mojamura
|
Spoštovani! Cerkvena poroka je obojestranska v vsakem primeru, ker nikoli ne moremo govoriti o enostranski poroki. Vedno je poroka med dvema, ali je pa ni! (Dajmo si dopovedati še ostali!) Tudi, ko se poročita nekdo, ki je kristjan, in drugi, ki ni krščen, je poroka obojestranska v vsakem primeru, cerkvena za oba, s tem, da nekrščeni dobi spregled zadržka (zadržek različne vere, tudi če bi bil kdo budist ali musliman). Takšen zakon je cerkven, vendar ni zakrament ne za enega ne za drugega, ker zakon je zakrament samo med dvema, ki sta krščena. Tako da ne moremo govoriti, da je eden cerkveno poročen, drug pa ne, ker je to nesmisel. Ker sta Vidva oba krščena, ni nobenih ovir in tudi za veljavnost poroke. Pač pa naj se fant vključi po poroki v katehumenat, če se ne bo mogel prej, in se bo pripravil in prejel zakramente uvajanja: sv. spoved, obhajilo, birmo. Zakrament poroke pa Vama bo veljal od prej tudi potem, ker si ga podelita sama v moči svetega krsta pred pričama in duhovnikom, ki prisostvuje poroki. - Za Vajin primer ni nobenih težav. Če bi še kaj potrebovali podrobno, si pišimo. Darko Ž., duhovnik, 39,5 let vir: http://med.over.net/forum5/read.php?74,1845597
_____________________________
Assumption is mother of all fuc*k*ups.
|