RAKICA2007
|
IZVIRNO SPOROČILO: benika in to kljub temu,da njena služba ni ogrožena! Kdo ji pa to zagotavlja in kako naj banka to ve? ni fora v tem... v tem je fora; Novi zakon o potrošniških kreditih bankam ne dovoljuje več odobravanja novih izrednih limitov z avtomatskim obnavljanjem. Kaj vas čaka, če tak limit imate? In ali določene banke zaradi zakona limita res ne obnovijo več, stranki pa neupravičeno zaračunavajo stroške obravnave in zavrnitve limita? Stranka NLB nas je obvestila, da ji limita z avtomatskim obnavljanjem pred dvema tednoma niso obnovili, o čemer so jo obvestili pozneje, a so ji hkrati zaračunali 6,26 evra stroškov "obravnave in zavrnitve limita". "Če je zavrnitev res posledica novega zakona, je avtomatizem in NLB strankam ne bi smela računati zavrnitve, saj vloge sploh ne obravnava," pravi stranka. Kaj, če vam tak limit zapade do 7. februarja 2011? Na NLB tako prakso zanikajo in razlagajo: novi zakon velja od 7. avgusta, a predvideva šestmesečno prehodno obdobje. V tem prehodnem obdobju, torej do začetka februarja, bo banka vsem, ki že imajo limit z avtomatskim obnavljanjem, tega še normalno obnovila, če stranka izpolnjuje pogoje za obnovo. "Če jih ne, stranki zavrnemo obnovo limita in zaračunamo nadomestilo (6,26 evra). Razlog za zavrnitev obnove limita so neizpolnjeni pogoji, ne pa novi zakon," trdijo na NLB, kjer bodo torej do začetka februarja omenjene limite še obnavljali (praviloma za 12 mesecev). Kaj, če vam tak limit zapade po 7. februarju? Kaj pa čaka imetnike izrednega limita z avtomatskim obnavljanjem, ki bi se obnovil po izteku prehodnega obdobja (februar 2011)? "Vse take stranke bomo dva meseca pred potekom izrednega limita obvestili o poteku limita in o spremembah, ki jih prinaša zakon, ter jih povabili v poslovalnico k sklenitvi nove pogodbe za ''normalen'' izredni limit," pravijo na NLB, kjer odobritev izrednega limita zaračunajo 10 evrov.
< Sporočilo je popravil RAKICA2007 -- 29.10.2010 14:01:03 >
|