Nixxon
|
Preberite to kar je En napisal. Edini z nekaj koristnimi informacijami. Avtomobili v tujini (bom govoril za Nemčijo, ker se najbolj zanimam za to državo) imajo več kilometrov, na leto naklepat 200000km ni redkost. Predvsem to velja za večje avtomobile (BMW serija 5 in 7, Merci E in S klase,...). Ampak tej avtomobili so redno vzdrževani in, kar je tudi pomembno, te kilometre so naklepali pri konstantnih hitrostih na avtocesti, torej so avtomobili veliko manj trpeli od povprečnega slovenskega avta (kratke razdalje, mestne vožnje,...). Dobri avtomoblii v tujini so cenjeni, pri nas je edini pogoj cena in pa kilometri. In kilometre NE vrtijo v Nemčiji, vsaj firme ne, ker so posledice, če jih dobijo, prehude. Kilometre naši uvozniki prevrtijo pri nas. So govorili prijatelji kako je pripeljal cel kamjon avtov h avtoelektričarju, ta pa se je s testerjem "sprehodil" po kamijonu. In ja, preprodajalci kupijo gor poceni avtomobile (torej zgonjene z ogromno kilometri, tudi nad 500.000km) in pri nas za povprečen denar prodajo. Tako da dražje se vam zdi v Nemčiji zaradi tega, ker pri nas dobri avtomobili nimajo cene. Pleha je preveč na trgu, zgonjenih primerkov od tega 60%, folk pa gleda samo na ceno, kilometre in poceni dizle. Če se odločaš za nakup v tujini sta najboljši varjanti dve: lastni uvoz (jih poznam vsaj 6 ki so zadeve v lastni režiji izvedli), ali preko posrednika, ki samo zate kupi avto. Tem ni v takem interesu zate dobit zgonjen avto, kot povprečnemu preprodajalcu, ki avte najprej uvozi in zatem proda.
|