Anonimen
|
Želela bi vas vprašati za nasvet, kako naj ravnam v primeru naslednje reklamacije: Februarja letos je moja mama kupila mojemu možu za rojstni dan jopico znanega slovenskega pletiljstva. Kot vedno preden začnemo oblačila nositi, sem le to oprala po navodilu proizvajalca. Res ne vem ali se je že kot neoprana tako muckala ali ne, saj jo je le pomeril in takrat res nisem bila pozorna na to. Po prvem pranju in sušenju na brisači jo je oblekel in imel belo majico v trenutku čisto črno od drobnih nitkic materiala. In jaz, neumnica, sem jopico še enkrat oprala po navodilu in jo dala v sušilni stroj, na program za občutljivo perilo, da bi "potegnilo stran" tiste "baucke". Seveda je na navodilu za vzdrževanje napisano, da se ne sme sušiti v stroju, ampak jaz sušim na programu za občutljivo perilo VSE, tudi svoje najbolj občutljive jopice in še nikoli ni bilo nič narobe. Saj temu je pač namenjen ta program. Jopico sem nato pospravila, oblekel jo je enkrat. In če sem iskrena, se ne spomnim, da bi kaj veliko "odletavalo" od nje. Čez poletje ga je čakala v omari, zadnjič pa jo je hotel obleči, bi me pa skoraj kap! Majica zopet črna, prav videlo se je, kako frči stran. In sem ponorela. Jopica za 12.000 SIT je bila praktično z v smeti. Povedala sem mami in je rekla, da jo bo skušala reklamirati. Prodajalka v trgovini je jopico reklamirala pri proizvajalki. Ta gospa pa je trdila, da je bila napačno vzdrževana in da če želimo, jo lahko pošljejo v analizo. Če pa se izkaže, da je bil material napačno vzdrževan, avtomatično stroške analize plačamo mi in sicer 30.000 SIT (!!!). Jaz jo sumim, da nas hoče le malo prestrašiti. Ali je res, da proizvajalci naročajo take analize? Saj tudi če bi jo, bi v končni fazi bila kriva jaz, ker sem dala oblačilo v sušilni stroj. 1000 x mi je žal, da je nisem reklamirala takoj, po prvem pranju. Ampak iz napak se učimo, kajne? Upam, da nisem preveč zakomplicirala. Svetujte mi, kaj mi je storiti. Prosim za čimprejšenj odgovor, saj naj bi se odločila do sobote. Hvala za odgovor in lep pozdrav!
|