SU
|
"Vaje" lahko vpleteš v vsakdanjik... npr. ko dela kaj vsakdanjega, ji poskusi usmeriti pozornost na aktivnost, ki jo izvaja. Npr. če barva pobarvanko... naj gleda v pobarvanko, kjer barva... Poveš, da bo šla čez črto, če ne bo pozorna ipd. Ali pa ko bereš zgodbico... Ko prebereš, potem jo kaj vprašaj v zvezi s slišanim. Ampak čist tko "ne-šolsko", nevsiljivo (npr.: A si slišala kaj se je zgodilo rački? Jooj... a si mogoče slišala kdo je prišel k rački na obisk? Kaj je že dobila za darilo? Kakšne barve je že bil balon? Super. Meni je ta barva všeč. Itd. itd. itd.-tko preko pogovora)... Lahko se igrate in išče zaklad po tvojih navodilih, ki jih govoriš postopoma (npr. Pojdi do mize in vzemi list papirja. *naredi* Poglej na papir kaj je narisano in povej. *naredi* Pojdi do predmeta, ki je narisan na papirju. *naredi* Poberi predmet in ga nesi v predal, kjer je ponavadi spravljen. *naredi* V predalu je skrita vrečka. *naredi* ... in tako naprej, da pride do zaklada, ki pa je lahko bonbon, priljubljena pobarvanka itd.). Poleg tega ji poveš, da, če ne bo dobro poslušala, ne bo našla zaklada. Za "papirnate vaje" pa je verjetno še malce premajhna... Lahko pa poskusiš, če ima voljo in veselje. Npr. prevleče linijo, ki jo ti narišeš--npr. narišeš s flomastrom zvito "cesto" in sledi liniji z barvico od začetka do konca natančno. Ali pa med narisanimi rečmi poišče dve/tri/... enake. Lahko dela naloge "od pike do pike" (uri vidno pozornost). Tudi s poslušanjem pravljic na CDju uriš pozornost (slušno), ampak bodi zraven in ji malce pomagaj, da ne bo "odletela". Predvsem je fino, da pridobi pozornost, da bo pozorna na aktivnost, ki jo sama izvaja (npr. nizanje-gleda kaj dela, barvanje, risanje, sestavljanje kock/sestavljank...). Potem pa seveda tudi, da je pozorna, ko dobi kakšno navodilo od tebe/drugega (to pa bo potrebovala v šoli). Veliko uspeha želim. Rezultati in izboljšanje pa pri teh rečeh ni nikoli "hipno" in takojšnje... Je potrebno nekaj časa in včasih izzveni samo od sebe, ko otroček malce zraste. :)
_____________________________
|