vava
|
S to temo sem hotela počakati do takrat, ko bi lahko napisala, kako se je vse skupaj končalo in razrešilo pa me je k pisanju vzpodbudila tema Petre P. sicer pod gospodinjskimi nasveti z naslovom poplava - ker je razletel bojler !?! . Ista firma (Gorenje), podobna scena in očitna ignoranca. tole je bila njena zgodba: Zgolj v opozorilo! Takole sedimo doma lepega nedeljskega popoldneva - (pravzaprav v snežnem metežu, sicer sploh ne bi bili doma) ko se naenkrat začuje nek čuden zvok in nato šum vode. Dokler je moj priletel do umivalnika, smo imeli že poplavo. Razlog: RAZLETEL JE BOJLER! Nov - le nekaj mesecev star, pri normalni uporabi, baje solidne firme (Gorenje), s čistega mira se je odločil, da se ne gre več in storil samomor. Hvala bogu, da smo bili doma in smo takoj zaprli ventile in pobrisali vodo. Groza me je pomisliti, kaj bi bilo sicer. Pa koliko denarja bi dali za renovacijo našega in sosedinega stanovanja. Sicer je naša prva naslednja akcija zavarovanje stanovanje, s čimer smo do sedaj po nepotrebnem odlašali, ampak vseeno... Nekaj je, če se ti bojler pokvari in pač ne greje več (itak ima 7 let garancije), nekaj popolnoma drugega pa, če se kar razleti. A je kdo že slišal za kak tak primer? In ali firma povrne vso škodo, ki je zaradi tega nastala? Petra in tole moj odgovor Petra prosim sporoči, kaj, če sploh kaj ste dosegli pri Gorenju. Moji tašči je pred ca 14 dnevi razneslo hladilnik. Star malce več kot dve leti in seveda od Gorenja. Tudi ona je bila doma in na srečo v drugem prostoru, saj bi ji, če bi bila v kuhinji verjetno polomilo vse kosti. Odtrgalo je namreč vrata hladilnika in jih zabilo v mizo in radiator, ki sta najbliže (radiatorju je odtrgalo nosilec). Hrana je bila razletena po vsej kuhinji (nekaj jajc so našli celo v hodniku), razbilo ji je vazo na mizi in od pritiska je počil podboj vrat sobe, ki so bila edina zaprta. Tašča je klicala policiste (tako so ji svetovali v Gorenju), ki so naredili zapisnik, iz Gorenja pa je prišel serviser čez 4 dni (res, da je bil vmes vikend pa vseeno). Serviser je ugotovil, da hladilnik dela (res, da je začel hladiti, ko so ga ponovno priklopili na elektriko in ko je serviser nataknil vrata je še nekako zgledalo, vendar sta na obeh straneh vrat centimeterski špranji. Hladilnik je ob eksploziji napihnilo in zdaj pač ne tesni). Opravili smo nekaj tel. pogovorov in napisali pismo v katerem zahtevamo "primerno" povrnitev škode. Danes - po 10 dneh od poslanega pisma - so sporočili, da so pripravljeni ponuditi 50% popust pri nakupu novega hladilnika enake znamke in enakega modela. HALO!!! zdaj pa vas prosim, če ima katera kakšno idejo, nasvet, samo mnenje ali celo podobno izkušnjo ...
|