|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Kaj nam je narediti?
6.1.2009 8:59:45   
Bejba
Ne vemo kaj naj naredimo in, ker se ne spoznamo na te zadeve, sem se obrnila na vas za kakšen nasvet.
Zadeva je takale. Pri podjetju **** smo naročili garažna vrata, kasetna, na daljinsko upravljanje. Plačali smo 50% avansa in čakali na vrata. IN čakali in čakali in čakali......... Rok dobave je bil od 30 - 60 dni, pri nas po 90-ih dnevih še ni bilo ne duha ne sluha o vratih. Mož je skoraj vsakodnevno klicaril na podjetje in spraševal, se kregal, na koncu že grozil, pa ni nič pomagalo. Češ da imajo preveč dela, kar pa seveda ni naš problem. Če so nam dali ponudbo za vrata na kateri piše rok dobave, je to po mojem mnenju za njih zavezujoče.
Ok, po vsakodnevnem klicanju in kreganju, so nam končno prišli zmontirati vrata 29.12., tik pred novim letom.
Vrata so zmontirali in pri tem poškodovali špaleto okoli vrat. Poleg tega je mož opazil, da je na notranji strani vrat udrtina ter zahteval da se ta kaseta zamenja. Po dolgem pregovarjanju, da to ni njihova krivda, sta monterja le zatrdila, da pridejo naslednji ponedeljek pogledat in poslikat ter bodo zamenjali kaseto. Ko so bila vrata montirana je želel mož vso stvar preizkusiti, vendar mu monter ni želel izročiti daljinskega upravljalnika, češ da še ni plačal druge polovice vrat, ki naj bi se plačala pri prevzemu. Mož je imel denar pri sebi in je rekel, da ne bo plačal nekaj kar ne sme preizkusiti. Po prerekanju se je monter le vdal in predal daljinec mojemu možu. Kljub njihovemu zamujanju pri roku dobave in vseh zapletih, sva dobila na vse skupaj bore 3,70 EUR popusta in sicer na plačilo avansa.
Včeraj pa mož zopet kliče v firmo, ker naj bi prišli poslikat udrtino, pa ni bilo nikogar. Poleg tega vrata štekajo pri zapiranju in se kar sama od sebe odpirajo. Govori z direktorjem in ta mu arogantno odvrne da se ne misli s tem ukvarjat, ter da ne bodo nič popravljali ali menjali kaseto. Da to pač tako je. Potem mu mož pove, da vrata že v osnovi ne delajo kot bi bilo treba, pa pravi, da če je tako, se bo pač enkrat oglasil, ampak da naj mu pripravi vsa gradbena in ostala dovoljenja za garažo ter vse potrebne papirje. Kaj hudiča njega to zanima oz ali ima sploh pravico to zahtevati? Ko smo mu plačali za vrata ga je bolil k….. za papirje, zdaj ko pa je treba stvari popravljati, pa zafrkava na vse mogoče načine.
V glavnem, mi smo totalno besni. Predvsem smo šokirani in jezni nad to aroganco in obnašanjem direktorja, njegove žene, ki naročila sprejema in vseh ostalih. To ni način in v končni fazi mi dajemo njim kruh z našimi naročili.
Vrata so v garanciji dve leti. In sedaj me zanima kaj nam je narediti, kam se lahko obrnemo, kam jih lahko prijavimo oz. kaj lahko zahtevamo od njih? Mogoče zveza potrošnikov, tržna inšpekcija, ne vem......?

Hvala za pomoč


_____________________________

Odločitev, da boš mati, je usodno pomembna.
Takrat izbereš, da bo tvoje srce
za zmeraj hodilo po svetu zunaj tvojega telesa.
(Elizabeth Stone)
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Kaj nam je narediti?
6.1.2009 9:33:46   
knedli
Zagrozi, da jih boste prijavili na zvezo potrošnikov ali pa jih kar prijavite.

(odgovor članu Bejba )
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Kaj nam je narediti?
6.1.2009 10:50:26   
fricka
Ti kar povprašaj na zvezi potrošnikov. Imajo na internetu objavljeno številko za stranke in so zelo prijazni.

(odgovor članu knedli)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Kaj nam je narediti?
6.1.2009 12:07:02   
michelleD
o

(odgovor članu fricka)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Kaj nam je narediti?
6.1.2009 12:48:04   
Anonimen
Povsem nestrokovno.

Preberita si obligacijski zakonik (kršenje več členov glede dobavnih rokov in glede izpravnosti izdelka, nesprejemanje reklamacij (poslikajte in jim pošljite pisno vse obrazloženo, kje in kakšne napake so se pojavljale), poleg tega priporočam v branje tudi Zakon o varstvu potrošnikov ter Zakon o nepoštenih praksah pri varstvu potrošnikov.

 

(odgovor članu michelleD)
  Neposredna povezava do sporočila: 5
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kako povečati možnosti za zanositev
To so načini za hitrejšo zanositev - spremljanje plodnih dni, zdrav življenjski slog in redni spolni odnosi. Ob težavah ...
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Kam z otroki za noč čarovnic 2024?
Letos bodo noč čarovnic po Sloveniji zaznamovali številni dogodki za otroke, od zabavnih delavnic do strašljivih dogodiv...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?