|
RE: Otrok s PP (ADHD,dispraksija)-odložitev s... 16.4.2011 22:37:16
|
|
|
|
tajš@
|
Mnenja psihologov o našem otroku so zelo različna - odvisno od dneva. Otrok je sicer v na nekaterih področjih zelo bister (npr. v matematiki), vendar na obiskih pri strokovnjakih, včasih sodeluje, drugič pa nima nobene pozornosti niti 10 minut, čeprav se vsi zadevamo, da bi zadeve znal rešiti, pa preprosto ne zmore in je utrujen. Tudi sam se zaveda svojih primanjkljajev v izražanju (tako v govornem, kot gibalnem, najhujša pa je razpršena koncentracija) in ni siguren vase. Raje reče: "Ne vem" ali "Vseeno mi je.". V družbi otrok pa bi zelo rad imel prijatelje, vendar išče pozornost z nagajanjem. Tudi k športom se bi rad vključil, pa je zaradi dispraksije vedno tisti, ki izstopa, pa mu na primer nihče noče podati žoge, ker tako vedo, da je ne bo ujel. Res ne vem, ali se bi vsaj ta senzomotorika in čustvena zrelost v enem letu tako razvila, da bi mu bilo lažje. Ko je čustveno zelo obremenjen, ga namreč pogosto spremljajo tudi tiki in ne bi rada, da bi mu vstop v šolo izzval podobne reakcije. Res škoda, da učitelji nimajo vključenega v teku katerega predmeta pedagoške fakultete tudi tematike o "drugačnih" otrocih, ki kljub svojim reakcijam res ne želijo biti poredni, kljub temu, da so na koncu tako označeni. V vrtcu ga sicer vzgojiteljice dobro razumejo, se pa bojim, da v šoli več ne bo tako. Vem, da bo zaradi njegove občutljivosti in šibkosti od njegovega prvega koraka in razumevanja v šoli odvisno njegovo življenje in vprašanje, če bodo zaradi slabega označenja otroka sploh lahko kdaj prepoznani tudi njegovi potenciali. Skratka, v veliki dilemi sem glede plusov in minusov preložitve šolanja. Hvala vam za pomoč!
|
|
|