|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 16:56:08   
jupiter
Sem bla šokirana, ko je tamal prišel v 4.razred 9-letke in so povedali, da se likovni pouk, glasbena vzgoja in športna vzgoja po novem ocenjujejo z ocenami od 1 do 5, pa še to, da so enakovredne ocenam od matematike, slovenščine...! Po kakšni in čigavi logiki?
Kakšen mulc bi se moral rodit, da bi bil in športnik in slikar in glasbenik? Po kakšnih kriterijih se sploh ocenjuje?
Se mi zdi tud grozno, da so otroci pri teh predmetih pod pritiskom, glede na to, da je ocena enakovredna ostalim.
Mislm, da bi morali biti ti predmeti za sprodstitev v že tako natrpanem urniku. In konec koncu naj bi vzpodbujali k ustvarjanju in kvalitetnemu zapolnjevanju časa, pa ne vem kako naj bi otrok kasneje z užitkom nekaj ustvarjal, če bo  pa 9 let navajen risati, peti, igrat košarko pod pritiskom za oceno?
Kaj čez dve leti bomo imeli res sprejemne za v vrtec?
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 17:26:14   
Dejča
A niso te ocene že nekaj časa? No, ne vem, sama imam že 100 let od OŠ, Taro pa čaka še kar nekaj časa, preden bo tam. Kaj češ, tako je pač, jaz tudi ne bi bila vesela, če bi ocenjevali mojo telovadbo, vendar je tako bilo že pred leti, ko so naši starši hodili v šolo in je spet. Enemu se pa mogoče zdi krivično, da ocenjujejo AN, ker niso nadarjeni za jezike, ali SL, ker ne znajo pisati spisov ipd. Jaz bi bila najbolj vesela, če sploh ne bi bilo MA. Pa sem vseeno morala živeti z njo. Saj najbrž tudi ni treba biti da Vinci, da ti dajo 5 za risbico ali Mozart, da dobiš 5 pri glasbi. Nekaj pa moraš pokazati in znati - to je pa najbrž tudi namen, kajne?

(odgovor članu jupiter)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 17:29:27   
artista7
jaz se tudi ne strinjam s tem sistemom. Sama sicer s tem nimam problemov, imam dober posluh in za likovno tudi smisel, moj fant pa npr. ne. In je dostikrat že rekel, da si je v osnovni bolj od vsega želel, da bi bil pohvaljen pri likovnem, ker se je trudil. To se seveda ni zgodilo. Drugače je bil pa odličen učenec. Ker nadarjen si ali pa nisi. eni so povprečni, drugi podpovprečni. Jaz npr. nisem bila uspešna pri telovadbi, glasbo in likovni in tehnika- vse z levo roko delala. Za moje pojme je to diskriminacija in še dodaten pritisk na otroke. Sploh pa se to ne more primerjati z npr, matematiko, ker se tega lahko naučiš. Lepo slikat ali pa peti s posluhom (če ga nimaš) pa le s težavo.


< Sporočilo je popravil artista7 -- 26.1.2006 17:32:28 >

(odgovor članu jupiter)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 17:34:23   
kofetek2010
IZVIRNO SPOROČILO: jupiter
Kakšen mulc bi se moral rodit, da bi bil in športnik in slikar in glasbenik?


in kakšen mulc bi se moral rodit, da bi bil in matematik in naravoslovec in družboslovec?user posted image

po moje je edino tako prav, zakaj bo morali bit "nadarjeni" otroci izpostavljeni samo pri "tapravih" predmetih user posted image  

če je nekdo dobr športnik ali glasbenik ali likovnik, pa naj bo!user posted image

(odgovor članu jupiter)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 17:38:56   
mika
Jupiter, saj za noben predmet otrok ne rabi bit genij. gre za to da obvlada (bolj ali manj)snov ki se jo učijo. Saj imajo profesorji kriterije po katerih ocenjujejo. 
Sigurno si sama bila kdaj vprašana, recimo geografijo ali pa kateri drug predmet, pa si dobila nižjo oceno, kot si si jo dejansko zaslužila. Potem ne bi smeli ocenjevati spisov, ker niso vsi otroci 'rojeni pisatelji'.
meni osebno se zdijo številčne ocene bolj fer kot pa opisne. nek učenec, ki je glasbo znal za štiri je dobil oceno uspešno, ravnotako kot nek drug učenec, ki je znal komaj za pozitivno- to pa res ni fer.

