J.L.
|
gre se namreč, da je bil denar (baje) nakazan že včeraj in je bilo obljubljeno, da bo še isti dan na mojem accountu, ni bilo nakazala včeraj, niti danes. naj na kratko obnovim. v juniju sem opravila plačilo z moneto z zneskom 42e, za nakup parfuma preko spleta. dobila bi ga naj v 1 tednu, ker ga do takrat ni bilo (je minil več ko teden) sem jih povprašala na mail, pa dobim čez par dni odgovor, da bo res kmalu. čakam, čakam, tega ni. nakar si kupim parfum v drogeriji, pri njih pa pisno odstopim od naročila in zahtevam vrnjeno kupnino. že več kot tri tedne čakam na denar, spletni prodajalec je neresen, se ne odziva, nevem več kaj naj. na mobitelu nimajo s tem nič, na zvezi potrošnikov mi je povedala, da naj grem na inšpektorat, jaz pa še vedno naivno upam na denar. sem mu vmes še pisala, mu povedala, da bom zaedvo podala naprej. ali me ta človek izigrava nevem, se mi pa čedalje dozdeva da ja. včeraj po nevem kolikem času dobim mail, da bi že mogla imeti denar na računu, na banki o tem nevejo nič.. sem pa odločena, da grem jutri res na inšpekcijo in ga prijavim. na spletni strani ima pravilnik poslovanja, kjer ima zapisano da denar vrnejo najkasneje v 14 dneh od odstopa pogodbe, v mojem primeru je jutri že 4 tednov. sem pa včeraj končno našla telefonsko, ga klicala, pa je ta človek povedal, da je denar nakazan preko virmana in da bo najkasneje jutri (se pravi danes) pri meni. na banki (spletni) vsake toliko preverjam in je stanje enako prejšnjemu. pop.iz.dim, kako lahko obstajajo takšni prodajalci!
|