|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   "dobra"šola
2.4.2007 8:30:25   
popi
Naš fant obiskuje eno izmed oš v lj.Pa mi je nekdo odgovoril,da je to zanič šola,da se nič ne potrudijo....Za nek vrtec pa ja,ta je pa dober.Ker naj bi bil v določenem delu lj.Je kaj na tem?
lp

_____________________________

Pleši na glasbo,ki jo slišiš.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: "dobra"šola
2.4.2007 8:47:36   
Marogica
Najbrž so razlike v šolah in vrtcih in to v izvajanju/načrtovanju določenih programov in infrastrukture kot takšne. Vendar najbrž ni tako velikih razlik, kot ljudje mislijo. Ni tako, da obstajajo "elitne" šole/vrtci in šole/vrtci za "siromake", kajti programi in infrastruktura so vseeno nekje takšni, da odgovarjajo določenim normam in predpisom. TO ti bo najbolj natnačno lahko opisala kakšna vzgojitelicja/učiteljica.

Sem pa mnenja, da je to včasih lahko samo subjektivno mnenje, ki nima realne osnove. Torej, če stojijo pred vrati šol/vrtcev mercedesi in BMW-ji, še to ne pomeni, da je ta šola boljša-vsaj v moji očeh ne. In če je otrok koliko toliko "normalen" v razvoju, se nimaš česa bati.

_____________________________

"Vrabec zavida pavu breme njegovega repa".
R. Tagore

(odgovor članu popi)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: "dobra"šola
2.4.2007 10:14:47   
popi
Pravzaprav vem da obstajajo take predstave.Se ne bojim samo dejansko so se otroci že prešolali,ker jim določena šola ni ustrezala oz.so starši menili,da je drugje bolje."Dobra"šola bi se jim bolj posvetila ,zavzela ,tam so "dobri" učitelji.
lp

_____________________________

Pleši na glasbo,ki jo slišiš.

(odgovor članu Marogica)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: "dobra"šola
2.4.2007 16:27:01   
POKPOK
V čisto vsaki šoli se najdejo učitelji, ki niso dostopni, človeški, ne znajo vspostaviti avtoritete... Stvar komunikacije med starši in ravnateljem pa je, kako se te zadeve rešujejo. Menim, da ni razlik med šolami, ampak med ravnatelji. So taki, ki znajo v svojem kolektivu narediti red, prepoznati slabosti učiteljev. Tudi komu vzeti razred in mu dodeliti varstvo, če ne gre drugače.
Soditi šolo samo po uspehu, % odličnjakov, je meni zelo mimo. Na takih šolah se manj uspešni učenci zelo slabo počutijo.
Če sta ti in tvoj šolar zadovoljna, te naj ne skrbi, kam uvrščajo vašo šolo. Itak se uspeh vidi komaj čez ohoho let. Po končanem šolanju.

Za vrtce pa velja, da so dobri tisti, ki zaposlujejo "druge mame". Isto, otrok se mora dobro počutiti. Vse ostalo je brez veze.

(odgovor članu popi)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: "dobra"šola
3.4.2007 1:10:02   
nejcko
Oh, seveda so "dobre" in "slabe" šole; od nekdaj so bile, so, bodo in bodo še bolj. Kdor to zanika, si meče pesek v oči, sebi in vsem ostalim. Zakaj pa do takih razlik prihaja, do katerih po zakonu ne bi smelo, je pa odvisno od mnogo faktorjev. Najpomembnejši je gotovo šolski okoliš, potem pa, kot je omenila POKPOK,  ravnatelj.

1. Šola, ki stoji v socialno šibkem šol. okolišu, nikakor ne more izvajati vseh dejavnosti enako intenzivno in dobro kot šola v socialno stabilnem okolišu. Tudi socialno šibkejši učenci se zelo razlikujejo od vrstnikov iz soc. stabilnega okolja - so manj ambiciozni, velikokrat vedenjsko (disciplinsko) in čustveno problematični, s takimi pa, verjemi mi, je zelo težko delati, pa če si še tako dober učitelj. Potem so tukaj še starši, ki so bodisi povsem indiferentni do vsega, kar se v šoli dogaja, važen jim je le končni uspeh, bodisi skušajo svoje "komplekse" zdraviti s pritiskom na učitelje, na vodstvo šole ter na svoje otroke.
In vsak šol. okoliš ima svoje posebnosti (narodnostne, verske, socialne), katerih del je hočeš nočeš tudi šola, ki se mora staplajti z večino, prav tako tudi posamezni učenci, ki mogoče v čem izstopajo.

