimi se ne strinjamo ali "čim manj o tem vedet". Smo odgovorni za vzgojo svojih otrok in je prav, da nas ta zanima!
Z omenjeno učiteljico bi se pogovorila (no, tu je potreben pogum) in ji pojasnila svoje mnenje. Vendar brez osebne kritike, morda bi zraven celo pohvalila, če mi je sicer pri njenem delu kaj všeč. Pomembno je, da se ne počuti napadeno, pač pa ji posredujemo le mnenje o metodi, ki se nam ne zdi preveč posrečena. Učiteljica gotovo ni mislila nič slabega, le ne zaveda se morebitnih škodljivih učinkov. Morda bo to kasneje celo sama ugotovila, a za našega otroka bo že prepozno. Če pogovor ne bi pomagal in bi se učiteljica krčevito upirala, bi stopila še do psihologinje in jo prosila za mnenje. Lahko, da bi bilo vse bob ob steno - potem bi imela resen problem. Ali naj zaupam vzgojo tej osebi?! Res je, niso vsi učitelji nam pisani na kožo in več ali manj vsi delamo napake, vendar so reči, ki so za nas pomembne in ne smemo si zatiskati oči! Morda se motimo sami - a tudi do tega spoznanja se je treba prikopati.

Pozdrav vsem in čimveč dobrih idej v novem šolskem letu!

(odgovor članu smigli)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 21:34:31   
Gina
Meni je to, kar opisuješ Splišni, totalno mimo. Pa ne le zaradi izpostavljanja, ker tega se naučijo slej ko prej, bolj zaradi tega, ker se discipline, lepega kulturnega vedenja otroci sploh ne naučijo na tak način.

Sama sem se zaradi tega na zdaj že bivši šoli mojega otroka enkrat zelo na glas uprla. Razred je bil nediscipliniran, pa so hoteli uvesti ocenjevanje vedenja s sončki in gromi ali pikami ali kaj vem že čem. Prišla je ravnateljica, pa zelo znana psihologinja s te šole, ki piše tudi v revije in jo najbrž vse poznate, pa seveda razredničarka. Disciplino so pri polni zavesti mislile rešiti tako, da bi vsako uro ali vsak dan otroke nagrajevali ali kaznovali z znakci. Starši so morali podpisati, da se s tem strinjajo. Sama sem rekla, da ne vidim smisla v tem, ker pridni bodo itak pridni še naprej, malo manj pridni pa bodo po dveh negativnih znakcih itak zgubili voljo do poboljšanja in bodo še naprej zganjali neumnosti. Znakci jim bodo nehali karkoli pomeniti. In nisem podpisala. Edina. In sem imela prav, točno tako je tudi bilo, kot sem trdila. Nobenega izboljšanja. In so se na šoli malo držali name, razredničarka je bila sicer dobra duša, zelo fajn človek, in naš otrok jo je imel rad, ampak ni imela pojma o tem, s čim se doseže kolikor toliko reda v resnično problematičnem razredu.

Jaz vidim problem v tem, da so današnji otroci v veliko večji meri vedenjsko problematični, kot se povprečen starš zaveda, saj ima doma enega samega ali morda dva otroka, redko več. In učitelji nimajo pojma, kako naj se teh generacij lotijo. Kaj naj storijo, da bodo preživeli, ne da se jim odtrga od vsega hudega. V tem nekateri delajo totalne lapsuse, tudi take, kot opisuješ. Pa da ne boste mislile, tak nasvet, kot je bil na šoli mojega otroka sprejet od svetovalne službe, sem sama že slišala na seminarjih - sončki da so pozitivna motivacija, pa jokavčki da nič ne škodujejo.. Tako da.... v resnici so "strokovnjaki" zgolj ljudje, ki so bili malo bolj ambiciozni, pa so hoteli, da jih svet sliši in so se zrinili na položaje, od koder pišejo v časopise, knjige.... Nič več kot to. Hočem reči, človek se ne more zanesti, da imajo prav. In ti učijo tudi učitelje. Sama zase lahko trdim, da na vsej množici seminarjev, na katere sem šla, nisem naletela na več kot 5% res dobrih, uporabnih reči. Naletela sem pa vsaj na 5% škodljivih, kot je zgoraj opisana.

Želim si čim manj takih bedarij v šolah!

(odgovor članu hejdi)
Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 21:38:36   
Raho
Meni pa je ta metoda popolnoma mimo. Otrok v 2. razredu še ni spopoben samokritičnosti brez pojasnila. In moti me predvsem to, da je v ospredju delitev: pridni- poredni (se pravi dobri - slabi). Tukaj se govori o otrocih starih 7 let.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 21:52:57   
Marogica
Res je, da otrok v tej starosti še ni sposoben resnične samokritičnosti, se pa je najbrž tudi tako lahko nauči. Delitev na pridne in manj pridne? Dajte no...Saj to otrok tudi doma občuti in mu damo vedeti, kdaj je priden ali pa ni. Razlika je samo v tem, da jih je tam več na "kupu", doma pa je sam(iste starosti). Razlika je tudi v tem, da mu to pove nekdo drug, ki je zanj drugačna avtoriteta, kot pa starš, ki na otroka gleda subjektivno in premalo kritično. Dejstvo.

In kaj je narobe, če jih delimo na pridne in nepridne? Saj eni so pridni, drugi pa niso. Tudi to je dejstvo. Zakaj dajti otroku občutek, da nekaj je, če pa to ni? Pa delim(j)o jih na bogate/revne, sposobne/manj sposobne... Torej delitve kot takšne obstajajo in vedno bodo... Prej jih spoznajo, manjše bodo travme. Pomembno je, da te "delitve" kolikor se da objektivne.