< Sporočilo je popravil mika -- 26.1.2006 17:40:13 >

(odgovor članu jupiter)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 17:49:45   
mika
peti s posluhom (če ga nimaš) pa le s težavo.


Zakaj pa potem govorimo z različnimi naglasi? ker smo se tako naučili. se pravi se da tudi peti naučiti.
Sem imela sošolko, ki je tako mimo pela, pa se je pa vpisala v glasbeno šolo. Res je morala vložiti malo več truda kot ostali, na koncu je pa zapela note včasih bolje od ostalih.

(odgovor članu jupiter)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 18:53:15   
ronja5
Jaz pa mislim, da je vse odvisno od posameznega učitelja. Jaz ( moji otroci) imam žal slabe izkušnje. Pri matematiki je jasno, koliko točk zbereš, tolikšna je ocena. Če nisi nadarjen za likovno ali glasbo, je trud in vaja premalo, saj so nekateri učitelji zdaj, ko se ti predmeti ocenjujejo številčno pač dobili krila.
Moj tavečji je imel lani same štirke in petke, razen likovne (3). Letos je učiteljico vprašal, če ima sploh možnost za štirko. In kakšen je bil odgovor? Ja seveda, samo potrudit se moraš. Kako naj se revež potrudi, če je totalen antitalent in v življenju zihr ne bo umetnik. Eh, brezveze. Eni učitelji so trdi kot beton.

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 19:12:37   
Gina
Meni se zdi narobe to, da so otroci non stop pod pritiskom in MORAJO vse znati in to vsak dan in to pri vseh predmetih. POtem se pa čudimo, da se jim malo odpelje, pa da so nemogoči in predrzni. Vse kar znamo, je pa manipulirat z ocenami. Beda.
In ne, ni narobe to, da je ŠV ali GV ali likovni enako pomemben predmet kot MA ali SL. Narobe je to, da so otroci preobremenjeni, da je snovi preveč in da se otroci ne naučijo osnov dobro. Kje je potem ves balast, ki ga pogoltnejo zraven in tudi spustijo ven iz sebe isti hip, ko je kontrolka mimo. Ne, OŠ ne nudi neke splošne izobrazbe. Nudi naroben učni program. Preobsežen. Ampak dragi moji - hoteli ste, imejte. Ko smo tulili v nebo, da 9-letka ne bo ok, ni bilo skoraj nikogar za nami. Vsi so rekli, moji otroci so še premajhni ali jih še nimam - nikogar ni brigalo. Vse se je zdelo tako daleč. NO, kaj čmo, izvolili smo (ste) Gabra takrat, ploskali liberalni demokraciji, ki je stala za tem, zdaj pa žanjemo sadove njihovega dela in se jezimo na sistem, ki pa - roko na srce - je bil in je zanič. Kdo bo pa trpel posledice? Moji in vaši otroci. Hudo.

(odgovor članu ronja5)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 19:12:59   
ronja5
gre za to da obvlada (bolj ali manj)snov ki se jo učijo. Saj imajo profesorji kriterije po katerih ocenjujejo.
IZVIRNO SPOROČILO: mika

Ja malo morgen, bi blo fajn, če bi blo tak.

(odgovor članu mika)
Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 19:49:10   
dulcinea
Jaz poučujem v 4/9 in je prov fajn k so številčne ocene, na živce pa mi gre k morm zravn še opisne pisat. Tud otrok ne staršev nič več ne zanimajo opisne.
Je pa res da so vsi predmeti ocenjeni z oceno. V mojem razredu recimo, imajo otroci skoraj same petice. Pa tudi, če jim en predmet ne gre se pri osmih ocenah na koncu ne pozna.
Ocenjujem pa vzgojne predmete tako, da skoraj nihče ne dobi nižje kot 3. Sploh pa imam rada tiste, ki jim pri določenem predmetu ne gre tako kot bi moralo it (jst sm bla recimo na športnem področju za 2 in bi mi če bi zdaj hodila v šolo pokravilo uspeh). Njim dam oceno tudi za truda boljše.

