|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Trgovina Pikapolonica in previdnost pri nakup...
15.10.2010 3:42:40   
Pat74
Mamicam, ki bodo kupile voziček v Pikapolonici, svetujem, da v primeru reklamacije tega vozička:
1.    Osebno preverite v trgovini, če imajo nadomestni voziček za vas, medtem ko čakate na svojega.
2.    Pred oddajo vozička v popravilo, ga poslikajte z vseh zornih kotov, da bodo vidni vsi sestavni deli in vijaki.
3.    Zahtevajte povračilo vseh potnih in drugih stroškov, ki bodo nastali zaradi reklamacije (po zakonu so dolžni izplačati!).
4.    Če gre za reklamacijo vozička, ki je mlajši od 6 mesecev, imate pravico, da vam dajo novega, oz. vrnejo celotno kupnino.
Zakaj?
Ker vas bodo najprej »nategovali«user posted image , da trenutno nimajo nadomestnega vozička za vas (čeprav ste po telefonu dobili informacijo, da je ta na razpolago!), imajo pa v skladišču ogrodja, ampak niso oblečena?! Potem boste morali ta voziček rezervirati in vas bodo po tednu dni poklicali, da zdaj lahko pridete reklamirat svoj voziček.
Ob prevzemu popravljenega vozička, pa se prepričajte, da je ta res vaš, da se vam ne bo zgodilo, tako kot nam. Dobili smo sicer popravljen voziček (reklamirali smo zlomljeno sponko za zapenjanje), ampak ta je bil v katastrofalnem stanju: umazan in podrsan, z zarjavelimi vijaki, kolesa brez zaščitnih pokrovčkov (in sploh drugačna kot prej na našem), strgana prevleka sedeža na notranji strani, idr.
Poleg tega pa naj povem še to, da smo reklamirali šele 4 mesece star voziček, ta pa je zdelan, kot da bi imel vsaj 2 leti uporabe.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 3:43:44   
Pat74
Se opravičujem za velike črke, ker sem copy pejstala iz Worda.user posted image

(odgovor članu Pat74)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 8:31:04   
piko12
Pa še nagradni vprašanji- kateri voziček ste reklamirali in ali ste nazaj dobili sploh svoj voziček?

(odgovor članu Pat74)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 8:43:02   
Pat74
Piko, zakaj nagradni vprašanji in zakaj je sploh pomembno, kateri voziček je bil. Dejstvo je, da odnos trgovine pove vse in ko sem po internetu iskala, kako odreagirati, sem večkrat naletela na omenjeno trgovino in težave, ki so jih imeli drugi kupci, ko so reklamirali svoje vozičke. Mislim, da je prav, da se tudi o teh stvareh napiše, kako besedo, saj nihče izmed nas ne kupuje "mačka v žaklju".

(odgovor članu piko12)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 9:21:20   
piko12
Ja kul, če se pa kar sprijazniš s tem, da ti vrnejo tak voziček, ki po napisanem sploh ni tvoj, pa ok. Drugeče pa hvala za opozorilo, jaz svojega na srečo vozim direkt na servis.

(odgovor članu Pat74)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 9:53:26   
Pat74
Saj ravno zato, ker se ne sprijazniš in odreagiraš - jaz še vedno zahtevam svojega nazaj - bom pa zahtevala še vse tisto, kar mi kot kupcu po zakonu pripada. Zadevo sem napisala zato, ker še zdaleč nisem pričakovala, da bom naletela na tako obravnavo.

Kar se pa tiče servisa ima pogodbo s trgovino, kjer je bil izdelek kupljen, zato reklamacije sprejema trgovina in ne serviser.

Ker ne želim, da se še kateri ponovi taka zgodba, sem pisala o tem - logično pa je, da ob nakupu in evforiji, ki te spreletava, ko pričakuješ dete, ne misliš na to, kaj bo, če bo voziček z okvaro?! Kot vsaka zadeva, je to tudi dobra šola, da se kot kupec zavedaš, da imaš tudi pravice.

(odgovor članu piko12)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 10:03:17   
zmajaz
IZVIRNO SPOROČILO: piko12
jaz svojega na srečo vozim direkt na servis.

Madonca to se pa sliši, kot da gre najmanj za avto. user posted image  Kolikokrat si ga pa potem že vozila na servis?
Mi smo imeli 3 vozičke in v 3 letih k sreči še noben ni rabil nikakršnega servisa ...

_____________________________

Ta večja: 05.01.2008
Ta mali: 01.05.2009

(odgovor članu piko12)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 10:26:19   
piko12
IZVIRNO SPOROČILO: zmajaz

IZVIRNO SPOROČILO: piko12
jaz svojega na srečo vozim direkt na servis.

