Anonimen
|
UPRAVNA ENOTA NI ISTO KOT OBČINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pa dejte to že enkrat dojet!!!!! Pa dejte že enkrat to dvoje razlikovat, no ker to pa res vsakič razlagam. Postopkov sprejemanja rostorskih aktov NE vodi Upravna enota amapak OBČINA!!!!!! Občina kot prvo v strategiji določi pomembnejše prometne povezave in to samo na strateškem nivoju, kako se bodo te zadeve umeščale v prostor se določa v izvedbenem delu OPN-ja. Po bnavadi je to itak določeno tako, da se sprejme samostojen prostorski akt, sploh če gre za obvoznico. Zdeva se po novem imenuje Občinski podrobni protorski načrt (OPPN). Postopek sprejemanja je nekako takšen (zelo grobo, ker se v detajle ne bi spuščala): Pobuda ->smernice ministrstva -> osnutek predloga -> recenzija...->dopolnjen osnutek predloga -> javna razgrnitev z javno obravnavo -> pripombe -> soglasja ministrstev -> sprejem akta. Po zakonu se javnost (ti in vsi ostali zainteresirani) vključi na javni razgrnitvi in javni obravnavi, tekom le teh se podajo pripombe na predviden prostorski akt. VSE pripombe mora pregledati stroka in občina in jih ali UTEMELJENO ZAVRNITI ali UTEMELJENO SPREJETI. tako, da tekom samega postopka se lahko kadarkoli vključite prek teženja županu in občinski upravi ali čisto legalno na javni obravnavi (lihkar sem pršla z ene za regionalno cesto in bomo tudi rušili stanovansjke hiše). Ko se DOREČE trasa in sprejme psrostorski akt OPPN za nameravano gradnjo se gre v izdelavo projekta z gradbeno dovoljenje, šele v tem projektu se določijo čisto natančni parametri in ureditve (zasaditev zelenja postavitev nadomestnih ograj, prestavitev kakih komunalnih vodov, tlakovanje dvorišč in podobno), ki se bodo z gradnjo izvajali. Hkrati z izdelavo projektne dokumentacije pa že potekajo poganja za odkup zemljišč, pa tudi prej, jasno. Na traso ceste se pa da vplivat zgolj in samo prej javnih razgrnitev in javnih obravnav. Pa še to naj omenim, da je določanje trase zelo mukotrpno delo, ker to ne pride kar en in z ravnilom nekaj potegne ampak je tukaj toliko usklajevnja in iskanja ustreznih kompromisov, da se ne da povedat. Nemalokrat pa so tukaj tudi tehnične zahteve za katere ''navadni'' ljudje ne najdejo nikakršnega posluha. In kot sem danes že rekla: Na prostoru se srečuje toliko različnih interesov, da se vsem hkrati ne da ugoditi. Žal je tako, da se morajo vedno sprejemati kompromisi, kdo pa več potegne ven pa je odvisno samo od sposobnosti trmastega vztrajanja na svojem. Kar se nemalokrat izkaže kot zgrešeno. PS: Pa ne mislite, da ne razumem. Še predobro vem kaj pomeni pokat kufre iz lastnega stanovanja, kaj pomeni zapustiti nekaj kar si s trudom ustvaril, ampak včasih se da (za primerno ceno) naredit tudi kaj za skupno dobro. PS2: Če bo trasa šla čez hišo boste dobili drugo, če bo šla preblizu hiše tudi. Če bodo vplivi veliki si lahko marsikaj izpogajate. Če vam nekdo traso v bližini bajte nariše, verjemite, da tega ni naredil iz hudobije in kar tako na pamet ampak, da za tem stoji kar precej dela in že kar nekaj kompromisov. LP.0
|