Gina
|
Ja, to je čisto res, da lahko vzgajaš enako, pa bosta dva različna otroka še vedno ven prišla. Pri enem moraš veliko več energije vložit kot pri drugem, da stvar uspe. Sem pa prepričana, da je težje, če tvoj ne stoji za tabo, ampak ti reči ruši. Ker danes ti je stvar zrušil v bistvu. Jaz bi se recimo v roku prvih dveh minut odločila, a grem dol po solato ali ne. Če se mi ne bi dalo niti s ta malim bongat, niti ne bi bila preveč utrujena, bi šla prec sama dol po solato, vendar bi to naredila z dobro voljo in si vzela čas zanj. Če pa se mi resnično ne bi dalo, pa bi se najbrž odločila, da ne grem in pika. In potem niti ne bi dovolila, da se trikrat pritoži, ker bi že pri drugem jamranju tako grdo gledala, da bi mu bilo jasno, da če bo nadaljeval z nasiljem do mene, da bo ostal brez računalnika. Deluje, zihr. Najbrž se tvoj zaveda, da tudi če bo težil še pol ure, ne bo posledic, pri meni se pa zavedajo obratnega, da če bodo šli čez meje, bodo posledice. Je pa težko, meni je zelo težko povleči iz rokava kazen, ker se mi otrok vedno smili - kljub temu, da se jaz njemu ne smilim. Ampak ne glede na to moraš potegnit posledice, ker sicer bo šel še naprej vedno čez meje. Tudi če ti je težko moraš reagirat - imej pred očmi, da ti njega nič ne brigaš, ko hodi po tebi, in da to je hoja po tebi, če ti žnara in teži pol ure zaradi ene solatke za nalogo in da imaš pravico, da ti tega ne dela. Znat mora ločit kaj je res grozno in hudo in kaj je samo malo zoprno. Narisat solato je malo zoprno, ni pa katastrofa. Žnara, teži, tuli se nikdar ne, lahko se lepo prosi. Torej ko bo nekaj res rabil, mora znati to storiti na primeren način + ločit, kdaj gre za nekaj zelo hudega in kdaj za nekaj ne tako zelo groznega. Obojega se mora naučit. Razloži mu to, ko bo imel kazen, kaj pričakuješ od njega prihodnjič, kaj je sploh bilo narobe in kako lahko svoje doseže na primeren način oz. kako sprejet besedo ne, če tebi ni do tega, da ne greš dol risat solato, ker to ni katastrofa, ampak samo neprijetnost. Skratka, ne pustit da hodi po tebi.
|