Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
Uporabnik | |
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 19:53:50
|
|
|
|
Felicita
|
64 je vseh 1/6 je jablan, torej 64/6 = 10 pa neki 1/4 je hrušk, torej 64/4 = 16 1/2 je breskev, torej 64/2 = 32 ostalo so marelice: 64-10-16-32 = 6 jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo.
< Sporočilo je popravil Felicita -- 19.11.2008 19:55:11 >
_____________________________
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 19:57:44
|
|
|
|
K_a_t_i
|
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki. V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves? Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva . Matematično pa: jabolk 64/6=10,6666666 hrušk 64/4=16 breskev 64/2=32 MArelice = 64-10,6666-16-32=5,33333333333
_____________________________
Žiga, 27.02.07 Gašper, 22.5.10
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:21:41
|
|
|
|
špelin@
|
IZVIRNO SPOROČILO: K_a_t_i Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva . V tem je ravno štos... Ker so dosedaj delili samo z ostankom, decimalk pa še ne poznajo.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:28:19
|
|
|
|
Felicita
|
pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne?
_____________________________
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:29:54
|
|
|
|
tinica
|
Hey Mi smo se tudi lani obadali s to nalogo, ampak žal ne vem rešitve. Sem šla gledat matematični delovni zvezek pa ne najdem tega primera. A mi lahko prosim napišeš na kateri strani je ta naloga in v katere, delu. Hvala
_____________________________
Kritizirati zna vsak bedak in mnogi to počno.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:44:15
|
|
|
|
špelin@
|
IZVIRNO SPOROČILO: Felicita pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne? To je matematično izvedljivo, smiselno pa adijo pamet... Si pa super izračunala, hvala.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:44:45
|
|
|
|
špelin@
|
tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:49:48
|
|
|
|
crci06
|
verjetno je poanta naloge ravno v tem, da zahteva premislek. ne vem, kako je to razdeljeno po razredih, ampak mogoče je pa uvod v računanje z decimalkami čeprav mislim, da je prezgodaj. Drugače pa - teoretično in praktičo - je danes povsem mogoče kupit sdiko drevesa, na katerem sta 2 cepljenca, jabolko in marelica na primer. Mogoče bi moral kakšen otrok to povedat kot rezultat
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:50:55
|
|
|
|
klavdiy4
|
čaw Upam, da še nisem prepozna..po mojem je tako: : breskev je 32 dreves....1/2 od vseh dreves... hrušk je 8 dreves..1/4 od 32 dreves, ki so ostale.. jablan je... 64dreves - 32dreves breskev- 8dreves hrušk = 24 dreves, ki ostanejo...1/6 jablan od 24 dreves, ki ostanejo so 4 drevesa.. marelice.... 64dreves - (32breskev+8hrušk+4jablana)= 64 dreves - 44dreves =20dreves marelic....
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:51:45
|
|
|
|
lelaval
|
Jaz pa se ne spomnim te naloge od nobenega - očitno so jo preskočili.
_____________________________
V življenju sta nam dani 2 čaši, sladka in grenka: vsi moramo izpiti obe, življenje pa nam obe čaši toči nepredvidljivo.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 20:54:43
|
|
|
|
Felicita
|
klavdiy, tole tvoje nima logike... ker potem bi bil tekst 'x/y preostalih dreves so jablane'. tko se pa vse napisano nanaša na 64 osnovnih dreves. špelin@, kr navadi se, mene so dans na faksu (pri statistiki) prepričal, da je možno narest 0,72 avta sploh nalog za OŠ so večinoma skregane z zdravo logiko in kmečko pametjo...
_____________________________
Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 21:38:43
|
|
|
|
lenika
|
Že v osnovi nekaj ni v rdu, ker računamo odstotke od vseh dreves in šestina jablan pač ne pride celo število.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 21:41:19
|
|
|
|
tinica
|
tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu. IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu. No sej zato je pa nisem našla v nobenem matematičnem delovnem zvezku. Spomnim pa se, da so jo morali narediti.
_____________________________
Kritizirati zna vsak bedak in mnogi to počno.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 19.11.2008 21:51:01
|
|
|
|
Anonimen
|
jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo. Ja, cudni racuni . Kaj ce je napak v tekstu, da je misljeno ena osmina (in ne sestina)?
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 20.11.2008 7:29:30
|
|
|
|
Luni
|
Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19? No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko
_____________________________
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 20.11.2008 10:15:42
|
|
|
|
asso
|
IZVIRNO SPOROČILO: Luni Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19? No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko
_____________________________
Everything will be OK in the end. If it`s not OK, it´s not the end yet.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 20.11.2008 14:49:10
|
|
|
|
Luni
|
Ja, ti rečem , da ne govorim o simetriji
_____________________________
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 20.11.2008 18:03:59
|
|
|
|
špelin@
|
Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 22.11.2008 20:56:51
|
|
|
|
marelicaa
|
IZVIRNO SPOROČILO: Luni račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19? No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. To sta pa ja dva različna računa!
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 22.11.2008 21:57:51
|
|
|
|
zmajaz
|
IZVIRNO SPOROČILO: špelin@ Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne. Grem v šolo pa ji nekaj v glavo vržem! Ne more dajat otrokom polovično rešiljivih nalog.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 24.11.2008 11:59:53
|
|
|
|
crci06
|
men bi bilo pa zanimivo kaj takega, ampak mogoče bolj za kakšen dodaten pouk. in za razširjat logiko razmišljanja, da se otroci na vse možne načine poskušajo dokopat do rešitve, da jim je zanimivo... žalostno je, če rešitve ni, žalostno je pa tudi, če se doma starši skupaj z otrokom hudujejo proti učiteljici. in potem gredo otroci v SŠ in se napiflajo možnih potekov reševanja naloge in potem je besedilo okrog obrnjeno inzmrznejo... vejemtre, sem videla to... zdaj se vam bo to zdelo filozifiranje, ampak npr. pri taki vaši nalogi bi najprej pisalo, da se 9 dreves sploh ni prijelo, torej bi moral izmed ostlaih računat, kolk je ena šestina in marsikdo ne bi pomisli, da je treba odšteti 9. pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe.
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 26.11.2008 8:25:10
|
|
|
|
TiaSara
|
pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe. Ja, to je fajn, ampak v štartu mora biti naloga rešljiva, da lahko rešijo izziv .
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 26.11.2008 10:57:50
|
|
|
|
staši
|
64 je vseh namesto 1/6 je 1/8 se pravi 8 jablan 1/4 hrušk je 16 hrušk 1/2 breskev je 32 breskev in ostalo so marelice in sicer 8 marelic. Se pravi 8+16+32+8=64 dreves YESSSSSSS
|
|
|
|
RE: Matematika 4. razred - rešite nalogo 26.11.2008 19:59:58
|
|
|
|
čipka
|
oo.bravo staši
_____________________________
my little babygirl - moja največja sreča -
|
|
|
Najbolj brane vsebine v rubriki Praznična okrasitev: Papirnate snežinkePapirnate snežinke so klasika za okrasitev doma pred prazniki. Z njimi lahko okrasite okna, vrata, jih obesite na luči ....
Zadnje s foruma
Jaslice ali varuška
пеперутка16
Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?