liliana
|
Glede na to, da gre za nov in neuporabljen izdelek predvidevam, da ne gre za napako na izdelku..... In če gre zgolj zato, da si si premislila, da izdelka ne boš imela, potem imaš edino pravico, da vrneš izdelek nazaj in da ti prodajalec nakaže vso kupnino le, če si kupila izdelek na daljavo (internet, kataloška prodaja).....v takem primeru ti mora kupec vrniti vse stroške (tudi stroške pakiranja, poštne stroške.... ne zgolj kupnino Bolj podrobno si o tem preglej 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov..... 43.d člen (1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. (2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu. (3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. (4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. (5) Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona. V vseh ostalih primerih (ko kupiš blago v trgovini) pa nimaš nobene pravice zahtevati denarja od prodajalca nazaj v kolikor ne gre za napako izdelka ampak gre zgolj zato, da si je kupec premislil, ker je ugotovil, da izdelka ne potrebuje več ali pa mu izdelek iz bilo kakega razloga ni več všeč, mu je premajhen itd.......v teh primerih gre zgolj za dobro voljo prodajalca, da ti izdelek zamenja, denarja običajno nihče ne vrača......
|