liliana
|
IZVIRNO SPOROČILO: pike Hvala za informacije. Je pa pri meni v trgovini bila tržna inšpektorica in sem po pravici povedala kako je bilo. Pa še šokirana in prestrašena sem bila ob njenem obisku. Povedala sem po resnici, kot se je zgodilo. Ne vem, kakšna denarna kazen me kot prodajalko lahko doleti, poleg tega, da imam minimalno plačo, da si radim hiško in sem noseča, je tale zadeva za mene zelo naporna. Sem pa vedno do strank prijazna in se mi zdi, bolj bi rad ustregel pa čimprej pomagal bolj dobiš po glavi. Inšpektorica je napisala 3 strani dolg zapisnik in sem ga morala priporočeno poslati na sedež uprave, zdaj pa imajo 3 dni časa za obrazložitev. Močno upam, da podjetje in jaz ne bo dobilo globe in se bo za stranko kot za podjetje izšlo. Upanje umre zadnje. Šolska torba ne spada med tiste izdelke, kjer se zahteva obvezna garancija.....vsaj jaz je nisem našla v pravilniku, ki to ureja, ker pa ti govoriš o 6 mesecih, verjetno imate garancijo za šolske torbe "prostovoljno" za dobo 6 mesecev (to obdobje pa je po napisanem že poteklo)..... torej gre v vašem primeru za uveljavitev stvarne napake na izdelku, to pa se lahko uveljavlja za vse izdelke v roku 2 let o nakupa.....torej bi vaše podjetje zgolj moralo v roku 8 dni ali ugoditi tej gospe, ali pa ji pisno posredovati odgovor, če podjetje smatra, da ne gre za stvarno napako......in vaše podjetje ni storilo ne enega in ne drugega, zato se je gospa obrnila na tržno inšpekcijo.....in po vsej verjetnosti, je tržna inšpektorica ukrepala tako, kot piše na linku, ki ti ga je posredovala metulj333....: Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor na potrošnikov predlog izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo pa lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora. In ker podjetje ni podalo gospe pisnega odgovora, bo verjetno dobilo tudi globo (ne ti, ampak podjetje)....... Pač, vsako pisno pritožbo stranke oz. kupca je potrebno obravnavati resno in jo dokumentirati (ti kot prodajalka si kiksnila tam, da nisi napisala reklamacijskega zapisnika, v bodoče vsako reklamacijo dokumentiraj ), ne pa jo ignorirati in "izgubiti", kot se sklicujejo na sedežu vašega podjetja......samo prijazen odgovor bi moralo podjetje poslati stranki (pa tudi, če je negativen), pa bi ta verjetno bila zadovoljna, da je nekdo ni ignoriral in se arogantno obnašal do nje.....
|