Anonimen
|
IZVIRNO SPOROČILO: Splišni IZVIRNO SPOROČILO: Repka Sej vem, da se to dogaja in pr takih tud sama dobim alergijo, pa mi ne da miru in takim rade volje kako besedo razsvetljenja posvetim in se vprašam, kaj tak sploh dela v taki službi. Ja ne, saj me nisi prav razumela, vsaj po moje. V Kranju na občini dela ena gospa, ki kliče po moje na dom ali v službo po moje ene 1000 staršev iz Kranja zaradi pomanjkljivih vlog pri oddaji ne vem že česa. Ne vem, če bi ji to bilo ravno treba. Pa če še vedno ne daš pravega dodatka, ona še enkrat kliče, pa potem še enkrat, če je potrebno. In vedno je zelo prijazna in zelo konkretno razloži, kaj si pozabil in do kdaj naj to narediš. Tudi pove, da je rok, ki je javno objavljen, npr. samo okviren in da se sploh ne mudi, da imaš časa npr. še en mesec po tem. Da ni nič hudega, če si pozabil. No, tak človek je zame veličasten, ne tisti, ki reče, ups, sori, taka so pravila. Sem te prav razumela. Vse lepo in prav, vendar, ko bo nastopila inšpekcija v takem postopku, stranka bo pa potem rekla po svoje, bo ona tista, ki bo naj*. Vse stvari se urejajo pisno. Ravno zato, ker so določeni roki. Veš zakaj mora biti pisno po pravni podlagi med drugim - zato, ker če se postopek zaplete, uradna oseba, v tem primeru tale vaša gospa, ne bo imela nič v rokah in jo bo stranka vozila lih kamor bo hotela. Če bi tako vsi počeli, bi nastal oreng kaos. Zato se ne hvali na glas s to gospo, da ne bo slučajn kak taprav tule gor prebral in bo imela gospa težave. Dobronameren nasvet. Inšpektorji kar pridno delajo zapisnike o pomanjkljivosti postopkov. Sicer sva pa izven teme, ki nima nič z uradništvom.
< Sporočilo je popravil Repka -- 22.7.2009 16:08:23 >
|