|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Mnenje o članku
12.9.2006 20:01:01   
Anonimen
http://www.ringaraja.net/ClanekPodrobno.asp?p_id=4&id=253&kat=33&podkat=

Zanimajo me tako mnenja staršev, kot tudi učiteljic.

Mene je zbodlo v oči predvsem, da avtorica zagovarja pritisk na svet staršev mimo prvotnega pogovora z učiteljem.
  Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Mnenje o članku
12.9.2006 21:35:12   
Bumblebee
Tudi meni se zdi, da bi moral biti na prvem mestu pogovor z učiteljem in marsikateri u Je pa tako, da sama, dajem domače naloge redno - vsakčitelj bo velikomanj pripravljen na dialog, če bodo starši takoj skočili nanj kot v kaki zasedi.

Sama dajem nalogo vsako uro, a pazim, da niso obsežne - kratka naloga ali dve, toliko, da otrok doma vsaj še enkrat pomisli na to kaj smo delali v šoli (učim pa ang. od 4. razreda dalje), za obsežnejše naloge (predvsem v višjih razredih) pa se dogovorimo za daljši časovni rok.

Ideja o domačih nalogah predmetov A B C v ponedeljek... pa mi ni všeč, saj mislim, da je sprotno delanje nalog nujno za postopno osvajnje znanja - pri meni so otroci in starši že ugotovili, da pri preverjanju ni nobenih težav, če otroci
a. sledijo pri pouku in
b. redno delajo domače naloge. Marsikdo je že sam priznal, da se pred testom in spraševanjem praktično nič ne uči, pa imajo vseeno lepe ocene.
Problemi nastanejo ponavadi ravno pri tistih, ki domačih nalog ne delajo. 

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Mnenje o članku
12.9.2006 22:14:56   
nejcko
IZVIRNO SPOROČILO: Skutica



Mene je zbodlo v oči predvsem, da avtorica zagovarja pritisk na svet staršev mimo prvotnega pogovora z učiteljem.


To slednje je itak že vsakdanja praksa, da se vse probleme rešuje mimo učitelja namreč. Tak način je idealen za vse vpletene - razen za učitelja, seveda, ampak koga pa še danes brigajo učitelji - in sicer iz razlogov:
- staršem se ni potrebno osebno izpostavljati, t.j lahko zakrijejo svojo identiteto in posledično identiteto svojih otrok;
- ravnatelj oz. vodstvo šole je o vsem (takoj) obveščeno (sicer največkrat z enostransko sliko) in s tem lahko pridobi veliko manevrskega prostora za morebiten pritisk na učitelja;
-vse obdelane teme na svetu staršev, če se ne motim, gredo v zapisnik - beri direkt na ministrstvo.

Kar pa se tiče ostalega v tem članku, sem pa že nekajkrat podala svoje mnenje. Učenci so danes v šoli obremenjeni, to je res, ampak ne zaradi učiteljev ali učne snovi, ampak predvsem zaradi samega sistema. 

Meni namreč ni jasno, kako lahko govorimo o preobremenjenosti učencev danes, sploh če primerjamo šol. sistem izpred 15, 20 let nazaj.  Današnja šola je vendarle zastavljena tako, da naj bi bilo učencem vse veliko lažje (nič več delnega ocenjevanja, nič več nenapovedanega spraševanja in kratkih kontrolk, pred testom se piše preverjanje, ustne ocene se vsaj pri glavnih treh predmetih pridobivajo na čisto poseben način, dve ocenjevalni obdobji itd.). Po drugi strani pa se številčno in povsem enakovredno ocenjujejo tudi vzgojni predmeti, kar je meni osebno čisti lapsus - že sama imena teh predmetov jasno kažejo, da gre za vzgajanje (likovno, glasbeno, športno) in ne za poučevanje.

Kar se pa nalog tiče, je pa moje mnenje tako - naloge da, ampak odvisno kje in koliko. Menim, da os naloge pri angl., mat. in slo (jezikovni del) nujne, kajti še vedno velja pravilo, da vaja dela mojstra. Brez veze pa se mi zdi, dajati naloge pri zgod. ali podobnih predmetih - mogoče sem ter tja v obliki kakšne projektne naloge, drugače pa ne.
Ker pa ne moreš pouka pri mat., angl., slo. zastaviti tako, da se bo točno in samo  vsak pon, čet. in pet. jemala snov, ki rabi utrjevanje in vaje, je avtoričin predlog glede nalog čisto mimo.

