sazi
|
Mi imamo podoben problem, le da gre za šestletnika in me malo bolj skrbi zaradi odlhoda v šolo. No, smo imeli podoben problem, zdaj je že precej bolje. 2 lei (od slabih treh, pa do 4,5 let) je imel v vrtcu vzgojiteljico, ki ga ni znala ali ni skušala motivirat in vključit med ostale. Vedno mi je rekla, da je pač v enem svojem svetu in je hodil v vrtec bolj ali manj čakat, da bo dneva konec. Zdaj ima že 2. leto drugo vzgojiteljico. Fant je čisto drug. Ga iste stvari še vedno ne zanimajo, ampak gre skupaj z ostalimi naredi vsaj minimum. Prej ni nič risal in ustvarjal - zdaj na lastno pobudo tudi bore malo, mapk vsaj del akj in počasi napreduje. Tudi hitro obupa ampak ko vidi, da mu gre na bolje, poizkuša. Se mu pa vidi "zaostanek" v mikro spretnostih - riše veliko slabše od večine (no, ima najbrž v genih - sem tudi totalno nesposobna, kar se tega tiče). slabo drži svinčnik, čeprav zadnje čase erad barva - ga vzpodbujam, ker bo zanj lažje, če bo obvladal risanje/vlečenje/pisanje. Tudi rezal je zelo slabo. Je zdaj napredoval, ampak rabi še. Jaz mislim, da tu ne gre za to, da je z otrokom nekaj narobe. AMpak da mu je fajn približati nekatere stvari, ker mui bo kasneje preveč naporno, če jih ne bo obvladal. Res je vseeno (vsaj meni) če ne riše, ampak če ga bo pa zato po 5ih minutah pisanja tako bolela roka, da ne bo mogel pisati naprej oz. mu bo to predstavljalo hud napor, pa za učni proces res ni fajn in je treba kolikor se da te moteče elemente odstraniti in mu pomagati, da bo vse lažje teklo. Tu zraven najbrž sodi tudi sodelovanje s skupino. Nekako ga morajo vklopit - ne vedno in za ves čas, če je bolj tak, da se zase drži, mapak čisto pustiti, da tava po svoje pa ga ne bi smeli - sem pri mojem videla, da naredi to precej škode - čeprav najprej morda zgleda, da kako so fajn, ker otroka ne silijo - eno je siliti, eno pa pritegniti otroka - eni znajo, eni pač ne, eni so nekje vmes. Jaz sem ful hvaležna za tole vzgojiteljico, ki jo ima sedaj. Drugače bi še kar taval po svoje.
|