Mišni
|
Mah Gina, če jaz ne bi poznala te moje sodelavke, ki ima res tri čisto različne otroke, bi tudi tako mislila. Samo ne vem, po moje njen prvi otrok, ki je drugače recimo povprečno bister, OŠ ne bi naredil brez njene pomoči. Na koncu mu ni bila več kos v pomoči, ni znala pomagat, je inštruktorje najemala. V srednji šoli se je pa zataknnilo, takoj je imel 3 popravce, pa potem naredil, pa v drugem letniku padel, pa sploh doma ni povedal pa take vaje. Boli ga za vse. Ta druga je punčka, multi pridna, preveč skrbna. Telovadbo se je učila na pamet u nulo. Vedno ima s seboj dva dežnika, npr. enega za vsak slučaj, če prvega pozabi. In vse ima na to foro urejeno. Mamico je moledovala, naj jo vpraša, da bo ja res čisto vse znala. Ta tretja bistra deklica, ampak vse naredi na brzino, da potem lahko uživa otroštvo. Ampak naredi. Recimo, da za trojko v petem razredu. Ampak sama naredi. Sicer ji je totalno vseeno, kako izgleda vse skupaj, ampak toliko, da ne more noben rečii, da ni naredila, toliko se se na brzino pomuja. Jaz sem tudi na začetku mislila, da ta moja sodelavka pretirava. Ampak zdaj pa se mi bolj zdi, da ji bo ta njen sin lahko še zelo hvaležen, da je naredil osnovno šolo, če ga bo pamet srečala, pa bo mogoče še celo srednjo. Po moje resnično vprašanje, če bi osnovno šolo brez nje naredil. Drugače je pri moji sestri. Njen sin je dislektik, ampak "samo na meji". Pri njem je bilo v OŠ tako, da dokler je delala z njim, je imel v glavnem trojke in kakšno štirico. Ko je nehala, je imel večinoma dvojke. Ampak ona pravi, da dvojke ima v OŠ vsak, če le ne galami. In ker je ta otrok miren, so mu pač dali dvojke. Zdaj, v srednji šoli, se je totalno izgubil, No, zdaj ko je šla na sestanek in povedala, kako in kaj je z njim, so ji spet zagotovili, da pri njih pač vsak naredi, kdor le ne šprica ali kako drugače moti pouka. Tako da mogoče bo res srednjo šolo tudi naredil. Sam Samo ne vem, če je povsod tako. Mislim, da eni res ne znajo sami delat.
_____________________________
Velika rit je velika stvar.
|