piščanc
|
jaz sem pa za našo princeso želela avtosedež concord. in ker so se ljubljanske trgovine zarotile in ne prodajajo več concorda, sem rekla grem pa preko neta. naročim sedež, vsa vesela, ker je tok izbire, pa še mal nižja cena....nazaj pride mail, da bo dostavljen v tednu dni. jupi veselje. in ta teden dni se malo razvleče, pa pokličem kdaj ga bodo dostavili, ker je to kar velik paket. ja bomo, je naročen, počakajte še en teden...čakam...in po 14 dnevih spet kličem, kdaj bo, zdaj že malo neučakana. pa spet ni vedel povedati, ne kdaj ne a sploh bo.... in vesela, da nisem plačala po predračunu, pa sem že mislila!!!! (ampak bi plačala od prevzemu) skenslam naročilo. In on pravi, da se strinja, ker ne more izpolniti naročila - ja a to šele po 14 dnevih, grrr . Pa vsaj kakšno obvestilo na mail, na telefon...bi bilo fino, če se že gremo poslovanje preko neta. TOLIKO O HITROSTI SPLETNIH NAKUPOV!! Pa bi vzela tud drugo barvo, samo da bi bil model isti, pa ni bil niti toliko da bi pogledal kaj imajo v skladišču, če imajo sploh kaj. vsa jezna kličem v drugo spletno trgovino, kjer jim najprej sploh ni bilo jasno, da jaz hočem vedeti katere concordove avtosedeže imajo na zalogi, šele potem bom naročila, če sploh. in me malo pošiljajo preko linij sem ter tja, dokler končno ne naletim na eno pametno prodajalko v trgovini, ki vzame moj telefon, pokliče v skladišče, me pokliče nazaj, pove katere sedeže imajo, vzame naslov in baje da bo v sredo avtosedež tukaj. hvala bogu, da so še pametni prodajalci, ki vidijo dlje od svojih monitorjev!!! in ja, v naši sloveniji je veliko laže odpeljati se do trgovine, kupiti in v istem momentu odpeljati domov. to je bila šola, da nikoli ne bom plačala po predračunu, če naročujem preko spleta! so pa spletne trgovina vsaj toliko koristne, da lahko v detajle pogledaš modele in izvedbe, če jih že na zalogi nimajo , oz. jih v 14 dnevih ne morejo dobiti.
_____________________________
iz malega zraste veliko
|