posh
|
IZVIRNO SPOROČILO: nusi Kar bi bilo koristno vedet je, katera sporočila naj bi se skrivala znotraj te reklame oz. kaj naj bi pri nas izzvala. No pa dajmo, težko je to zadevo opisat v enem postu. Mind Control je že izvajal dr. Mengele v Auschwitz-u. Mi smo preko medijev- predvsem preko tv-ja izpostavljeni predvsem desenzibilizaciji (sex, nasilje, nenormalni medčloveški odnosi, v filmih so negativci prikazani kot junaki, itd.). In že otroci so izpostavljeni temu v risankah... Omenjena reklama je polna simbolov, ki človeku, ki se tega ne zaveda, podzavestno deluje preko že omenjenih subliminalnih sporočil. Donatella je v reklami prikazana kot "handler", torej nekdo, ki upravlja z drugimi. Natančno si poglej scene: ženske, prikazane kot lutke, marionete, kjer nekdo drug vleče vrvice, kaj hoče povedat: da naj ne mislimo s svojo glavo, naj nas nekdo drug vodi; ženska, ki hodi kot hrček v tistem obroču naprej in nazaj (kot handler ukaže), spet nakazuje manipuliranje, ter gonilno silo; Po Donatellini hiši kamere, ki spremljajo vsak korak marionet.. dezorientirane ženske in na koncu stavek: my house, my rules, my pleasure. Torej je ona tista, ki ima vse pod kontrolo. Mogoče zveni to vse skupaj kot lari fari, težko mi je zdaj celotno zadevo opisat, tega je malo morje povsod. Ampak zamisli koliko mladih žensk je videlo reklamo in čakalo da "vdrejo" dobesedno v H&M in poberejo najboljše kose, in si ni belilo glave kaj v reklami nakazujejo, celo všeč jim je bila!
|