Madonca to se pa sliši, kot da gre najmanj za avto. user posted image  Kolikokrat si ga pa potem že vozila na servis?
Mi smo imeli 3 vozičke in v 3 letih k sreči še noben ni rabil nikakršnega servisa ...


Priznam, da glih ne šparam vozička in je bil 2x na servisu, enkrat na "generalnem remontu" pred 2.otrokom in enkrat ko so mi zamenjali zavorne obloge. Sej sem jaz tud skor dol padla, ko mi je povedal, kaj je bilo narobe.
Drugače si pa res ne predstavljam, da bi mi dali drug voziček namesto mojega, meni se pomoje kar zmeša. Tam, na licu mesta. Niti ne bi pričakovala kaj takega in bila pripravljena, zato sem tako vprašala pa je grdo izpadlo. Vem pa, da so bile štale s pikolo vozički pa me je samo zanimalo, če je to to.  Pat74 oprosti, če je nesramno izpadlo, upam da boste zrihtali kot je treba.

(odgovor članu zmajaz)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   [Brisano sporočilo]
15.10.2010 12:45:34   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu piko12)
  Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
15.10.2010 14:52:34   
m_o_i
kak sem spet in se bolj vesela svojega pet let starega PPja, v rabi ze pri tretjem otrokuuser posted image
mislim, kaj vse preberem tu gor! da se ti spipa, res.

pa zavorne obloge user posted image  toto jaz samo na avteku menjamuser posted image

_____________________________

Elias je pridrvel k nam 11.05.2010 ob 11.07
11.05.2010 - 2070 g 45 cm
07.10.2011 - 9960 g 80 cm

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
17.10.2010 14:24:42   
_sanja_*
Ja meni je tudi čudno, kako pogosto so nekateri vozički na servisu. Mi imamo Chiccota S3, star je dve leti, v njem še vedno vsak dan vozim 22m fantka, pa še nikoli ni bilo nobenih težav. Smo pa doma na vasi, tako da je daleč od idealnih pločnikov in ravnine. Kmalu bo v uporabi še za drugega člana.

Imam pa jaz z reklamacijami v Pikapolonici dobre izkušnje; sicer ne z vozičkom, ampak z avtom na akumulator.

(odgovor članu m_o_i)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
1.11.2010 23:56:46   
nananaja
Ah tud za Jane sem prepričana, da se da dobro rešit servisiranje. Mi vozička ne šparamo, občasno sta se na njem vozili dve punci, pa seveda po vseh makadamih in še ne vem čem. Pa se je pri enem sprednjem kolesu en del zlomil, imamo model Nomad. Pa sem poslala sliko na servis in so mi poslali rezervni del po pošti za ceno poštnine, zamenjali smo sami. Voziček je bil uporabljan že več kot eno leto v vseh vremenskih razmerah.
Moj način reševanja reklamacij je vedno tak, da na uradni strani od proizvajalca poiščem pooblaščeni servis v Slo in se tam pozanimam, kako naprej. Pri boljših, dražjih firmah se to da vedno.

Svaku so za Pikolo voziček vrnili denar, saj se je kolo odlomilo v dobrem mesecu uporabe, v pikapolonici seveda.


(odgovor članu _sanja_*)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
2.11.2010 14:55:50   
knorbalbo
Dan!

Še sama bi povedala svojo zgodbo z nakupom vozička v pikapolonici!

Decembra 2009 smo kupili voziček v akciji, letnik 2008, rok sem imela šele maja 2010. Avgusta 2010 je po nekaj več kor 2,5m uporabe (samo po asfaltu!!!) začel cviliti, sprednje kolo je začelo zelo tresti, košara vozička je začela viseti, tako da je otrok skos "dol lezu". Sva ga peljala nazaj v trgovino v garancijsko popravilo. Tam mi reče gospa :"ja škoda da niste prej poklical, ker mi peljemo robo samo 1krat na teden na servis in to je blo glih prejšni dan". No, potem se zmenimo, da ga pripeljemo drug teden in da bomo takrat dobili tudi nadomestni voziček s košaro ker je naš mali še premajhen za športni del (čeprav me je prodajalka prepričevala da je 2,5 m otrok že čisto pripravljen na športni del-WTF???). Kot dogovorjeno pripeljemo voziček na dogovorjeni termin in ko vprašamo po nadomestnem mi rečejo da ga nimajo.user posted image No, potem je bil moj voziček celih 14 dni na servisu in če ne bi klicala bi bil še danes. Nazaj je prišel odgrnjen in ker nisem imela dokazov da prej ni bil, nisem težila. Na servisnem listu je pisalo, da so voziček namazali in da bi moglo bit ok, da je napaka v košari (pa ni bila, ker sem v trgovini probala drugo in je isto visela). No, pol smo jim to pogledal čez prste ker se nism več hotla ukvarjat s tem.
Oktobra 2010 je voziček začel še bolj škripat in cvilit, in to ornk, kjub temu da sva ga z možem fuuuuul čuvala, nikol nismo bli na dežju, itd itd.
Sem se pozanimala kako je s tem in sedaj sem uveljavljala stvarne napake, ker voziček ni tak kot bi mogel bit. Voziček je šel spet na "pogled" k serviserju, spet sva čakala več kot en teden, zato da sva dobila pismo v katerem je pisalo, da vsi vozički NOVI IN STARI cvilijo in da naj ga boljše čuvava in da gre za stvar rednega vzdrževanja  in naj ga doma raztaviva in namaževa (kljub temu da v navodilih piše da je to strogo prepovedano!!!!). Lahko pa to oni naredijo proti plačilu.
Zdaj bom poklicala tržno inšekcijo in se naj oni s tem ukvarjajo, dost jih mam. Naj povem še to, da so bile vse prodajalke ZELOOO neprijazne od trenutka dalje ko so videle da gre za reklamacijo. Jaz nikoli več ne prestopim praga PIKAPOLONICE ker je višek kaj se oni grejo. Daš tolk denarja pol ti hočjo pa še za servis v garancijskem roku zaračunat, mislim halooo.