2. Zaradi vseh zgoraj naštetih razlogov je tako ravnatelju veliko lažje voditi šolo v soc. stabilnem okolišu, saj starši tu praviloma s šolo zelo dobro sodelujejo tako "moralno" kot finančno. Vse projekte tako šola lahko brez večjih problemov izvede, kar gotovo vpliva na "ugled" šole. Ravnatelj na ta način pridobiva na samozavesti, sploh ker praviloma v take šole zahajajo tudi otroci iz "uglednih" družin (to je sicer po eni strani lahko blazen pritisk za nesamozavestnega ravnatelja, drugače pa to prinaša večinoma le koristi za celotno šolo), kar pomeni, da se ravnatelj "giblje v visokih krogih" in se mu zato ni treba bati ne za obstoj ne za ugled šole.

Učitelji - hja, povsod so dobri in slabi, to je dejstvo, a dejstvo je tudi, da večina učiteljskega kadra želi priti na "dobre" šole. To za učitelja  pomeni predvsem dobre delovne pogoje in če so  le-ti  res dobri,  je lahko dober tudi  učitelj. Na "dobri" šoli ima učitelj na voljo veliko več delovnih in učnih pripomočkov (je torej lahko veliko bolj kreativen), nima resnih disciplinskih problemov, če pa že, mu po navadi ob strani stoji celoten kolektiv z vodstvom na čelu, saj si vsi prizadevajo "rešiti" problem v dobro vseh.
Učitelj, ki mu uspe priti na tako šolo, bo naredil vse, da na njej tudi ostane, torej se bo maksimalno potrudil in izkazoval - pilil se bo, gradil pozitivno samopodobo in s tem pridobival na avtoriteti. Če pa mu ne bo uspelo, bo pač pogorel - to se pa itak dogaja v vseh poklicih.

Učitelj, ki pa pade v socialno šibkejši šol. okoliš, nima vsega tega, kar ima njegov kolega iz zgornejga odstavka. Njegovi del. pogoji so veliko slabši, po navadi pa mora večino energije usmerjati v reševanje disciplinskih problemov, kar pomeni smrt za njegovo strokovno področje. Potem mu pa za vratom visi še kakšen ravnateljček, ki je pripravljen v šoli obdržati tudi večkratnega morilca, samo da bo šola izpadla kot neproblematična, on pa kot sposoben vodja, vse v neizmernem starhu pred zaprtjem šole (beri izgubo lastnega stolčka). In bo spravil učitelja stran, pa bo prišel drugi, pa tretji, pa četrti, učenci pa nobenega več ne bodo jemali resno, prav tako bodo starejši kolegi modro molčali, kajti do penzije je še daleč, v šolstvu pa se danes odpušča ... in krog je sklenjen.

Verjetno sem v svojem opisu pretiravala, ampak na žalost se danes to dogaja. Samo poglejte kakšen dnevnik in v časopise in mi povejte, imena katerih šol in njihovih ravnateljev se praviloma pojavljajo v medijih, kadar je govora npr.  o spremembah v šolstvu ali kurikulumu. Za Ljubljano vam kot za šalo stresem  najmanj dve taki  OŠ,  da o SŠ oz. gimnazijah niti ne govorim.
In iz kakšnih okolišev pa so šole oz. učenci določenih šol, kjer se dogaja "sranje"?

No, hvala bogu jih je še vedno večina nekje v (bolj ali manj sivem) povprečju. Opa, zaenkratuser posted image




(odgovor članu POKPOK)
Neposredna povezava do sporočila: 5
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kdaj ukiniti dnevni počitek otroka?
Nekateri otroci že zelo hitro pokažejo znake, da jim je popoldanski dremež preveč, spet drugi ga nujno potrebujejo. Kako...
Družinske aktivnosti za ves december
Pripravili smo vam več kot 20 aktivnosti, s katerimi lahko napolnite adventni koledar oziroma zapolnite družinske dneve ...




Jaslice ali varuška
пеперутка16

Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?