Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 18:31:36
|
|
|
|
india
|
Lepo prosim, če ima katera kaj pojma, narava 5, razred OŠ, mi imamo problem, Karin mora jutri vedeti kroženje snovi v živi in neživi naravi. če katera to pozna, prosim, naj mi napiše., ker to ni moje področje. Hvala, lp, Miška
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 18:44:35
|
|
|
|
Nogavička
|
neživa narava - kroženje vode: padavine(dež, sneg...)-pade v jezera, morje, reke...- voda iz njih izhlapeva- se ponovno kondenzira v zraku- in spet pade na zemljo kot dež, sneg... Za živo - samo, da se kaj spomnim. L.p. Tea
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 19:12:23
|
|
|
|
*daša*
|
kroženje snovi v živi naravi: proizvajalci(zelene rastline) - potrošniki ali porabniki(živali,človek) - razkrojevalci(bakterije, glive) - pretvorijo ostanke v rudninske snovi, ki pa jih spet porabijo proizvajalci za tvorjenje hrane. to smo mi napisali v 6. razredu lp, daša
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 19:19:14
|
|
|
|
Nogavička
|
Miška evo, ti je Daša super napisala. L.p. Tea
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 20:13:17
|
|
|
|
Seven*
|
Na isti sistem lahko naredis z krozenjem kisika.. rastlina ga proizvaja - clovek porablja - nastaja ogljikov dioksid - tega pa porablja rastlina...itd..
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 20:26:04
|
|
|
|
Blanka77
|
Ja, veste kaj, narava v 5. razredu je pa bolj primerna za faks, samo učiteljce tega ne dojamejo in se morajo pol otroc učit sestavo stebla in listov enokaličnic in dvokaličnic. Sem imela lani nadomeščanje, moram priznat, da nisem imela pojma, za kaj gre, ker sem minuto pred začetkom dobila v roke učbenik in pejt razlagat zgradbo stebla enokaličnic in dvokaličnic. otroc tega sploh ne razumejo.
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 20:50:00
|
|
|
|
Anonimen
|
Blanka, saj sama veš, da imamo tudi drugače občasno probleme, kako otrokom razložiti snov, ki ni ravno za njih najbolj primerna - recimo o Evropi v 2. razredu devetletke... pa pravijo, da bi morali spoznavati snov od ožjega okolja do širšega - potem pa BUM - TU MAŠ EVROPO. Očitno je to zdaj naše ožje okolje. Zelo sem jezna na vse te naše "strokovnjake", ki sploh ne poslušajo, kaj jim praktiki govorimo! O devetletki pa tako ali tako imam svoje mnenje, ki ni ravno najlepše.
|
|
|
|
Na pomoč...šolska tema... 18.11.2004 21:08:54
|
|
|
|
india
|
Hvala za info, moram rečt, da sva to vedeli,ker pa jim učiteljica ne razloži kaj dosti, pričakuje, da bodo sami delali in iskali informacije in znanje, pa je to potem tako. Je ta večja lani v 5.r.imela drugo učiteljico pa ni bilo problema, samo je na žalost zvezek nekam zašuštrala, sedaj pa je od 18 ih v razredu pol razreda pisalo test 1, le trije so vedeli ta odgovor, jutri ko pa ponavljajo test, napovedala je danes, pa bo spet disaster. Ne vem kaj bo iz tega, se mi zdi vse zelo čudno, saj ko sem jaz učila pred 12 leti je bilo vse skupaj ful drugače. Tudi snov je bila dosti bolje razložena in primerna za otroke. Ne pa zdaj,ko v 5. r. delajo potence! GRRRRR. ... se sprašujem,kako se znajdejo ljudje,ki nimajo pojma o pojmu in ki sploh niso nič podobnega po poklicu? Hvala še enkrat za pomoč, sva nekaj uporabili! LP, Miška in Karin:miska:
|
|
|
| Stran: [1] |
Celulitdarja72Si upamo priznati?imam ga res veliko (
50%)
le na zadnjici (
8%)
imam, a ni zelo opazen (
28%)
zelo malo (
9%)
nič (
4%)
Število vseh glasov: 330Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš
svojo anketo!