Anonimen
|
V časopisu sem našla članek v zvezi z igračami, ki se mi je zdel zanimiv za nas vse, zato kopiram njegov del: Dr. Ljubica Marjanovič Umek, predavateljica razvojne medicine in strokovnjakinja za ocenjevanje igrač s psiho-pedagoiškega vidika: "Najbolj je pomembno, da imajo otroci igrače iz vseh ključnih področij, ta so štiri. Med zaznavno - gibalne igre prištevamo igrače, pri katerih se dojenček uči gledanja, tipanja, okušanja in kjer razvija gibe, na primer vleče igrače na vrvici. Zelo pomembne so tudi igrače za domišljijsko igro, kot so medvedki, punčke, lutke. V naslednji skupini so sestavljanke in konstruktorji. Za te igrače je pomembno, da jih imajo otroci, tako deklice kot dečki, že zelo zgodaj. V prvem letu starosti jim damo v roke na primer dve kocki. To je že konstruiranje in prav te izkušnje pripeljejo do tega, da bo petletni otrok znal relativno zahteven načrt preslikati v zgrajeni grad. V četrti skupini so družabne igre oziroma igre s pravili tipa Človek ne jezi se, karte, ... ki pri otroku razvijajo socialne veščine. Nauči se razumeti kaj pomenijo pravila, kaj pomeni strategija, zakaj nekdo zmaga ali zgubi. Po moji presoji je zelo pomembno, da ima otrok igrače iz vseh naštetih skupin, četudi samo po eno. Nas namreč zavede v smislu, moj otrok ima pa tako rad avtomobilčke in se samo z njimi igra, zato mu kupim še pet novih. S tem mu ožimo interes, namesto da bi mu odpirali širino."
|