LP, D


_____________________________

-----------------------------------------------------------------
Otroci so vredni najboljšega, ker so otroci in iz nobenega drugega razloga. Svoje dostojanstvo in svojo vrednost imajo preprosto zato, ker so.

(odgovor članu ronja5)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 20:29:10   
mika
Ronja 5, zakaj pa ti ne vprašaš učiteljice , kaj bi tvoj sin moral narediti za višjo oceno. Pa ti bo povedala svoje kriterije, ker jih mora imeti. Verjamem pa da si vsak učitelj  uredi po svoje. Boš pa vsaj vedela za kaj gre, ker odgovor, da naj se bolj potrudi si naj nekam vtakne.

(odgovor članu ronja5)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 20:48:18   
darja72

gre za to da obvlada (bolj ali manj)snov ki se jo učijo. Saj imajo profesorji kriterije po katerih ocenjujejo. 

Ja malo morgen, bi blo fajn, če bi blo tak.



Ronja5, kriteriji so dejansko napisani, no vsaj pri mojem predmetu ŠVZ in ne dvomno tudi pri ostalih. Vprašaj učiteljico, ki poučuje tvojega otroka pa bo.

(odgovor članu ronja5)
Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 21:59:05   
lelaval
Meni tudi ni najbolj všeč - a ker jaz o tem ne odločam, to pač moram sprejet. In so otroci še bolj obremenjeni. Še manj pa mi je všeč pisno ocenjevanje.

(odgovor članu darja72)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
26.1.2006 23:37:43   
jupiter
Dobro, kje je pa tukaj kreativnost? In spodbujanje kreativnosti?
Vem, da moj otrok pri likovnem ( ni in ne bo nikoli umetnik...), ko je treba kakšen izdelek nardit za oceno, ne dela le tega več z užitkom in sproščeno, ampak naredi pač takšnega, da bo zadostoval kriterijem in ugajal učiteljici. Temu se potemtakem še težko reče "ustvarjanje"!?  In bog ne daj, da še posluha nebi imel in bi bil še povrh vsega malo bolj okoren, ker bi verjetno potem tudi uspešnemu otroku zmanjkalo volje za učenje, ko bi videl, da kljub svoji pameti in pridnosti ne more dosegati dobrega končnega uspeha, npr. samo zato ker je debelušen in pač nima posluha?
Še hujše je pa to, da med učitelji krožijo zgodbice, češ da je tak sistem nastal zato, ker učiteljev telovadbe, glasbe in likovnega ni nikoli nihče kaj dosti resno jemal,  zdaj so pa končno tudi oni taglavni..... A to je umetnost?


< Sporočilo je popravil jupiter -- 26.1.2006 23:41:56 >

(odgovor članu dulcinea)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
27.1.2006 0:38:14   
artista7
brez zamere Gina- ne jaz ne moja familija ni nikoli volila Gabra oz LDS, ker nam gre na jetra. Moje mnenje je bilo že takrat (pa je še danes), da je pri nas vedno tako, da se kao špeglat hoče naša politika po skandinaviji, potem pa se špegla samo po tistih stvareh, v katerih vidi koristi za svojo rit. Toliko samo o politiki, ki se mi pač gabi...
Šola v katero sem jaz hodila je navijala za 9-letko od vsega začetka in je vse skupaj tudi dosegla v najkrajšem možnem času - bila je ena od prvih, moja sestra je bila prva s takim programom- preskoka iz 5. v 7. razred. S tem je na plači in še čemu pridobilo par učiteljev in nekaj priviligiranih učencev; samo to. Moja sestra že tako npr. ne mara kaj hudo telovadbe, a ker so fantje prevladali še pri izbirnih predmetih (premajhna šola, odloča večina), je fasala še šport za zdravje (isto se itak ocenjuje) +, kar je pomenilo dve 3ki v končnem seštevku in punca ni mogla s tem biti odlična. Zakaj dve trojki? oboje zaradi teka, kjer ni ravno blestela in kuparjevega teka, s katerim je tista prfoksa obsedena (že od nekdaj- sama je pa skoraj zavaljena- ne vidi se ji da bi kaj preveč tekla kdaj)..
povrh vsega, mika ti trdiš, da pri glasbeni šoli ne rabiš posluha.. samo nekaj: glasbena šola je individualna izbira in zelo redko vpliva na nadaljnje šolanje, v glasbeno šolo ti ni treba hoditi! Ne mi govorit, človek brez posluha ne more biti nikoli vrhunski glasbenik, četudi vadi kot nor. Lahko pa z veseljem posluša glasbo in jo občuti kot lepo stvar- naj se to ocenjuje. Kot je rekla že Gina- ker sem že tako predolga- otroci so preobremenjeni z balastom. Učitelji pa ravno tako, ker se morajo ukvarjati s preveč odvečne birokracije ki je prišla zraven te 9letke.