< Sporočilo je popravil nejcko -- 12.9.2006 22:15:13 >

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Mnenje o članku
13.9.2006 15:54:46   
Gina
Ne glede na to, ali pišem kot mama ali kot učiteljica, se popolnoma strinjam s člankom. Otroci so preobremenjani. NI jim fajn. Veliko več ur pouka imajo kot smo ga imeli včasih, znajo in naučijo se pa manj. Zakaj? Ker je snovi veliko več, kot jo je bilo včasih in to take, ki ni smiselna vedno za dejanske življenske potrebe. Balast bi se temu reklo. Od balasta ne vidijo do bistva. Torej se v končni fazi ne naučijo ničesar dobro. Vsekakor pa ne bistva. To je osnovni problem.
Devetletka je bila zasnovana tako, da naj bi se otroci čisto vse naučili v šoli, da bi jih razbremenila, da bi raztegnili snov na 9-let, da bi več ostalo v glavah. V praksi se je zgodilo to, da so se stroke skregale med sabo in se teple za število ur, nabile še dodatne reči v svoj predmet in vse skupaj poslale zaradi lepšega v razpravo šolam. Zvišali so normative za 5-6 letne otroke, ki se vključijo v šolo. Nekatere šole so rekle, da ni ok, nekatre da je ok, posledično niso spremenili nič. NIČ.

Sprašujem se zdaj, zakaj tisti, ki ste vedeli, učitelji namreč, kako se spreminja učni načrt, niste naredili vsega, kar je v vaši moči, da bi UN spremenili, če je tako zelo nabutan, da ne zmorete vsega predelati, ne da bi dali domače naloge? Ne mi reči, takrat še nismo šli v devetletko....vseeno je, imeli ste možnost do ugovarjanja predlaganim novostim? Zakaj niste podprli učiteljev, ki smo trobili v prazno, da je UN zanič, preobsežen in da ne bo šlo brez DN? Zakaj se niste vsaj postavili za učitelje likovne vzgoje in podobnih reči, ki so zares rabili našo pomoč? Premalo nas je bilo. Zdaj pa pravim, kar smo zakuhali, moramo jesti. Če so rekli, da bo devetletka brez domačih nalog, bodite toliko karakterja, pa je ne dajajte? Učitelj, ki mora svoje delo prelagat na otroško domače delo, pač ni sposoben vsega predelat pri uri. Jaz drugega ne morem reči. Pustimo zdaj matematiko, tuj jezik in morda tudi sl., pri katerih bi načrt res težko zmanjšali, pa dejansko ni možnosti vedno priti vse skozi z utrjevanjem vred v šoli. Vendar trdim, da v prvih treh razredih domače naloge niso nuja, ampak lagodnost učitelja v veliki meri, sploh če le ta daje DN vsak dan. Ajd, občasno, ampak vsak dan??!!! Ne, ni nuje, pa otroci vendarle dosežejo vse cilje.

Potem se kot mama sprašujem še sledeče. Kako naj bo otrok v šoli do dveh, pride domov, poje, naredi nalogo, se nauči, če bi to moral početi vsak dan? Mislim vse našteto? Pa je ja logično, da nihče ni sposoben toliko delat. Živali počivajo 80% časa na dan, človeški mladiči pa naj bi bili 6-7 ur v šoli, eno uro in pol delali nalogo, uro in pol se učili, potem pa po možnosti imeli še kak trening ali glasbeno šolo? Pa kateri matematik bi jim to privoščil? Hkrati pa preberem, da niso preobremenjeni? So. Logično potem, da je bolj smiselno se učit kampanjsko. Ravno toliko znaš in odneseš, samo da nisi vsak dan eno uro pri knjigi. Priznam da obstajajo otroci, ki tega sistema ne bi zmogli, vendar je naloga staršev se s tem ubadat, kaj njihov otrok in kako zmore, ne pa šole. A zato morajo vsi otroci trpeti vsak dan ob knjigi, ker 3 otroci v razredu ne zmorejo drugače kot vsak dan sedeti in se učiti sproti? Zato menim, da bi moralo biti vsako spraševanje napovedano, pa bi otroci več znali in se več naučili, pa manj bili pod stresom, pa manj špricali šolo, pa bolj z veseljem poslušali. Tole tule napisano nima veze z disciplino. Ne moreš otrok izsiljevat s tem, zaradi vsesplošnega problema neke "demokracije" staršev, in posledično nevzgojenosti nekaterih otrok, ki spravljajo učitelje v obup. Te probleme bi se moralo reševati na drug način, ne s kontrolkami, pa z grožnjami spraševanja ali domačimi nalogami.

Kar se tiče sveta staršev....jaz sem za to, da se najprej pogovoriš z učiteljico, potem šele greš kam drugam. Včasih je lahko vse na svetu staršev, pa celo ravnatelj lahko ukaže, pa bodo učitelji še vedno delali po svoje. Tukaj smo spet pri prisili, ki je enaka, kot pri izsiljevanju otrok s kontrolkami - eno pogojuje drugo. Če je en nasilen, postane še drugi in začaran krog je tu....to ni fajn. Pa še to je treba vedet, da kaj pa je en svet šole? Nekaj za bat se? Jaz se spomnim, da je enkrat en starš mimo vseh nas privlekel na svet staršev, zakaj jaz dovolim žvečilke v razredu in je svet staršev sklenil, da se pri nas na šoli to prepove.user posted image user posted image user posted image  Jaz sem še isti teden zahtevala predstavnika in starše na izreden sestanek in so mi morali razložiti kdaj in zakaj so se to odločili. Ko smo ugotovili, da je to kaprica zgolj enega starša, in ko sem jim nazorno in konkretno razložila, kakšne pluse imajo žvečilke brez sladkorja za otroke ( kadar seveda ne pojejo ali telovadijo) in zakaj sem se tako odločila, kadar otroci, ki so primerno stari to želijo, so se družno odločili drugače. In posledično cela šola. Kaj je torej dosegel svet šole? Ne, po moje ni rešitev v svetu šole. Rešitev je v primerni komunikaciji ob primernih prilikah s primernimi ljudmi. V prvi vrsti z učitelji, če ne gre drugače pa tudi z ravnateljem.
Aja, še to, niti inšpekcija danes ne predstavlja neke strašne grožnje. Pa veste zakaj? Ker starši tako množično prijavljajo vse sorte malenkostnih neumnosti, da inšpektorji presneto gledajo, da bodo res pravični, niso kar apriori na strani starša. In prav je tako. 

