Bejba
|
Ne vemo kaj naj naredimo in, ker se ne spoznamo na te zadeve, sem se obrnila na vas za kakšen nasvet. Zadeva je takale. Pri podjetju **** smo naročili garažna vrata, kasetna, na daljinsko upravljanje. Plačali smo 50% avansa in čakali na vrata. IN čakali in čakali in čakali......... Rok dobave je bil od 30 - 60 dni, pri nas po 90-ih dnevih še ni bilo ne duha ne sluha o vratih. Mož je skoraj vsakodnevno klicaril na podjetje in spraševal, se kregal, na koncu že grozil, pa ni nič pomagalo. Češ da imajo preveč dela, kar pa seveda ni naš problem. Če so nam dali ponudbo za vrata na kateri piše rok dobave, je to po mojem mnenju za njih zavezujoče. Ok, po vsakodnevnem klicanju in kreganju, so nam končno prišli zmontirati vrata 29.12., tik pred novim letom. Vrata so zmontirali in pri tem poškodovali špaleto okoli vrat. Poleg tega je mož opazil, da je na notranji strani vrat udrtina ter zahteval da se ta kaseta zamenja. Po dolgem pregovarjanju, da to ni njihova krivda, sta monterja le zatrdila, da pridejo naslednji ponedeljek pogledat in poslikat ter bodo zamenjali kaseto. Ko so bila vrata montirana je želel mož vso stvar preizkusiti, vendar mu monter ni želel izročiti daljinskega upravljalnika, češ da še ni plačal druge polovice vrat, ki naj bi se plačala pri prevzemu. Mož je imel denar pri sebi in je rekel, da ne bo plačal nekaj kar ne sme preizkusiti. Po prerekanju se je monter le vdal in predal daljinec mojemu možu. Kljub njihovemu zamujanju pri roku dobave in vseh zapletih, sva dobila na vse skupaj bore 3,70 EUR popusta in sicer na plačilo avansa. Včeraj pa mož zopet kliče v firmo, ker naj bi prišli poslikat udrtino, pa ni bilo nikogar. Poleg tega vrata štekajo pri zapiranju in se kar sama od sebe odpirajo. Govori z direktorjem in ta mu arogantno odvrne da se ne misli s tem ukvarjat, ter da ne bodo nič popravljali ali menjali kaseto. Da to pač tako je. Potem mu mož pove, da vrata že v osnovi ne delajo kot bi bilo treba, pa pravi, da če je tako, se bo pač enkrat oglasil, ampak da naj mu pripravi vsa gradbena in ostala dovoljenja za garažo ter vse potrebne papirje. Kaj hudiča njega to zanima oz ali ima sploh pravico to zahtevati? Ko smo mu plačali za vrata ga je bolil k….. za papirje, zdaj ko pa je treba stvari popravljati, pa zafrkava na vse mogoče načine. V glavnem, mi smo totalno besni. Predvsem smo šokirani in jezni nad to aroganco in obnašanjem direktorja, njegove žene, ki naročila sprejema in vseh ostalih. To ni način in v končni fazi mi dajemo njim kruh z našimi naročili. Vrata so v garanciji dve leti. In sedaj me zanima kaj nam je narediti, kam se lahko obrnemo, kam jih lahko prijavimo oz. kaj lahko zahtevamo od njih? Mogoče zveza potrošnikov, tržna inšpekcija, ne vem......? Hvala za pomoč
_____________________________
Odločitev, da boš mati, je usodno pomembna. Takrat izbereš, da bo tvoje srce za zmeraj hodilo po svetu zunaj tvojega telesa. (Elizabeth Stone)
|