lučka 25
|
V vsakem vrtcu je sistem drugačen. Lahko pa povem izkušnjo kot vzgojiteljica. Pri nas v vrtcu najprej izvedemo informativni sestanek s starši na novo vpisanih otrok, kjer dobijo osnovne informacije o kadru, delovanju vrtca, v kateri skupini so,... nato pa se z vsakim staršem opravi še informativni pogovor o otroku z vzgojiteljico in pom. vzgojiteljice (njegove navade pri hranjenju, higieni, samostojnosti, počitku,... ter o posebnostih, ki otroku veliko pomenijo za večjo sigurnost). Tako starši navežejo prvi stik z vzgojiteljico in prav tako ona z njim. Starši pravijo, da jim ta informativni pogovor da neko sigurnosta in zaupanje, do oseb, ki bodo z njim v vrtcu. Takoj naslednja dva dneva pa otrok pride na uvajalne uricre, kjer v manjši skupini (8 otrok) za 45 minut pride v skupino, kjer spozna obe strokovni delavki ter igralnico in nekaj otrok. Tako majhno število je zato, da to ni zanj prevelik šok, da pride v preveliko množico otrok, pa še strokovni delavki se lažje hkrati posvetita 8 novincem kot 22. so pa uvajalne urice zadnja dneva v mesecu avgustu in se ne štejeta kot bivanje v vrtcu, se pravi se ne obračunata, plačata. V vrtcu, kjer sem delala pred nekaj leti, pa so na uvodni sestanek starši prišli z otroki, kar pa je bilo kar malo "moteče", saj se starši niso mogli skoncentrirati na informacije, saj so bili z enim očesom pri otrocih, ki so se igrali v kotičku. Vedno pa se najde nekaj otrok, ki izkoristijo manjšo prisotnost kontrole in tako plezajo po mizah, okenskih policah, koga udarijo,... vendar staršem je v večini primerov ob tem neprijetno in ne odragirajo,, tako da mora to narediti vzg. ali pom.vzg. ter tako prekine sestanek in s tem "vlečno nit" sestanka. Mislim, da če potem ni uvajalnih uric, da tijk pred pričetkom novega šolskega leta prideš v vrtec, kjer je prisotnega že večina strokovnega kadra in tako otrok spozna vzg. in pom.vzg.
|