petea
|
AjdaN: - nam je P že od začetka govorila, da je potrebno tudi v posteljici dvigniti zgornji del ležišča tako, da sta trup in glava više od nog (ne govorim o blazini pod glavo, ampak da mora bit celotna ravnina ležišča nagnjena za nekaj stopinj), saj se s tem preprečuje možnost zadušitev pri morebitnem polivanju; tako da mislim, da če leži otrok nekoliko nagnjen tudi v vozičku, ni nič narobe - kako pa lahko vozijo novorojenčke v ostalih lupinicah, kjer so prav lepo zloženi, z ritjo v najnižji točki, saj so noge višje? (gledam namreč 1,5 m nečaka, kako ga transportirajo). Tu me res zanima tvoj odgovor. - gledala sem teste, ki si jih pokazala; moje mnenje: - posnetki so prekratki in premalo pokažejo v določenih legah (v 1. posnetku manjka del, ko otroku v 2. delu trka zaniha glava naprej-nazaj, zelo verjetno takrat lahko udari v ročaj lupinice ) - zakaj dojenček v Jane-ju ni bil pripet še s svojimi pasovi, v drugi lupinici pa je bil? Logično, da ga je bolj prestavljalo. - lega lupinice v avtu in nastavitev ročaja ni bila v skladu z navodili Janeja. - žal znam premalo nemško, tako da žal na ADEC-ovi strani nisem znala poiskati več in celotnih posnetkov Pa še moje dodatno pojasnilo: včeraj sem si vzela čas pregledati Janejeva navodila in naš avto. Ker se nama z dragim pripenjanje lupinice ni zdelo najboljše (moj dragi se poklicno ukvarja s preizkušanjem vzdržljivosti materialov, oba imava vsaj univerzitetno izobrazbo na tehničnih vedah, v najinih službah morava zelo dobro poznati fiziko, posebej medsebojno delovanje sil), sva sistem pripenjanja - po najinem malo izboljšala tako, da lupinico pripenjava z zgornjimi deli pasov, ne s spodnjimi, saj se s tem praktično onemogoči rotacija lupinice, seveda pa je v avtu pred lupinico tudi sprednji sedež, ki dodatno onemogoča takšno vrtenje. posledično zaradi tega tudi lažje po potrebi spreminjamo naslon. Glede na to, da smo v prvih mesecih redno tedensko prevozili 300 - 400 km predvsem po slovenskih in avstrijskih (avto)cestah, kjer določeni odseki niso ravno najbolj prijazni do uporabnikov (luknje, razne izbokline, Avstrijci imajo radi betonske ceste, ki so vsakih nekaj m razrezane, zato med vožnjo sploh dojenčke fino dviguje v zrak in pri tem nenehnem guganju se zelo poveča sila, ki deluje na njihovo nežno telo; logično je, da v ležečem položaju telo manj trpi in se lahko manj deformira kot drugače). Iztegnjena lega Janejeve lupine je bila super za ta potovanja, seveda pa je bila vedno pritrjena tako, da je bila popolnoma fiksna in s čim manjšo možnostjo gibanja. Še glede podlaganja stvari v vozičke - če je poleti prevroče za dekice, se da morebitne moteče izbokline v vseh vrstah vozičkov odlično pokriti tako z bombažnimi plenicami kot z brisačami, kar je večstransko uporabno.
|