manca*
|
ŠOLSTVO: Vsem pošlji PROSIM!!!!!!!!!! > Predlog, da starši v okviru razredov podpišemo peticijo in dopis s > podpisi vseh staršev naslovimo na šolsko ministrstvo. Zdaj pa še > vsebina: >>> Za vse, ki imate in še boste imeli otroke, vnuke, ... v prihodnosti v >>> šoli! >>> Prosim pošlji naprej vsem staršem in strokovnim delavcem v šolstvu! >>> >>> Javnost mora zvedeti za problem, preden se vlada zopet odloči >>> ukrepati po svoje - brez stroke! >>> Zdi se mi prav, da tudi javnost ve, da se prenavljajo učni načrti - >>> in kako se prenavljajo. >>> >>> Nova vlada meni, da otroci premalo znajo, zato so učnim načrtom >>> dodali kar precej snovi, oz. po domače povedano, so precej učne snovi >>> premaknili en razred nižje. Popravljam: nameravajo zelo v kratkem in >>> po hitrem postopku premakniti. Zato da bi upravičili poseg v šolski >>> učni načrt, so "vključili" tudi učitelje. >>> Pri nas smo imeli 50 minut časa, da pregledamo vse učne načrte za >>> prvo triado, se pravi 50 minut časa za 18 načrtov proučiti, >>> primerjati, predlagati spremembe, prebrati dooolgo anketo in jo tudi >>> izpolniti. >>> Vsakemu laiku je jasno, da je to naše sodelovanje pač samo zato, da >>> lahko odkljukajo sodelujoče, ni pa namenjeno resničnemu sodelovanju - >>> enako kot se je dogajalo pri uvedbi devetletke. Pogovarjala sem se z >>> več učitelji iz različnih koncev slo in povsod je bilo zelo podobno. >>> Večina učiteljev se s predlaganimi spremembami ne strinja. Imamo >>> sicer možnost internetnega sodelovanja oz. prispevanja svojega mnenja >>> (kar sem sama prebrala, so učitelji vsi proti spremembam, na vseh >>> srečanjih v živo, kjer sem sodelovala so tudi ogorčeni in >>> nezadovoljni), vendar glede na pretekle izkušnje, dvomim v >>> merodajnost ali realno upoštevanje le-tega (internetnega pritoževanja >>> namreč). >>> Javnost do tega menda nima pravice glasovanja, saj o spremembah niti >>> ve ne kaj dosti, niti se očitno javnost vladi ne zdi primerna za to, >>> da bi jo kaj dosti seznanjala s tem, saj se spremembe sprejemajo na > hitro. >>> >>> Snovalci sprememb trdijo, da so zmanjšali število ciljev, ki jih mora >>> otrok doseči. V prvih treh razredih je resnica taka, da so po dva >>> cilja slovnično združili v enega samega, pa še kakšnega dodali. Ves >>> čas učitelji tulimo, da so sicer reči, ki jih v posameznih razredih >>> učimo,lahko primerne otrokovi stopnji, vendar da jih je preveč, da bi >>> jih lahko kvalitetno utrdili, da bi se otroku usedli v njegovo >>> bistvo, da vse snovi lahko zgolj na hitro obravnavamo, časa za kaj >>> več pa ni. Tako se otroci naučijo večino reči na pamet, za en teden >>> ali dva, potem pa reči pozabijo. Dolgoročno ne znajo prav dosti, kar >>> se izkaže tudi na mednarodnih testih. Ker nimajo dobrih, utrjenih osnov, >>> ne morejo graditi neke širine, vsaj sama tako menim. Obstoječim učnim >>> načrtom pa dodajajo snov! Prestavljajo jo en razred nižje, otroci so >>> pa eno leto mlajši. >>> Kako se bo otrok lahko naučil še več, če še sedaj večine reči ne >>> razume, ne poglobi znanja, ampak zgolj memorira detajle (celjski >>> ravnatelj, ki je odstopil zaradi razmer v šolstvu, jih je označil za >>> papagajsko učenje in zelo se strinjam z njim)!? >>> >>> Če povem samo primer, ki me zelo bode v oči: učenje ali ne-učenje >>> črk, branja in pisanja, naj bi bilo premaknjeno iz 2. v 1. razred, >>> ali vsaj naj bi bila možnost za to po izboru šole, učenje seštevanja >>> do 20 s prehodi vred naj bi bilo v 1. razredu, v drugem do 100 s >>> prehodom, v tretjem >>> razširitev do 10.000 . Decimalke naj bi se začele v 3. razredu , ker >>> so tam deli >>> celote, ki sodijo zraven, če pa se učitelje vpraša, so pa še deli >>> celote odveč.... >>> >>> Okolje je nabutano z mnooožico fizike, snovi je preveč, naravnih >>> okolij pa skoraj ni...skratka, stroka je zgrožena nad predlogom >>> sprememb. Sami pa ne moremo nič, tako kot pri uvedbi 9-letke nismo >>> mogli nič. >>> >>> Prosim starši, zahtevajte vpogled v spremembe učnih načrtov. Za vaše >>> otroke gre!!! Tudi za tiste, ki so zdaj stari eno leto ali manj. >>> >>> Špara se pa na otrocih. Na vaših in naših otrocih. Ljubljana bo >>> ukinila nadstandard ene cele vzgojiteljice na razred. Jankovič hoče >>> stadion namesto kvalitetnega izobraževanja. Namesto da bi se >>> vzgojiteljica v polnem delovnem obsegu uvedla še v 2. razred ali >>> vsaj cel čas vzgojiteljica v 1. razredu >>> po celi slo, se je ukinja pol v prvem. Skratka, kako si > predstavljajo, > >>> da >>> se človek lahko polno posveti vsakemu otroku, če jih ima neprestano >>> 28 v razredu? Kako lahko o vsakem otroku sploh ve, kaj dela in čuti? >>> Normativi so grozljivi. Izgovarjajo se na Evropo. Edina reč, v kateri >>> smo res dobri, so bili normativi, zdaj moramo Evropo ujeti, ne bo >>> ujela ona nas, mi gremo dol k njej, saj moramo biti podn v edini >>> reči, kjer smo bili res fajn. >>> >>> Malo sem se razpisala, ampak povem vam, morate vedeti! Prosim, >>> vključite se vsaj v spoznavanje sprememb, le tako boste imeli čisto >>> vest pred svojimi otroki, da ste zanje storili vse. In iz izkušenj >>> vam povem, če je otrok v totalnem stresu v šoli, trpi cela familija. >>> Ni druge šanse. Omogočite mu zgledno in normalno šolanje. Edino tako >>> bo kaj znal poglobljeno in z razumevanjem. >>> >>> p.s.: učiteljice, prosim še vašo pomoč, mnenja in pobude, pa seveda >>> informacije o ostalih spremembah in predlogih >>> >>> >>> >>> Učiteljica ene izmed slovenskih OŠ
|