(odgovor članu nejcko)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Mnenje o članku
13.9.2006 22:15:02   
nejcko
OOO, Gina, pozdravljenauser posted image sva spet na najini debatiuser posted image

Se strinjam in sem tudi napisala, da so otroci danes preobremenjeni, čeprav naj ne bi smeli biti, kajti 9-letka naj bi bila tako zastavljena - poudarek je na naj bi bila, pa seveda ni. Zato pa pravim, da je kriv sistem. Saj o tem sva že večkrat debatirali.
Jaz se absolutno strinjam, da je vsega preveč, še največ balasta, ampak ti iskreno povem, da ne pri mojem predmetuuser posted image . Resno, tu so snov tako okrnili (in jo napolnili z neko kvazi praktičnostjo), da gredo mulci v SŠ brez pojma o tem, kaj je npr. glagol. In verjetno je pri vseh predmetih tako.
O tem, zakaj je toliko predmetov več kot nekoč, sem enkrat že pisala - očitno so potrebe po tem; danes je že skoraj nujno govoriti dva tuja jezika (+ en predmet), računalništvo je postalo naš vsakdan (+ en predmet), tudi ekologija mora postati, če ne nas bo vse pobralo (+ en predmet), potem pa še splošna pričakovanja družbe, da so otroci geniji že v vrtcu, torej je nujno nabutati jih s čim več informacijami, da bodo ja razgledani in pametni in oh in sploh. Žal, tako je. In potem pride ven oh in sploh predmetnik in otroci totalno preobremenjeni z vsem in žal niti najmanj geniji - prav nasprotno.

Kar pa se učiteljev tiče, ki so bili tiho ob šolski prenovi, pa še enkrat povem, da jaz takrat še nisem bila učitelj. Sem pa zdaj in iskreno povem, da jih ni na svetu poklicev, v katerih bi bili ljudje tako ponižni, nesamozavestni in nekolegialni, kot so prav učitelji. So čisto krščanskiuser posted image udariš jih po enem licu, pa nastavijo še drugo, pa še kolega porinejo naprej, da jih še on fašeuser posted image . Žalostno (ali smešno), ampak resnično. Saj lahko že po raznoraznih debatah vidiš (pa ne samo na tem forumu), koliko šolnikov o dotičnih problemih sploh debatira. Tukaj recimo največkrat samo midveuser posted image

Se mi pa vsaj za eno stvar fajn zdi, namreč, da si je ministrstvo samo sebi naredilo tako medvedjo uslugo - hoteli so imeti preko staršev kontrolo nad učitelji, pa so spustili lisico med kure, prav jim je. Kar naj imajo veliko dela, vsaj nekaj počnejo.

Aja, še glede nalog. Jaz sem jih dajala res malo - največkrat za kazen, če zaradi nediscipline nismo mogli priti čez snov. V bistvu to niti ni bila naloga v pravem smislu, ampak so pač morali zadevo do konca preštudirati sami. Ja, saj vem ... grozna sem, ker zaradi lastne nesposobnosti, da bi ukrotila 20 pubartetnikov, še obremenjujem uboge revčke

LP



(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Mnenje o članku
13.9.2006 22:38:07   
Gina
A dej, no Nejcko- saj veš, da govoriva o istih rečeh. In v bistvu se najbrž skoraj o vsem strinjava. Jaz se s tabo v zadnjem postu prav gotovo, in učitelje si zelo realno opisala.user posted image  Mi je všeč.
A veš, če so ti tolk po glavi skakal, da niste predelali vsega, potem je bila to logična posledica in ne kazen. Ma saj vem, da je s kakšnim razredom čisto nemogoče kaj naredit, ker je sistem vzgoje in šolstva pa vsega skupaj svoje naredil. Ampak saj veš, o čem sem govorila. O tem, da se daje naloge kar tako, ker so učitelji tako navajeni, pa ker je treba tone vaj naredit, ker 100 kil ni dovolj, čeprav to nikomur ne naredi nič dobrega....

nočko vsem!user posted image

(odgovor članu nejcko)
Neposredna povezava do sporočila: 6
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...
Norice ali vodene koze
photo
Norice ali vodene koze so najpogostejša nalezljiva bolezen z izpuščaji. Bolezen se pojavlja skozi vse leto, v večjem šte...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?