Šit od šita, res NE KUPUJTE TAM!!!!!

(odgovor članu nananaja)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
25.11.2010 12:17:02   
NEA_TEJA
Tudi mi smo kupili lansko leto v pikapoloici voziček in sicer ABC 3 TEC tudi nam je kolo nagajalo in smo ga imeli na servisu 2x vmes smo dobili enkrat nadomestnega drugič ga pa ni bilo  naj pa povem da je bil drugič na sevisu tik predno mu je potekla eno leto garancija.Ko smo voziček dobili domov mu je seveda ta že potekla.Ko je doma mož na njega dajal gor športni del smo ugotovili da ima športni del spodaj strgan in to na delu kjer naj se nebi stikala ogrodje in sedež.Nato smo dali not malega in ugotovili da se del sedeša upogne in drajsa po ogrodju.
Šla sem nato gledati tudi košaro in sem ugotovila da na delih kjer je netan tudi blago natrgano sedaj sem jim poslala že kr nekaj mailov kar so mi rekli v pikapolonici v Postojni da bi uveljavljala stvarno napako z vsem slikam in kako je do tega prišlo .Pa mi je neka gospa odgovorila da ga je treba prpeljat v Lj kjer smo ga kupili da si potem oni to ogledajo.
No včeraj dobim pa mail iz skaldišča da jim naj pošljem ponovno slike.
Zdej pa res več nevem kdo je tle ****nen jest k pošiljam maile ali se delajo oni norca.
Morm pa povedati da mi je danes gospod iz skladišča k je slike vidu reku da to res ni moglo ratati iz malomarnosi.Ja valda sej se v nemu ni vozu slon ampak eno leto star otrok in moje slike so zopet romale do te dotične gospe kaj bomo pa sedaj pa čakamo.

(odgovor članu knorbalbo)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
25.11.2010 22:44:18   
bcljka
IZVIRNO SPOROČILO: knorbalbo

. Jaz nikoli več ne prestopim praga PIKAPOLONICE ker je višek kaj se oni grejo. Daš tolk denarja pol ti hočjo pa še za servis v garancijskem roku zaračunat, mislim halooo.



podpis user posted image

čeprou so nam popravl voziček (sicer je trajal 14dni) in dal nadomestnega ampak neprijaznost je pa na višku, obup!!!! user posted image

(odgovor članu knorbalbo)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Trgovina Pikapolonica in previdnost pri n...
3.12.2010 15:59:07   
NEA_TEJA
No pa še moj odgovor .
Jest bom pa pohvalila gospo Brigito v Apollu z katero sem kontaktirala zaradi vozičaka in moram reči ker smo uveljavljali stvarno napako na vozičku nam je šla na roko da nam vozička ni bilo treba peljati v pikapolonico in sem ji samo posredovala slike na katerih je bilo videti kaj je narobe in sem danes od njih prejela nov sedež vozička.user posted image user posted image
Še enkrat hvala in vsa pohvala .

(odgovor članu bcljka)
Neposredna povezava do sporočila: 16
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kaj vzeti s seboj v porodnišnico?
Da česa ne bi pozabili, smo vam pripravili spisek stvari, ki jih vzemite s seboj v porodnišnico.
Zakaj veliko žensk spontano splavi pred 12...
V prvih tednih nosečnosti večino žensk preseneti statistika: ena od treh nosečnosti se spontano konča v prvem trimesečju...




Razpoloženje v času nosečnosti.
Admin

Ste med nosečnostjo imeli nenadne spremembe razpoloženja?