Jessy
|
Mi nismo najemali organizatorja, ampak smo to kar sami speljali (mama, sestra, ata, pa čisto malo tudi njegovi starši). Je pa kar nekaj stvari za poštimat. Imeli smo nekaj čez 80 ljudi. Midva sva najprej šla v Bistro, da sva rezervirala datum (če sem poštena, sem to opravila kar po telefonu)! Zatem sem šla še k župniku rezervirat isti datum. Ne smemo pa pozabiti na rezervacijo v gostilni. V bistvu je ta še najbolj pomembna, da se je najprej rezervira, saj so hitro zasedene. Tudi po pol leta in več vnaprej! Nato pa je sledilo: - izdelava konfetov (smo jih same delale) - izdelava naprsnih šopkov iz suhega cvetja - naročilo peciva - ogled in izbira poročne obleke, čevljev... - nakup moževe poročne obleke, srajce in čevljev - nakup prstanov (sva šla v Italijo, ker je nekaj ceneje kot tu) - naročilo škatel za pakiranje peciva, ki se ga da svatom ob odhodu domov - iskanje benda, ki bo igral na ohceti - dogovor s cvetličarko o šopku in krasitvi avtov - sestavljanje vabila in pošiljanje le-tega (smo večini kar po pošti poslali, ker ni bilo časa, da bi šla osebno do vsakega, tako da sva le tistim, ki stanujejo blizu nas, nesla osebno) - dogovor s fotografom in snemalcem (midva sva veliko odlašala, nakar sta najboljša snemalca bila zasedena za ta termin) - dogovor za krašenje cerkve - dogovor za postrežbo svatov v Bistri po obredu - nakup pijače in hrane, kar smo rabili pred blokom, ko so mi krasili vhod (en večer pred poroko) ter za svate, ko so me prišli iskat. Nekaj pijače smo imeli potem tudi v avtomobilih za po poti, da kjer smo se ustavili, da smo lahko kaj ponudili. - dogovor za jagode (smo imeli pogostitev šampanjec z jagodi v Bistri in smo kar sami nabavili oboje) - naročilo poročne torte ... Se mi zdi da sem ta glavno napisala, je pa še veliko malenkosti, na katere je treba misliti. Ti pa povem, da je moja poroka stala malo več kot 1 milijon, pa smo veliko sami naredili, da smo čimveč prišparali, pa je znesek vseeno velik.
|