zaspancek1
|
evo, tu postavljam vprašanje - kaj vi, moderatorji RR razumete pod pojmom oglaševanje? Namreč v temi o spodnjih hlačah sta bili brisani sporočili z linki tujih spletnih trgovin (moje in še eno) z obrazložitvijo, da oglaševanje ni dovoljeno. Berem vaša pravila in napotke, pa definicijo Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK), pa mi ni jasno, zakaj se vam je zdelo potebno brisat linke, imena trgovin npr. (teh v Sloveniji) pa niso čisto nič problematična? Kaj res verjamete, da tiste, ki lepimo linke tujih spletnih trgovin, dobivamo za to kaj plačano? Resno? Ja, najbrž je Slovenija res hudo pomemben trg za Amerikance in Angleže, ja. Eh, svašta - še dobro, da tega "moderiranja" niste izvajali, ko smo kupovali avtosedeže na pramworldu, babyprofi, pingpongonline, babymarkt,... pa modrce za dojenje na nursing bra co uk, pa modrce in kopalke za večje košarice na brastop, filgeaves, bravissimo, upliftlingerie, brasandhoney, pa kakšne čeveljčke in copate, pa poganjalce pa še kaj...Skratka - izmenjava informacij o tujih spletnih straneh (za katere 100% nihče od prisotnih na RR ne prejema nobenega plačila - torej ne gre za oglaševanje po definiciji SOK) je absolutno ena izmed pozitivnih svari na RR. In če to v bodoče ne bo mogoče, nekako težko verjamem, da bo to pripomoglo k večji obiskanosti (kar pa najbrž je namem, a ne?). Torej - kakšna so nova pravila? Absolutna prepoved leplenja linkov ali kaj?
|