altati
|
Naša sredinka je pri 4 letih (mislim da točno 4leta in 4 mesece) brala in pisala velike tiskane črke, pri slabih petih je obvlada male pisane in računanje s prehodi (na pamet iz glave) do 40, tudi logika množenja (npr. 3 x 8 ) ji ni delala nobenih težav. Jaz je nisem ne spodbujala in ne zavirala. Če me je karkoli vprašala, sem ji povedala. Zdaj je tretješolka, njene delovne navade so za moj okus odlične. Prva stvar, ko pride iz šole, naredi domačo nalogo, pesmice se nauči pred rokom, ki jim ga postavi učiteljica. Brez da jo moram karkoli opomnit. Po pravici povedano, še zvezkov ji ne pogledam vsak teden. Njeni zvezki so ekstra urejeni, v glavnem, delovne navade so zaenkrat (trkam)odlične. Aja, edini problem ki smo ga imeli, je bilo obračanje črk in številk (pri pisanju). To pa ravno zato, ker je pri 4-ih letih, ko je ona to osvajala, jaz nisem opozarjala in se jih je sama naučila narobe (B, P, 2, 5 itd...). Pa sta z učiteljico tudi to razrešili. Je pa res, da ji je v prvem razredu, prvi mesec, res bilo dolgčas. Ko pa je učiteljica ugotovila, da naša sredinka dejansko več kot odlično tekoče bere, piše itd... (še preden je šla v prvi razred je prebrala npr. vse Anice, Grozne Gašperje itd... s tem da ti je takoj, ko je knjigo prebrala, povedala vso obnovo, v detajle) je z njo posebej delala. Dejansko je naša sredinka brala drugim otrokom, jim pomagala, hkrati pa dobivala posebne naloge, pripravljene posebej zanjo. Je pa res, da ko so v drugem razredu imeli obisk specialne pedagoginje, je bila resnično začudena nad njenim branjem. Njena izjava je bila, da v 30-ih letih svojega dela še ni videla 7-letnega otroka ki bi tako tekoče in s poudarki bral.
< Sporočilo je popravil altati -- 15.10.2009 10:45:44 >
|