< Sporočilo je popravil artista7 -- 27.1.2006 0:39:39 >

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
27.1.2006 14:34:36   
ronja5
Ja mi je jasno, da so kriteriji napisani. Vem, da se lahko  tud pritožim na končno oceno. Ampak eno in drugo bi verjetno za gospo učiteljico pomenilo poseganje mene kot neizobraženega laika  v njeno strokovnost. Doma pa imam še dva otroka, ki ju bo še učila in onadva bi lahko čutila posledice mojega nestrinjanja. Na kratko- učitelj je še zmeraj BOG in  če nisi v njegovem VIP krogu- roke stran.
Itak pa bom šla v šolo in lepo ponižno in prijazno vprašala kaj mora mulo nardit, oz. česa na dela dovolj dobro.

< Sporočilo je popravil ronja5 -- 27.1.2006 14:37:23 >

(odgovor članu darja72)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
27.1.2006 22:23:36   
Gina
Ma ja, artista, saj najbrž razumeš, da nisem mislila zdaj vseh ljudi v tej naši preljubi Sloveniji, da so se strinjali z 9-letko. Jasno da je bil določen krog proti. Ampak jaz sem res prosila ljudi, naj kaj rečejo, naj gredo z mano, naj vsaj probajo......pa se je večini zdelo brez veze.
Pri učiteljih je bilo in je še mnenje deljeno. Nekateri pravijo, da je 9-letka super, drugi se ne moremo strinjat. Ne lgede na to, da je naša šola že dolga leta notri, nismo nikoli dobili učitelji zaradi tega NIČ denarja. Nekaj so dobile šole izključno za opremo učilnic, vendar samo, če so bile v prvi in drugi skupini šol, v projektu - za kotičke in omare, pa prilagojene stole po višini in mize. Učitelji smo imeli samo en kup novih zadolžitev s tem povezanih, gora časa in energije je šla za projekt. Hkrati smo sitnarili na vseh inštancah, da naj vendarle spremenijo stvari, ki bi se lahko takrat, dokler je bila stvar še projekt, poskus, spremenile. Pa je bilo vse bob v zid. Javnosti so razlagali, kako se vse spreminja, kako sodelujejo učitelji, zavod in ministrstvo....bla bla bla bla...... Naredili so po svoje.

Ronja, čisto prav imaš, marsikje je učitelj bog, ki dela po svoje- ne glede na kriterije. POvsod po šolah vemo, kdo je tak, ampak nihče mu nič ne more, niti če bi hotel. Kriterijem se reče cilji in ne glede na to, da otrok doseže cilj, mu lahko učitelj, če hoče, da 0 točk, če otrok npr. ni pravilno oblikoval stavka. V bistvu sem jaz zadnjič dobila nazaj v roke, kot mama, sinovo kontrolko, v kateri je dosegel vse cilje, niti enega ni izpustil, pa je imel goro odbitih točk. Torej cilji niso kriterij povsod. Žal. IN kaj lahko kot starš narediš pri enem takem debilnem prfoksu? Jaz bi lahko bila vsako kotrolko v šoli. A je to smisel? A se splača? Ne vem, ampak ugotavljam, da je vse skupaj ena velika žalost. IN kdo sem potem jaz, ki se pa trudim biti fajn učitelj in ki se mi zdi, da ne počnem takih neumnosti? Pri nas na šoli se spoštuje zgoraj omenjene. Oni zganjajo presing nad otroki in starši. Naročijo otrokom izdelat vse sorte reči, ki jih potem doma delajo starši, pošljejo stvari na natečaj in se podpišejo pod njih. Oni so potem cenjeni, pa še plačo imajo višjo, ker prispevajo k ugledu šole, ne lgede na to, kja delajo v  razredu z otroki. POtem se pa jaz zdaj že nekaj časa sprašujem, kaj je zdaj v resnici boljše, se naredit budalo, odšihtat svoj delavnik in ti je vse ravno, ali se trudit? Ma ne vem, jaz že kar malo obupujem.

