Pat74
|
Mamicam, ki bodo kupile voziček v Pikapolonici, svetujem, da v primeru reklamacije tega vozička: 1. Osebno preverite v trgovini, če imajo nadomestni voziček za vas, medtem ko čakate na svojega. 2. Pred oddajo vozička v popravilo, ga poslikajte z vseh zornih kotov, da bodo vidni vsi sestavni deli in vijaki. 3. Zahtevajte povračilo vseh potnih in drugih stroškov, ki bodo nastali zaradi reklamacije (po zakonu so dolžni izplačati!). 4. Če gre za reklamacijo vozička, ki je mlajši od 6 mesecev, imate pravico, da vam dajo novega, oz. vrnejo celotno kupnino. Zakaj? Ker vas bodo najprej »nategovali« , da trenutno nimajo nadomestnega vozička za vas (čeprav ste po telefonu dobili informacijo, da je ta na razpolago!), imajo pa v skladišču ogrodja, ampak niso oblečena?! Potem boste morali ta voziček rezervirati in vas bodo po tednu dni poklicali, da zdaj lahko pridete reklamirat svoj voziček. Ob prevzemu popravljenega vozička, pa se prepričajte, da je ta res vaš, da se vam ne bo zgodilo, tako kot nam. Dobili smo sicer popravljen voziček (reklamirali smo zlomljeno sponko za zapenjanje), ampak ta je bil v katastrofalnem stanju: umazan in podrsan, z zarjavelimi vijaki, kolesa brez zaščitnih pokrovčkov (in sploh drugačna kot prej na našem), strgana prevleka sedeža na notranji strani, idr. Poleg tega pa naj povem še to, da smo reklamirali šele 4 mesece star voziček, ta pa je zdelan, kot da bi imel vsaj 2 leti uporabe.
|