Še enkrat...to so moja razmišljanja, niso neke znastvene raziskave, tako, da....

p.s. Še vedno pa sem mnenja, da bi morala učiteljica povedati, tudi ZAKAJ nekdo ni bil priden, če že uporablja to "metodo".


_____________________________

"Vrabec zavida pavu breme njegovega repa".
R. Tagore

(odgovor članu Raho)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 21:59:47   
nejcko
Jaz poznam par učiteljic, ki jim take ali drugačne metode samoocenjevanja zelo dobro uspevajo, seveda je pa, kot sem že zgoraj napisala, odvisno, kako se določena metoda izvaja. Ta, ki jo opisuje Spliš, je res mimo, pa ne toliko zaradi metode kot take, ampak zaradi načina izvedbe.

Drugače pa, dragi moji, zbudite se - this is the real world - naše otroke predalčkajo že v vrtcu, tako da kaj dosti se tukaj ne da narediti. Družba kot taka že v osnovi predalčka ljudi, posledično se predalčka tudi že otroke in posledično se predalčkajo že kar sami otroci.

In tako kot pravi Gina - današnji otroci so šli toliko preko vseh meja, da jih tudi znanstveniki ne dohajajo in so vedno par let zadaj. Ne samo obsojati, poiščite prave vzroke in razmislite pri sebi, če morda tudi sami ne dodajate drobnih zrnc k razvoju družbe, take kot je zdaj. In še hujša postaja.

(odgovor članu Raho)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
31.8.2007 23:00:59   
bini
hej spliš...
sem ti že zadnjič hotla napisat pri 'tašča tematiki' - te razumem v dno duše, ker mam podoben konflikt s sabo, taščo in hčerko... ampak o tem drugič.. tukej te pa spet najdem na temi za mojo dušo user posted image

glede te učiteljice pa tako - težko je sodit o tem kaj o nekom rečejo drugi in res se je sodb in razmišljanj pametno izogibat dokler nimaš sam konkretnih slabih izkušenj z dotično osebo.. če sama dobro pomislim, se lahko takoj domislim vsaj 5 učiteljev, ki so bili meni noro dobri, pa takoj najdem 10 osebkov, ki so imeli ravno nasprotne izkušnje (in obratno tudi, seveda..).. tako da vsakemu nekaj paše in kot so že so-kolegice rekle - edina prava dobra dota, ki jo lahko svojemu otroku je, da od daleč opazujemo, ga skušamo čimbolj osamosvojit (tudi če je mala miška -tudi jest mam eno tako), ampak če se pa kje res dolgo časa ponavljajo kozlarije (vzgojne ali celo strokovne napake) kljub opozorilom, takrat je pa treba ukrepat in ne bit tiho - takoj do ravnatelja in dotičnega učitelja!!  - poznam pa vsaj 2 šoli kjer delajo take packarije, ampak ker gre za zakotne kraje, se vsi starši bojijo kaj bo z otrokom, če bi slučajno komu kaj potarnali... in packarije se bodo še kar dogajale... to me pa pojezi, ker nas je toliko, ki do pike sledimo pravilnikom, pa nas potem za majhne (ponavadi papirnate) napake zaj.... user posted image
mal sem zašla, ampak sej veste, šola se bliža in konfliktkov ni malo user posted image

_____________________________

Svet je lep!!

(odgovor članu nejcko)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: Učiteljice, komentarje prosim!
1.9.2007 11:38:39   
hejdi
IZVIRNO SPOROČILO: Marogica

In kaj je narobe, če jih delimo na pridne in nepridne? Saj eni so pridni, drugi pa niso. Tudi to je dejstvo.



Oprosti, Marogica, s tem se nikakor ne morem strinjati! Bolje je če se izogibamo takim sodbam. Še posebej pri otroku. S tem ga označimo in tako se bo dojemal. Zabetoniramo ga v pridnega ali porednega. Tudi s pridnim ni za se hvalit - naj postane ubogljiv hlapec?

Dobra ali slaba so lahko le otrokova dejanja.
On sam je le oseba, ki se trudi, da bi ugodil svojim potrebam. Pri vzgoji ga učimo kako naj upošteva svojo okolico, učimo ga lepega vedenja, mu pomagamo pri razvijanju osrečujočih odnosov... Če ga dojemamo kot porednega, imamo s tem težave tudi sami, saj ga težko sprejemamo in mu potem ne znamo prav pomagat.

Za razvoj samokritičnosti (saj je o tem tema ali ne?) se mi zdi OK metoda, ki jo je opisala Pikabu (barvanje žogice ali gosenice). Med barvanjem lahko otrok razmišlja o svojih dejanjih in jih oceni ali so bila dobra ali ne.
Za samozavest pa naj otroci raje nastopajo na raznih predstavah...
Ja, Gina, se strinjam, disciplina je druga pesem - ni splosno veljavne metode.

(odgovor članu Marogica)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Norice ali vodene koze
photo
Norice ali vodene koze so najpogostejša nalezljiva bolezen z izpuščaji. Bolezen se pojavlja skozi vse leto, v večjem šte...
7 idej za izvirne božično-novoletne voščil...
Za te voščilnice ne boste potrebovali ne veliko ročnih spretnosti, ne veliko pripomočkov. Pa vendar boste nad rezultatom...




Risanke.
пеперутка16

So vaši otroci gledali (gledajo) risanke kot so Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu Gi Oh, Pokemon ... in zaradi njih postali nasilni?