cervika
|
Kaj takega se mi še ni zgodilo kot v Tom Tailorju v ljubljanskem City parku. V soboto sem od fanta v dar prejela plašč za 150e, ko sem ga nasledni dan oblekla, sem po eni uri opazila, da je po šivu strgan. Ne vem ali se je strgal tisto uro ko sem ga nosila, ali je že bil strgan ko ga je fant kupil. Naslednjo soboto sva šla nazaj (nisva iz Lj in sva se morala voziti 70 km v eno smer), tam pa naju je čakalo presenečenje. Poslovodkinja je takoj z ostrim in nesramnim glasom začela zatrjevati, da je ta plašč meni premajhen (to je ocenila na oko) in da je to razlog da se je strgal. Pa da bi ga lahko zamenjala, če ne bi bil počen po šivu, tako ga pa lahko da le zašiti. Da lahko prideva čez 8 dni, ko ga bo dobila nazaj zašitega. Sva vztrajala, da želiva nov plašč ali pa naj nama povrnejo stroške za dvojno pot do Ljubljane. Pa je spet začela, da ona takega plašča ne more prodajati naprej, da sploh ne bi bilo problema, če bi ga želela zamenjati za drugo barvo oz. drug izdelek. Pa da bi ga morala takoj prinesti nazaj (da ne govorim, da je tisti teden vsak dan snežilo in se samo zato nisem hotela peljati v Lj in plašča razen tiste ure nisem nosila, kar sem ji tudi povedala). Pa da mora stranka v trgovini pregledati blago - torej sem sama kriva ker jim zaupam da bom ob plačilu v zameno prejela nepoškodovano blago. Po 15 minutnem prerekanju je vendarle s težkim srcem zamenjala plašč za novega. Do sedaj še nisem imela tako dragega plašča, pa mi ni še nobeden počil, kar je dokaz, da je očitno tukaj samo cena visoka, ne pa tudi kvaliteta in prijaznost prodajnega osebja. In tudi v nobeni trgovini še nisem doživela, da bi tako komplicirali, pa sem blago zamenjala, ker mi ni bilo prav ali všeč, kaj šele če je bilo poškodovano. In nikjer me še niso obdolžili, da je strgano blago moja krivda. Vem, da praga te trgovine ne bom nikoli več prestopila in mi je žal, da se nisem obrnila na Zvezo potrošnikov ali jih prijavila inšpekciji. Ali se je vam kaj takega že zgodilo in kje - da vem katerih trgovin se moram v bodoče izogibati?
|