petea
|
IZVIRNO SPOROČILO: kikasta.kika Hrvati imajo več kategorij za določitev plačila cestnine; v katero kategorijo vozilo pade, je odvisno od več postavk, ki se kombinirano uporabljajo; to so višina vozila, merjena v liniji prve osi, skupna višina, dopustna masa, število osi. Torej: vaš avto spada v 1. skupino, če je na prvi osi nižji od 1,3 m in njegova najvišja višina ne doseže 1,9 m. Če je na prvi osi višji od 1,3 m, neodvisno od druge postavke pade (vsaj) v 2. skupino. Ne, ker ima samo dve osovini. In je višji od 190cm. Pa ni važno kulk je visok nad prvo osovino, ker tarifa 1 velja za vozila NIŽJA OD 130cm Moram najprej dopolniti tvoje pisanje: tarifa 1 velja za vozila NIŽJA OD 130cm v liniji prve osi in nižja od 190 cm - ker drugače bi to skupino spadalo zeeelooo malo vozil ... Sem morala razmisliti, kaj sploh pišeš. Če prav razumem, si odgovarjala, zakaj vaše vozilo več ne sodi v 1. skupino. Torej, da je pade v 2. skupino, ker je višje od 1,9 m. V primeru, da dodate prikolico pa v 3. skupino. Zato sem v svojem pisanju dodala tisti (vsaj). Mislim, da imajo Hrvati z upoštevanjem več - očitno kar smiselnih kriterijev veliko bolj fer in jasen sistem 'popredalčkanja' vozil. Izjeme pa, žal, bodo vedno. Tudi meni se zdi zelo nepravično, da bo višje plačilo vinjet doletelo družine, ki jim je višje vozilo nuja. A kako določiti izjeme oz. nižje cene tako, da bi čim bolj onemogočili zlorabo sistema, mi ni jasno.
|