Tanja55
|
sej ne vem ali naj komentiram ali ne... Razumem tvojo frustracijo, ampak ljudje bozji, ce en teden nekdo ne odgovori na tvoj mail/klic...karkoli, in ce ti skoraj turis denar za rezervacijo, ja pol jim v tej "recesiji" gre tko blazno dobr, da ni treba gostov. Torej, pojdi drugam. Ne razumem vec, da nekje je 50 postov o tem, kako tezko je ker je "recesija" pol na drugem postu pa se ljudje pritozujejo, kako po mesece cakajo, da jim priklopijo telefon ali da placajo pocitnice... Sploh se vec ne ubadam z ljudmi, ki so nesramni. Enostavno zahtevam visjo instancno. Verjemi, ko pridem do tistega, ki dejansko sluzi pri vsem poslu, bo vec kot vljuden, da bo dobil denar od mene. Kaj naredit? Poklici, z mirnim, obvladanim a odlocnim glasom povej, da hoces odgovor, ker je minilo 8 dni. Od gospe zahtevaj njeno ime, ces, da hoces vedet s kom govoris, potem pa se ime njenega nadrejenega, pa zmeni se za sestanek s sefom (sej ni treba, da gres na sestanek, sam omeni ji moznost). Dam roko v ogenj, da se bo lepse obnasala. Za pop**** customer care je nekaj, kar SLO/CRO sploh se ne dojameta. A ja, se nekaj lahko poskusis....zalostno, a resnicno. Za turisticne aranzmaje sem enkrat klicarila naokoli in sprasevala v anglescini...ne mores,da verjames, kaksna razlika .
|