Colt
|
IZVIRNO SPOROČILO: Volga Drugače pa se vsi piloti, šolajo tudi na simulatorjih in trenirajo pristajanje na vodi, pristajanje brez motorjev in kar je še podobnega. Tako da čit lari fari pristajanje na vodi vseeno ni. Je pa seveda ogromno odvisno od samega pilota: prej ko začne letati na raznih tipih, zelo dobro je, če tudi na jadralnem in športnem letalu, prej in bolje se bo znašel v nepredvidenih situacijah. Zdaj kakšni singapurski piloti res ne pridejo dlje kot od avtopilota, zato so morda manj zanesljivi, drugače pa bi jim jaz kar zaupala. Evo, tole je ena redkih prisotnih, ki pravzaprav natančno ve o čem govori. No, tudi Calvo (al Kalbo al kaj je že ) ne stresa praznih marnj. Zadeva je pač taka, 330ka je pokasirala niz zaporednih ''udarcev''. Torej, sosledje faktorjev, ki v seštevku dajo kot končni razultat katastrofo. V letalskih nesrečah je vedno tako. Sicer pa kot informacija...črna skrinjica ni črna, temveč je ponavadi rumeno rdeča. In ni ena, temveč sta dve Imenujeta pa se CVR in FDR, cockpit voice recorder in flight data recorder Imena povedo vse. Signal pa bosta oddajali še slaba dva tedna. In če ju do takrat ne bodo našli, je vsa zadeva samo še na bazi ugibanja in špekulacij. Glede varnosti avioprometa pa sploh ne bom razpravljal, ker je premalo strokovnosti in izkušenj na forumu, za resno debato o tem. Samo za info, to sekundo ko tole bereš, je v zraku med 6000 in 120000 metri, krog in krog zemeljske oble, približno 20 000 potniških letal Bo kako dol padlo? Mogoče bo, ampak še predno boš do konca prebrala tale post, se bo na cestah ubilo 100 ljudi, na celem svetu. Zgolj v razmislek Pilotski pozdrav, vaš Grega ps. Kalbo, kako je, še živimo?
_____________________________
...and once you have tasted flight, you will walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you long to return. -- Leonardo de Vinci AMEN!
|