mika
|
IZVIRNO SPOROČILO: rija zdaj pa ne vem, ali jaz kaj zamujam ali kaj zakaj pa je pomembno, da znamo dobro risati jaz nimam pojma o risanju, nikoli nisem imela talenta in ga nikoli ne bom, pa sem vseeno odlično odfurala šolo.... in moj mali ne kaže ama nobenega interesa za risanje.... nič, zero.....in posledično tudi ne zna ničesar narisati pri 3,5....in ga ne silim. zato pa zna super igrati fuzbal, ima strašen posluh,motorično je pač za 5 let ali več in tudi tiste kocke je zložil v prvo v nulo pa so bile tudi za 5 letnika.... in zdaj ga bodo potem zaradi risanja zetiketirali ali kaj kam gre ta svet..... se podpišem. Pa ne kar tako, ker je to tudi moje laično mnenje, ampak ker imam prijateljico psihologinjo, in so jo na faksu učili popolnoma drugače, kot pričakujejo psihologi po zdravstvenih domovih. Npr....pregled pri treh letih...takrat se pričakuje od otroka, da nariše sklenjen krog.ena prijateljica jih je slišlala od psihologa, ker njen otrok ni narisal sklenjenga kroga . prijateljica psihologinja, pa mi je rekla, da je popolnoma normalno, če bo otrok držal pisalo v pesti in ne s prsti in da krog ne rabi bit skelnjen. potem ena druga prijateljica jih je slišala od psihologa, ker je njen otrok pri treh letih še vedno ponoči lulal v plenice, medtem, ko imajo otroci čas do šole, da se to uredi. Moja pupa npr. še vedno ponoči lula, ne da bi se zbudila. Prejšnji vikend je vzdržala celo noč, medtem ko se je v pon polulala kar tri krat v eni noči. Zvečer preveč popije, spi pa zelo trdno in se sploh ne zbudi, kadar je polulana. Drugače je z njo vse v redu, je normalno živahna, v vrtcu ni nobenih težav... edino kar me moti je pranje....pralnice nimam nikol prazne. Ali pa skakanje po eni nogi...o bog sveti, pa kaj še, pri treh letih. Če kateri otrok to obvlada je super, ni pa nič narobe, če še ne zna. zgleda pa da so to nekateri psihologi opustili, ker pri naši tega niso preverjali. Kar se tiče črke R, me resno zanima kako je pri nemško ali francosko govorečih otrocih. A tudi njih pošiljajo k logopedu?
|