(odgovor članu ronja5)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
28.1.2006 10:57:58   
ronja5
Ej, nikar ne obupuj, takih učiteljev je itak premalo. Jaz se jih še zdaj spominjam z nasmehom in dobro mislijo, to pa je vse kar šteje! Lahko po desetletjih srečam nekoga izmed fajn učiteljev in mi je še zmeraj toplo pri srcu.

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: Glasba, špotna in likovni za oceno?
28.1.2006 11:34:25   
Anonimen
Ja, je zoprno ocenjevat vzgojne predmete z oceno. Učim v 5.r.d. in učencem pri vseh reh predmetih povem kriterije ocenjevanja. Moram reči, da se vsi maksimalno trudijo, če se jim da. Pri športni imam kar nekaj gimnastičark, ki z lahkoto  pri gimnastiki dobijo odločino. Od drugih niti slučajno ne zahtevam tako popolnih gibov in izvedenih vaj, kot jih lahko prikažejo dekleta, ki trenirajo gimnastiko. pa tisti učenci vseeno z lahkoto dobijo petico. Če le upoštevajo kriterije, ki jih prej postavim.
Pri glasbi imamo kar nekaj težav-snov je težka, učencem ne grejo v glavo note, lestvice...., zato se tukaj pojavijo tudi dvojke, trojke. Ja, bolj se je treba učit. Glasbo smo včaih jemali z levo roko.
Pri likovnem je tudi razlika med otročci. Eni imajo večji smisel, drugi ne, vendar ko se postavi likovna naloga, se tudi izpostavi kriterije. Torej...če imamo na programu npr svetlitev in temnitev...otroke vodim in točno vejo, na kakšen način barve svetlimo in temnimo. Šele, ko to obvladajo, se lotimo težje naloge...slikanje s svetlitvijo in temnitvijo. Pri ocenjevanju si pozoren na to, kako je učencu uspela svetlitev in temnitev in ne na to, kako je narisal...ali mi je všeč ali ne. Iamm pa učence, ki se jim NE DA, ampak res NE DA potrudit. In že vnaprej rečejo:"To je brez veze" in spacajo nekaj na hitro... Seveda je potem nižja ocena, kot pri tistem, ki se res trudi, pa čeprav nima veselja do risanja. Pa še to...vedno ocenjujem javno in učence vprašam za mnenje...glede na kriterije, ki smo jih postavili v začetku ure, sami pridejo do realne ocene.

Drugače pa so ti predmeti otrokom še vedno v sprostitev. Jih imajo radi. In ocene so največkrat dobre. Problem se pojavi pri učencih, ki recimo MAT, SLO, DRU; ANG, NIT komaj na 2 spravijo, potem imajo pa LVZ, ŠVZ, GVZ in še GOR 4 ali 5. In gre uspeh avtomatično navzgor. Ampak to je že druga zgodba...


(odgovor članu ronja5)
  Neposredna povezava do sporočila: 19
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Družinske aktivnosti za ves december
Pripravili smo vam več kot 20 aktivnosti, s katerimi lahko napolnite adventni koledar oziroma zapolnite družinske dneve ...
Zato bi se morali otroci več igrati
Igra spodbuja otrokov razvoj, od ustvarjalnosti in motoričnih spretnosti do logičnega razmišljanja in socialnih veščin. ...




Jaslice ali varuška
пеперутка16

Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?